Mně, ani tak nevadí, hledání řešení na poslední chvíli nebo spíše 5 minut po dvanácté, spíše dnešní pokrytecké mluvení představitelů pirátů, vždyť v nejlepším slova smyslu, se obrátili na své známé a dělají přesně to samé, co dělá každý člověk v nouzi, jen slušní lidé neříkají, že jsou to takoví "kmotři" v tomto případě ze strany, které věřili piráti. Oni přece říkají, že to bylo "opodstatněné" a za darmo nepracuje žádná firma. V čem jejich řešení bylo "lepší"?
Jestli se někdo ptá v říjnu, tak se odpovídá v říjnu nebo začátkem listopadu a tedy vždy se jedná o pravděpodobnost. Ta vypadá dobře. Kdo chce, tak rozumí, kdo nechce, tak toho zneužívá. Dnes novináři, komentátoři atd. ve všem hledají negativum, protože, "prý jen" negativum se čte, bohužel až tak moc, že spíše jedná o zneužití svého postavení. Pozitivní zpráva se nepopisuje. Bohužel všichni tomuto vlivu podléháme.
Kdy konečně si uvědomíme, co je potřebí chránit a co je potřeba, nahradit novým, modernějším řešením, které umožní i další modernizace, které můžou přijít. Ztrácíme čas a vydáváme peníze zbytečně. Pod tímto pláštíkem tohoto divadla jsou soukromé plány, možnosti, ambice některých lidí, podnikatelů a architektů.
Přece nejde, jak velký majetek mu zůstal a jaký zisk mu z toho šel, ale soud měl určit, škodu, která mu vznikla zabavením jistého majetku a za dobu, kterou stát zbytečně tento majetek neoprávněně blokoval a mělo být jedno, jde-li o chudšího člověka nebo bohatého, z tohoto pohledu, jeli v odůvodnění výše popsané, pak to není spravedlivé, obdobně škoda vzniklá u paní ministryně Parkanové, v těchto případech, pak justice, tak policie se moc dle mého názoru, moc dobré jméno neudělaly, najedné straně pomalé jednání, které nezabránilo další škodě, na druhé stranně nerovnoprávný přístup k poškozenému.
Je obdivuhodné kolik komentářů je zcela vedle o to com co vlastně důchodové pojištění je a co vlastně člověku zajišťuje. Proč se neuvádí, kolik lidí jedním nebo druhým způsobem pracuje po nabytí důchodového věku, a nebo pracují po žádosti o předčasný důchod. _Statistika by říkala překvapivá čísla a to nemluvím o šedé sféře, která se týká právě dělnických a řemeslnických profesí a najednou to vypadá zcela jinak.
Žalují taky místní úřady, ty které podporovaly ekology (místní referenda), proti stavbě přehrady, z velké části jsou to místní občané a žalují také ekology, kteří jsou i nadále proti čistění a prohlubování koryt řek? Jsou proti těm, kteří nedovolily, větší zásahy, z důvodu ochrany stromů, na březích řek atd. Jsou také proti těm, kteří prosadili stavby v ohrožených lokalitách a zrušení stavebních uzávěr, po r. 1997? To budou také žalovat sami sebe, že neprosazovaly, to co chtějí dnes? A budou to prosazovaz také za rok, až se situace vrátí leckde do normálního stavu? Proč čističky jsou na místech, kde všichní vědí, že to riziko je velké a vybudovaná ochrana malá. Proč kanalizace špatně fungují a částečně k zatopení došlo i nefunkčností této sítě? Ať si i obce sahají do své odpovědnosti za své ochranné opatření ve svých plánech.
Prostě si z nás obě skupiny potravináři i obchodníci udělaly "dojné krávy", jelikož vědí, že u nás každý správní a kontrolní úkon státní správy natož evropské správy trvá dlouho, a než se vše vyřeší, a z analyzuje, tak uteče čas a oni si spraví tzv, "škody" z dřívějších let a pak cena zase klesne. Jelikož by jim vznikala zase škoda z malého odbytu. Tady by státní orgány měly zasahovat rychleji a tvrději, jelikož jsou tyto kruhy propojeny i mezinárodně a někdo na tom "nepoctivě" vydělává. Protože jen zneužívají spravedlivý a tržní systém nejen náš, ale i evropský, jen je otázka, zdali do toho není zapleten ještě někdo třetí.
Kromě toho, že srpen byl teplejší a sušší, tak bylo vláhy dost. Měsíc sucha není započítán v průměrné ceně másla? To ať říkají jen naivním lidem. Cena energií všech klesla kolem 25 až 30%. Ano, zvedly se platy, o kolik 5% (?) a klesla hodnota koruny, opravdu to má tak veliký vliv? Spíš v této komoditě chybí dnes v Evropě konkurence, která by držela cenu na objektivní výši. Všechno ostatní jsou jen zkoušky, co si mohou dovolit.
Bohužel se najdou "profesní představitele", kteří to zkouší odborně vysvětlit.
Ano máme zbraň, omezit nákup tak, aby se začli bát o svoji budoucnost, protože každý návrat zase trvá dlouho a jejich škody mohou být veliké, bohužel se však toto dotkne zemědělců, takže i oni by měli začít se bránit. Pak přijde náprava rychleji.
Obdivuhodné je kolik lidí komentuje zasvěceně tuto problematiku a novináři tomu nahrávají, svými otázkami, kdy mezi větami cítíme spodní ton, podezíravý všeho a všemu a přehánějíci všechno nové.
Jestli něco bylo od začátku špatně, tak to je podcenění znalosti práce stavebních úřadů a jejich HW a SW vybavení na konkrrétních obcích, přesvědčení, že úkol se dá lehce teoreticky zpracovat za malé peníze, rychle a za krátký čas a požadavky profesních subjektů.
Všichni a všechny úřady, které na digitalizaci pracují, tak vědí, že to chce čas, peníze a naddimenzované řešení HW a sítí a kvalitní odborníky. Znalost věci, jde-li jednotlivé bloky řešení zkoušet a nasazovat postupně vedle starého postupu, ale to by musel respektovat i zákon. To si musí uvědomovat i vrcholný manažer úřadu, potom by nemohl slibovat nesplnitelné.
Což se nepodařilo, je dobře, že dnes si na věci dávají trochu více času.
Bohužel piráti předvádějí dnes velmi naivní populistickou politiku s cílem získat opět mladé lidi , za cenu vše před tím na čem se i podíleli poplivat, a hodit na ODS, přitom sami mají ve svých řadách dnes již problémy s poměrně vysokými odměnami za nedotaženou práci, a chybným odhadem schopnností svých lidí, ale nevím zda.li budou úspěšní
Dle mého názoru, ale nemám k tomu, žádný doklad, v tomto případě nejde ani tak o peníze, jak o problémy s výkupem pozemků, kolem této trati a zrovna tak i na straně Bavorska, protože odborníci požadovali právě úpravu této tratí, před odbočkou na Cheb, jelikož daleko lépe by navazovala doprava na německé železniční koridory. Jestli jsou v tom nějaké další zájmy i to je možné.
Modernizovat dopravní infrastruktura je pro stát a pro nás životně důležitá věc, už jsme ztratili moc času díky totalitě, díky opatrnosti Klausových vlád a dalších, a odsouvání při vývoji inflace teď a očekávání vývoje, každý rok odsouvání nás bude stát mnohem a mnohem více. Ví autor lépe jak toto financovat? Peníze z EU na dálnice jsme propásli, tak ať nepropásneme ty na železnice.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zajimavé je to, ze v dneční době, kdy některá odvětví mají problémy a tím, jistě i banky mají menší objemy obratů ve finančních prostředcích, tak zvyšují zisky a přesto mají odvést menší objem státu, někde musí být problém, to by mělo být pobídkou pro finanční úřady.
2 odpovědi