Já myslím, že sponzoring / reklama státních firem sportovním klubům a na sportovních akcích, ale třeba i akcích kulturních, by neměla být vůbec možná, ty peníze by měly přerozdělovat jednotlivé resorty přímo. Proč by ty firmy měly být prostředníkem? A ještě se chlubit, jak podporují třeba sport a kulturu.
Istanbulská úmluva, vážený pane Kačabo, je slepá cesta. Pokud chcete opravdu obětem pomoci, pište takhle rozhořčeně o tom, jak lajdácky je psané právo v této oblasti v ČR aplikováno do praxe. A Vy se nenechte manipulovat gender lobby, pokud tedy její součástí sám nejste. Chci ale věřit, že vaší motivací je fakt pomoc obětem.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Článek ok, jen jedna poznámka, USA ano, ale Kanaďané na MS nehráli pravidelně, po několikaleté pauze se objevili až v roce 1977 ve Vídni, předtím byli naposled 1969.
1 odpověď