Ty tak makaj...🤣🤣🤣🤣🙏🏼🙏🏼🙏🏼 řekněte to chlapům na stavbě až budou v létě v35°C žrát prach a v zimě v bahně dělat gumu .... vrátíte se domů s montajznou v kebuli a krumpáčem v zádech 😉☝🏼
Asi nerozumíte smyslu psaného textu. Nebo prostě potřebujete furt jen rýpat. Reagoval jsem na to, se vláda "chlubí cizím peřím" protože to vše začala vláda minulá. Nicméně bylo to třeba dokončit, začínají se realizovat další dálniční stavby, další se připravují a ať máte současnou vládu rád či nerad, prostě to někdo musí připravit. Tím samozřejmě neupírám to, že jsou tu lidé, co chodí do práce, kteří tam dělají. Nicméně, pokud by to nikdo nenaplánoval, nepřipravil a nezafinancoval, tak tam budou stále pole, louky nebo lesy.
Díky Babišovi a jeho vládám bylo vše schváleno, připraveno a v některých případech, jak konkrétně D3, již rozestavěno. To se to pak machruje.
Kvůli Babišovi a jeho ministrům se to dohání teď. ANO mělo ministerstvo dopravy 8 let. Za to se dá kompletně udělat dálnice. Měli připravený základ na budování D35. Ta se buduje až teď až to hoří. Tahle vláda, ač k ní mám spoustu výhrad, tak na dálnicích maká nejrychleji za všech vlád ČR. Nejvíce jich připravuje, nejvíce začala stavět.
I jako interpretace je to nesmysl, protože ze znění zákona žádná taková povinnost nevyplývá. Jediná konkrétní povinnost tohoto typu je, že "nesmí vstoupit bezprostředně před blížícím se vozidlem", což má ovšem dost odlišný význam než to, co on "interpretuje".
A znovu opakuji, já povinnosti chodců na přechodu nijak nezpochybňuji - jen to musí být ty povinnosti, které mají skutečně dány, ne takové, které tam přidávají různí "právníci z VŠŽ".
Tam v tom paragrafu není nic o blížícím se vozidle. Tam je, že každý účastník silničního provozu se musí "chovat ohleduplně a ukázněně, aby svým jednáním neohrožoval život, zdraví nebo majetek jiných osob ani svůj vlastní, aby nepoškozoval životní prostředí ani neohrožoval život zvířat, své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace,1) povětrnostním podmínkám, situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému zdravotnímu stavu" konec citace zákona.
Že to "nesmí vstoupit na přechod bez jistoty, že vozidla zastaví" není znění zákona, přestože to tak prezentuje.
Navíc je to k faktický nesmysl, protože záleží na tom, jak daleko ta vozidla jsou a jak reagují. S vámi uváděnou "bezmyšlenkovitostí" to nemá vůbec nic společného.
On neprezentuje znění zákona, ale jeho interpretaci. Chodec je prostě účastník silničního provozu. Spousta z nich žije v domnění, že se jich pravidla silničního provozu netýkají a že povinnost vše hlídat mají jen řidiči. Bohužel si neuvědomují, že tím dostávají řadu řidičů do problémů. Protože i kdyby řidiči měli oči i na zadku, vše prostě nikdy stopro neohlídáte.
Rovněž to není to stejné, co Musil napsal v úvodu, tedy že "chodec nesmí vstoupit na přechod bez jistoty, že vozidla zastaví."
Sorry jako.
Chodec nemá ohrožovat sebe ani ostatní (ve stručnosti). Pokud ale vstoupí bezmyšlenkovitě do vozovky, tak právě tohle dělá. Tak kde je problém? Asi nerozumím, v čem vidíte problém.
Tak mi ocitujte, kde se tam o tom píše!
Čekám!!
P. S.: To, že už skoro čtvrtstoletí není vyhláška, ale zákon, zcela pomíjím - takové "maličkosti" jsou zjevně vysoko nad vaší rozlišovací úrovní.
§ 4, odstavec a) zákona 361/2000 Sb. ve stručnosti říká, že každý účastník provozu na pozemních komunikacích (tzn. i chodec) si má počínat tak, aby svým chováním neohrožoval sebe ani ostatní účastníky silničního provozu. Ano, pan Musil to sice napsal blbě, ale v podobném znění to ve mnou uvedeném paragrafu skutečně je.
Spousta zde komentujících nepochopila jednu věc. Tady primárně nejde o to samotné nahrávání. To je až výsledek naprosté neschopnosti komunikovat. Pokud mám s něčím problém, napíšu učiteli, domluvím si schůzku, pokecáme si, domluvíme se, jak bychom si to představovali a v drtivé většině případů je vyřešeno. Dneska jsou všichni anonymní hrdinové internetových diskuzí, ale nedokážou jít za učitelem a říct, hele, tohle se mi nelíbí. Ono se totiž často zjistí, že rodič má jen polovinu informace, jako tomu je i v tomto případě.
Ale prodává. Kupuje silovou elektřinu, přeprodá ji vám a přihodí si poplatek za distribuci. za jistič a za přistavenou kapacitu.
Existují 2 právnické osoby - dodavatel (to je třeba MND, Centropol apod.) a provozovatel sítě (to je třeba EG.D nebo ČEZ). Dodavatel nakupuje elektřinu a prodává vám ji jako produkt. To je jeho příjem. Provozovatel sítě se stará o "dráty" a investuje do nich (stejně jako třeba ŘSD do dálnic) - tuhle platbu reguluje ERÚ, tedy stát. Z ní váš dodavatel nic nemá, pouze ji předává provozovateli - stejně jako když obchod, kde nakupujete, předává DPH, které zaplatíte, státu. Problém je, že výška regulované složky je politikum, kterým si žádný politik nechce ušpinit ruce (obzvlášť teď, když jsou tak drahé energie), takže se dlouho nezvyšovaly a investice do "drátů" byly minimální a podle toho to teď vypadá a musí se navyšovat skokově. Kdyby se to před 10 lety zvedlo o 300, před pěti o další 300 a teď o další, tak jsme na těch 900, jenže by to bylo pozvolné.
Stačí mít v hlavě mozek. Neznám jediné nádraží tohoto typu,kde by bylo možné přecházet koleje. Nesnáším tyhle biorodiny, nemusím nic, můžu všechno 😡
Neříkám, že se nezachovali jak idioti, ale přecházení kolejí v místě sníženého perónu je naprosto normální například v Prostějově. Prostě tam modernizace a podchody ještě nedorazily a to je padesátitisícové město.
Nemohu za to že neumíte číst a nesledujete zprávy na netu.Váš problém
Vážená paniz Skálová. Na netu se nachází zprávy o tom, že Země je placatá, že Putin je téměř světec a že svět vznikl před pár tisíci lety. Všechno jsou to pitomosti. Takže to, že jste vy "něco" četla na netu od "historiků", které ani nedokážete jmenovat, má stejnou váhu do chvíle, dokud to věrohodně nepotvrdíte. V několika komentářích jste tu napsala to samé - nic. Pokud by vaše tvrzení bylo pravdivé, stačí napsat pouze jednou něco konkrétního.
Jak jste přišel na to, že je to 50 na 50. může to být také třeba 80 ku 20.
Nemůže. Zjevně nevíte, co je medián. To není průměrná mzda. To je střední mzda. Tzn, vezmete všechny mzdy všech pracujících. Třeba 7 milionů mezd. Seřadíte je od nejnižší po nejvyšší, a ta co je přesně uprostřed - v tomto příkladu 3,5 miliontá mzda, to je medián. To nemá s průměrem nic společného. Půlka lidí má víc, půlka míň.
A vy nevíte že to v hrubém. Průměr po zdanění bez daňového zvýhodnění je 35 888,-, medián je 32 280,-. To mi nepříjde že to je přes 40.tis.
Asi proto, že čistá mzda může být různá, podle toho, zda má daný člověk slevu na dani na dítě, manželku, odečítá si důchodové, hypotéku atd. Proto se vždy počítá v hrubém.
S manželem jsme konstatovali, co musí každy deváťák vědět z chemie, že bychom my středoškoláci v současné době byli propadlíci. Přitom manžel je super na matematiku, já český jazyk, literatura. To neustále vymýšlení ničemností, chudáci děti......
Nevím, co máte na mysli. Ale v základu jde o atom a jeho vlastnosti, základy chemických vazeb, směsi, základní prvky, základní organické a anorganické sloučeniny a aplikace biochemie. Mnohem méně, než jsme toho měli my před 20 lety.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
No, ono Návrší už spadá do Kraličáku a ne do Jeseníků. Ostatně už i ten Paprsek je na hraně.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Paprsek není na hraně, to už nejsou Jeseníky, ale Rychlebské hory. 😉
1 odpověď