Jako pokaždé jsem sledovala Partii na Primě a jsem spokojená. Oba exprezidenti byli skvělí. Oprávněně tepali neúspěšnou, neschopnou Fialovu vládu, která poškozuje ČR a její občany a firmy.
Prezident Zeman a tvrdě zkritizoval Fialovu vládu, o rozpočtu na příští rok řekl , že je to podvod. Na dotaz paní redaktorky na přestřelky mezi Babišem a Fialou řekl, že není příznivec označování někoho jako lháře, ale že Fiala prokázal že je lhář, když tvrdil, že vláda MUSÍ zvýšit platy VŠEM ústavním činitelům kvůli rozhodnutí ÚS, což bylo následně vyvráceno, tedy Fiala lhal. Rozhodnutí se politiků netýkalo. Obratu vlády, která za svého Předsednictví pomohla na svět tvrdším parametrům GD než doufal zelený Eurokomisař Timmermans, Miloš Zeman nevěří.
Prezident Klaus setřel Stanjurův rozpočet, ale před tím se nestačil divit videu, ve kterém před kamerou podepsal "populisticky" rozpočet on. Pěkně vysvětlil, jak se chovali dnešní vládní politici za covidu, když tlačili Babišovu vládu k ještě větším náhradám= rozhazování . Výstižně popsal, co je co Antibabiš. Vnímá neradostný výhled německé ekonomiky provázané s naší a má obavy i o bezpečnost .Popsal, to jak díky německému kongresu v Praze , kterého se účastnil, pochopil, jak je situace napjatá. Bojí se tam Antify a podobných organizací..
Nebuďte tak důvěřivá. Připomenu definici kritiky od Karla Čapka. "Kritika je jak bych to dělal já, kdybych to uměl."
Já Vás nechci opravovat. Je to Váš názor a tak to má být. Tyto vysoké platy jsou ve firmách, ty si na ně musí vydělat, ale aby si rozdávali tak amorální odměny z peněz daňových poplatníků, to je sprosťárna.
Přeji Vám pokojné vánoční svátky.
Bože můj. A co chápete pod mnou napsaným textem "místo abychom se bavili o jádru problému ve veřejné správě"? Proč většina lidí tady píše dříve, než je schopna pochopit text?
Ale nejsou běžné. Více lidí pracuje max. do 40 tisíc měsíčně hrubého.
Samozřejmě že více lidí pracuje za mnohem menší plat. Ale to neznamená, že to není běžné. Opravte mne, až napíšu většina, nebo třetina atd. Ale v téměř každém větším podniku je několik lidí s tak velkým platem. Smutné je, že jsem v reakci na první příspěvek reagoval malou opravou a stává se z toho hlavní téma, místo abychom se bavili o jádru problému ve veřejné správě.
To máte sice pravdu,ale tyto příjmy normálních lidí jsou odrazem jejich odvedené práce.A takové platy jsou ve většině případů v soukromé sféře.Ale tenhle člověk na magistrátu má za svoji práci dost vysoký plat,takže ty odměny by měly být za něco opravdu mimořádného,nehledě na to,že soukromník dává odměny ze svého zisku a na magistrátu se rozdávají peníze daňových poplatníků.
A já napsal něco jiného? Vždyť jsem s tím pánem souhlasil. Taky jeden co nechápe psaný text, co?
jak šetří hmotnost? vždyt si na to odpovídáte sám. motor stejný ale koukněte na hmotnosti... oktávka1 -1200-1400 kg.... to dnes na těch 1400 začínají a končí 1600 reálně... a tady máte důvod proč to žere stejně nebo více...
Hele nechci se s vámi hádat a přetahovat se kdo má větší svaly. Opel měl váhu stejnou přesto o litr větší spotřebu. A napsal jsem že nevím proč to tak je. Hmotnost automobilky skutečně řeší. Že celková hmotnost vozidel roste má více důvodů a rozebírat je tu, navíc s vámi nemá cenu. Srovnávejte srovnatelné, rozdí hmotností obdobných modelů je vcelku zanedbatelný, pokud z toho odečtete výbavu, která u starších modelů nebyla, tak jste na nižším výsledku.
No , nejsem si jistý , ale velikosti nádrží mají něco dočinění se spotřebou a papírovým dojezdem... Nechci kecat ale je dáno , že nějaké auto s nějakou měřenou spotřebou má mít nějaký dojezd a podle toho má danou nádrž. Výsledkem jsou nasraní obchoďáci v plugin hybridech lítající po dálnici a prostě jsou v dupě i po česku a najednou se jim ten elektrovůz nezdá vůbec špatný... respektive srovnatelný dojezdem a nesrovnatelně levnější na provoz jako celek...
Výpočet emisí vozidla je velice složitý a kromě spotřeby zahrnuje skutečně i hmotnost vozidla. Výrobci od té doby řeší každé kilo, které mohou ušetřit. A protože pohotovostní hmotnost je včetně plné nádrže, není rozdíl mezi 80 l a 50 l nádrží zanedbatelný. O spotřebách jsem vám psal pro srovnání , nic víc. Zajímalo by mne, proč starší modely mají menší spotřeby než novější "ekologické" i když jsou motory v základu stejné.
Ty úspory ve výrobě se skutečně řeší i v gramech a "halířích". Kdysi se VW dohadovalo s JCI o ceně baterií. Přitom zjistili, že indikátor nabití (magické oko) stojí euro a od té doby na OE bateriích není. 9 mil. vozidel = 9 mil. eur roční úspora.
no , teď si nejsem jistý jestli rozumíte psanému textu, nebo na co vlastně reagujete... Ale ještě jednou se zeptám i vás . Audi q7 na plnou nádrž, ujedete 900km po městě? Fakt jsem to zkoušel (musel jsem) a opravdu to nešlo... Co se týče vaši dálniční přepravy tady Q7 opravdu exceluje a dostane se na nějakých 7l/100 km což je fajn hodnota vzhledem k rozměrům. Pro srovnání multivan t6 takto na dálnici , reálný dojezd z 80l nádrží cca 700 km... když mu vyměníte DPF, kat. a čidla můžete si to vyzkoušet... motor už má nový,..
Reagoval jsem na to, že dříve byly běžné velké nádrže. Dnes kvůli hlídání hmotnosti výrobci velikost nádrží snižují a tím se i stírá rozdíl v dojezdech spalováků a elektrik. A pro srovnání, mám Alhambru, před pár měsící cesta do fabriky za Poznaň, od nás 600 km a odjel jsem to tam a zpět bez tankování. Spotřeba 5,8 l. Běžná spotřeba na krátkých cestách je okolo 7 litrů, takže se s 80l nádrží vejdu do projezdu 900km v pohodě. Když jedu do Frankfurtu a zpět, nemá potřebu tankovat v Německu a i při rychlostech 160 km (podle navigace ne tachometru) je spotřeba do 6,8 l. Vůbec není pravda, že nové motory mají menší spotřebu. S oplem jsem po výměně vozidla za nový fejslift se stejným základem motoru byl najednou o litr víc. A jak stárnu, rozhodně nejezdím rychleji, aby to bylo způsobeno stylem jízdy.
Lidi porušují zákony, protože to dělají i poslanci. Ti by nám měli být příkladem. Bohužel, každý takový slušný člověk tam nahoře nebo mezi námi je za blbce.
To je s prominutím hodně najivní představa, ze které vás jednoduše vyvedu. Kde myslíte, že se to poslanci naučili? Uměli to dávno předtím. Většina vrcholných politiků pochází z běžné populace a prošli si vývojem od malých funkcí v místní politice nahoru. Memte rozum do hrsti. Kdo z nás nehledal někdy na úřadech protekci, protože potřeboval protlačit svůj zájem? A myslíte, že úředník je proti takovým nabídkám dlouhodobě imunní? Proto mluvím o podhoubí. Váš názor je drsný alibismus, jak si sama před sebou zdůvodníte, že lumpárna je vlastně OK, když to dělají jiní. bohužel to tak většinově funguje. Když už dělá člověk lumpárnu, měl by si ji alespoň přiznat a ne hledat výmluvu. V tom bylo křesťanství o krok vpředu. Dokud nějaký lump nevymyslel odpustky.
jako fakt najezdíte 900 km na nádrž po městě s audi Q7 třeba? Já to zkoušel a nešlo to 🙂
To je další vymoženost emisních limitů. Ve výpočtech je zahrnuta i hmotnost vozidla, výrobci se tedy vyplatí omezit velikost nádrže. Dříve byly i 80 l a rozumnou jízdou i po dálnici je dojezd okolo 1200 km. V Německu s průměrem 138km/hod. spotřeba 6,8 l. to jsou skutečná data z Frankfurtu do Čech. Při této rychlosti ujede člověk legálně 500 km na jeden zátah, jak se tady diskutující dohadují. I doba do ůnavy je relativní pojem a u člověka, který rád řídí, se může projevit za podstatně delší dobu než u řidiče nezkušeného a stresovaného.
Tak zcela logicky kdo litá denně stovky km tak je nejlepší naftak ale když se podívám na průměrný nájezd v ČR tak Ev bohatě stačí. Samozřejmě cena a nemožnost nabíjení doma pro spoustu lidí žijící v panelácích je prostě handicap. Jinak by EV bylo ideální a jednou do roka na dovču by nebyl problém, samozřejmě nemyslím s Ev vyloženě do mesta
Jenže je to vše složitější. Je pro mne úsměvné, když na dálnici míjím Teslu za 2 mega, ve které sedí hrdý majitel v kabátu, s čepici a v rukavicích. To taky není zrovna etalon bezpečného řízení, ale je pravda, že neusne. A podívejme se na ty deklarované dojezdy. Spotřeba 12,9kWh/100km cca 2,5 tunového auta je při vší rekuperaci stejný nesmysl, jako nějakých 1,2 l u hybridu. Navíc v zimě, pokud je -6 stupňů a vozidlo přes noc parkované venku, tak máte do vyhřátí vozidla a baterie spotřebu přes 80 kWh, zároveň vám nefunguje rekuperace, studená baterie nerada přijímá proud.. To není hodnota vycucaná z prstu ale skutečně změřená.
36
Sledujících
0
Sleduje
36
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak řekla bych, že podle normálních lidí, tedy ne všech, abych to zase neschytala, se jim povedlo všecko, co chtěli aby se oni , včetně PPa Pavlové měli líp. Důchody jdou do kopru,neustále se zmenšují, všecko se zdražuje, energie máme nejdražší, korespondenční volba je schválena, oni mají o několik desítek tisíc víc, Pavlová má 100 litrů měsíčne, zapomněla jsem na něco? Tak kdo tohle nevidí tak je blázen
40 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já. A jestli vy sebe řadíte mezi "normální" lidi, tak budu raději mezi blázny. Napsala jste opět snůšku demagogických hesel, ale prudit tedy umíte, to se musí nechat. Teď zkusím napsat něco prismatem vašeho myšlení.
Důchody jsou dobré a opět je budou navyšovat, nakupuji jako správný Čech jen ve slevách, takže super šetřím, energie jsem vyřešil FVE a spotem, takže super, stejně jako možnost volby z dovolené na Malorce. Politici mají vyšší platy a jejich nástupci budou mít příjmy super, protože ANO místo revize navrhuje pouze zmrazení, což znamená za pět let po rozmrazení několik desítek tisíc nárůst a Pavlová dostane 100 litrů a bude si moci kupovat stejně drahé obleky jako třeba odborářský boss Středula. Tohle je přeci pohádka ne?.
1 odpověď