Bohužel u nás každý "odborník", který profesí však dělá něco jiného se odvažuje podávat odborné stanovisko, téměř ke všemu. To jsme zažili i v případě covidu nebo řešení finančních krizí. Každému musí být zcela jasné, že by přehrada hodně pomohla (nehledě k tomu, že může být doplněna elektrárnou nebo sloužit jako zásoba pitné vody) a to jak, je dáno kvalitou jejího řízení. Jenže, aktivistická skupina se bude ohánět, tímto pseudoodborným stanoviskem. Nevím, co to má dělat s právním státem, když věc postihne zhruba 70000 obyvytel, jestli ne více. Že je problematické tyto vody z hor řešit jen provizorními a náhradními "retenčními" nádržemi, které nemají odpovídající pevnost ví již náš severní soused nebo jinými řešeními. I ty mohou někde být, ale jen jako doplňující řešení. Kdy dostaneme tedy rozumnou legislativu, kdy maličká skupina lidí z části vedena sobeckými zájmy, nebude moci vlastně zastavit veřejně prospěšnou stavbu. To neznamená, že ty lidi, co taková stavba postihne, nemají dostat opravdu odpovídající náhradu.
Článek není přesný, jelikož důchodce pokud žil aktivně, po dobu svého života do systému přispívá, i když financuje v aktivním životě někoho jiného, takže si buď úplně nebo částečně ze systému průběžného důchodového pojištění zase vybírá na svůj důchod, stát mu vyplácí jen část doplatku svého do systému, pokud je systém ve ztrátě a to tedy není pravděpodobně uvedená suma. Může být i opačná situace, kdy stát využívá přebytek na systému ve svém hospodaření.
U MŽP je možné všelicos otrava ryb na Bečvě vyšetřena nedokonale, neumí procesně dokončit a vymoc pokutu, různé úniky chemických látek do vod nedořešeny atd., to je problém kvality úředníků ať už přímo na ministerstvu nebo v jeho řízených "inspekcích", na druhé straně pokud se jedná o legoslativní předpisy otravující jak podniky tak občany, uzákonění poplatků atd, tam to umí nějak moc rychle?
Složitost vyšetření a personál, to je jen problém organizace práce v jednotlivých nemocnicích a při menším vytížení by tyto nemocnice měli být i nějak postihovány, ale problém smluv a úhrad jde na vrub pojišťoven a ty by měly být kritizovány, jelikož technika zastarává velmi rychle a nás to stojí velké peníze a zhoršení péče.
Zase lékařská komora a její president Kubek a jen zvýšit peníze a když ne ucítí to pacienti nebo kvalita jejich péče a lidi na to skočí, zase je podpoří, přitom začínající lékař má plat vysokoškoláka po 10 až 15 letech praxe a často v profesích, kde se přesčasy ani neproplácí. Možná by lékařská komora mohla začít přemýšlet, jak kontrolovat kvalitu své práce. Jsou lékaři výborní napříč věkovým spektrem a jsou tací, kteří jsou jen "zaměstnanci". Tomu se říká lidská spravedlnost?
Pokud někdo oklamává voliče tak je to pan Kalousek a jemu podobní, když ve svých poznámkách tvrdí, že snížení deficitu je lehké a že vláda dělá vše špatně, zapomíná na to, že odbory hrozí stávkou, lékaři přes své vysoké platy chtějí ještě více, zvýšilo se velmi rychle platy pedagogických pracovníků na základní školách a středních, zvýšily se platy před nedávnem policistům a vojákům, důchody seniorům a to vše musí táhnout tato vláda, abychom jakž tak žili v pokoji. Když on byl ve vládě, tak se zmrazily platy, dokonce někde byly sníženy, to by byla dnes při dnešní opozici revoluce ve státě. Zapomíná, že my si pamatujeme na jeho pragmatické úmysly spojit se s kde kým, když byl předsedou lidovců a přes to se musí dohánět výstavba dálnic, železnic, energetických sítích a energetických zdrojů a obce, které mají přebytek ani nepřispějí na své školy, armáda musí se do vybavovat technikou a to i za období, kdy on byl ve vládě a pak následných. Někdy více přemýšlet o napsaných slovech by i tomuto politikovi slušelo.
Nadúrovňové řešení z hlediska dopravy a bezpečnosti přináší často výhody a někdy i šetří plochu, jestli "ekonom" ví z čeho to raději postavit, tak může dát podnět.
Ekonomové zarazili rozšíření dálnice na 6 ti proud, co bychom dnes za to dali, ekonové zarazili širší tělo dálnice na Ostravu, dnes se ukazuje, že by byla potřebná.
Leckdy naši ekonomové vidí na špičku nosu, ale ne do budoucnosti.
V Evropě by měli mít všichni stejná práva a stejné povinnosti.
To, že ČB mají výjimku je spíše nespravedlnost, prostě dálnice přinášejí rychlost a bezpečnost, ale také pokud se platí, tak by měli všichni i jiná města mají dálniční cesty a musí platit dálniční poplatek. Městský okruh si můžou prosadit a postavit jako město a kraj.
Nevím proč u nás rádi vykládáme naši historii od "zdi ke zdi od jednoho extrému k druhému". Přitom máme objektivní studie od Karla IV až k Josefovi II. Tento autor je ukázkou toho prvního přístupu, tj. přepisovat názor podle ideového záměru. K objektivnímu, vědeckému pohledu je vzdálen na hony a je to spíše ukázka manipulace s historickými prameny. Pak má výchova mladé generace vést k sebeuvědomění, tímto způsobem toho určitě nedosáhneme
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Oni nic, za všechno může stát, "jen jsme prosazovali něco jiného". Přitom to jejich řešení vyzkoušeno není, Vltavská kaskáda však ano. Všichni si pamatujeme vliv přehrad Košumberk a Slezská Harta" v roce 1997. Za každém zdržení i těchto staveb (včetně i jiné infrastruktury), jejich zmenšování atd. stojí aktivisté, ale nikdy za nic nemůžou, "jednou dodržují zákony, po druhé mají levnější verzi (odpovědnost za řešení však nenesou), po třetí chrání tvorstvo na zemi atd". Jen vše se musí dělat znovu, včetně všech dokumentů, ale "může za to stát", oni ne a my vše platíme a platíme.
1 odpověď