V situaci, kdy se 3/4 potravin prodávají ve slevě se o žádnou slevu nejedná. Firma pracující s kalkulovanou minimální marží si nemůže dovolit prodávat většinu zboží pod tuto marži.
Závěr je jednoduchý, ceny ve slevě jsou často ceny za které by se prodávalo, pokud by kupující nenaskakovali na tenhle marketingový podvod. Tedy se jedná o běžné ceny a logicky potom ceny bez slev jsou natažené, aby se z nich mohly slevy v případě akce poskytovat.
Další negativum všech slevových appek je, že klient poskytuje prodejně informace o tom co, kdy a kde kupuje, jak často atd. Na základě těchto informací jsou akce připravované a s lidmi prodejce krásně manipuluje.
Kdybychm používali rozum, tak se jim na appky vykašleme a budeme na tom líp.
Asi se toho dočkáme všichni. Skrytě v tom lítáme už hezkých pár let. Vyhledávače a hlavně sociální sítě s námi manipulují už léta a ani se nebráníme. Pracují s našimi emocemi, vodí si nás a vychovávají podle algoritmů. Ve výsledku je společnost rozdělená stále více do bublin a třeba děti díky Tik toku trpí depresemi. Mimochodem, Tik tok v Číně je zcela jiný, jedná se o výukovou platformu. Takže možná již za pár desetiletí se bude člověk snažit mít kredit aby mohl jít do kina, jako je tomu už v Číně.
"A proto místo klasického kabrioletu se zcela otevíranou střechou vsadili na tzv. landaulet, tedy vůz, jehož přední část karoserie zůstává otevřená a stahovací střecha otevírá jen její zadní partii"
S otevřenou přední částí opravdu zlepšíte tuhost karosérie. I snímek odhaluje diletantství autora článku. Takových chyb je na Seznamu stále více a pomalu se z něj stává obyčejný bulvár.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Možná není Bureš, ale něco jiného od B by se taky našlo.
1 odpověď