V situaci, kdy se 3/4 potravin prodávají ve slevě se o žádnou slevu nejedná. Firma pracující s kalkulovanou minimální marží si nemůže dovolit prodávat většinu zboží pod tuto marži.
Závěr je jednoduchý, ceny ve slevě jsou často ceny za které by se prodávalo, pokud by kupující nenaskakovali na tenhle marketingový podvod. Tedy se jedná o běžné ceny a logicky potom ceny bez slev jsou natažené, aby se z nich mohly slevy v případě akce poskytovat.
Další negativum všech slevových appek je, že klient poskytuje prodejně informace o tom co, kdy a kde kupuje, jak často atd. Na základě těchto informací jsou akce připravované a s lidmi prodejce krásně manipuluje.
Kdybychm používali rozum, tak se jim na appky vykašleme a budeme na tom líp.
Asi se toho dočkáme všichni. Skrytě v tom lítáme už hezkých pár let. Vyhledávače a hlavně sociální sítě s námi manipulují už léta a ani se nebráníme. Pracují s našimi emocemi, vodí si nás a vychovávají podle algoritmů. Ve výsledku je společnost rozdělená stále více do bublin a třeba děti díky Tik toku trpí depresemi. Mimochodem, Tik tok v Číně je zcela jiný, jedná se o výukovou platformu. Takže možná již za pár desetiletí se bude člověk snažit mít kredit aby mohl jít do kina, jako je tomu už v Číně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tehle systém je špatně. Kdyby místo přerozdělování daní přes státní kasu vybíraly samosprávy přímé daně od občanů měata, tak by si tohle nikdo nedovolil. Lidé by si to s Kubelkou i Svobodou vyřídíli velice rychle.