V Paříži zrušili tramvaje v centru, protože si správně včas uvědomili jejich nevýhody a obnovili je pouze v okrajových částech, kde mají na širokých bulvárech dost místa. Navíc Francie je tradičně levicová země, která snadno podléhá různým demagogiím. Levicovým voličům se na hromadné dopravě líbí to rovnostářství. Nábožensky založeným lidem zase imponuje, že jde o určitý druh sebemrskačství. Mají štěstí, že v zavádění různých nesmyslů do praxe nejsou tak důslední a vytrvalí jako Němci, takže to snad nedotáhnou do absurdity a neplánují je vracet do centra.
Kromě Paříže jsou ve všech městech opět v centru a i tady se seriózně uvažuje o elektrifikaci autobusové linky 91 Gare de Montparnasse - Bastille. Pařížská aglomerace má jinou strukturu než Praha, Paříž je geograficky omezena a přímo obklopena dalšími samostatnými městečky, kam ty tramvaje jezdí, navíc síť metra převzala v podstatě hlavní trasy tramvají,byla stavěna povrchově pod ulicemi, má docházkové vzdálenosti jen o málo větší než tramvaj. Tedy značně odlišně od Prahy. A hlavně má čtrnáct linek. Jinak nevím podle jakých kritérií hodnotíte francouze, zejména politicky či nábožensky, já žiji v Paříži od roku 1980 a váš názor je velmi schématický a nepřesný.
Kolejová doprava osob do našich měst nepatří. Výhoda nízkého tření při pohybu po kolejích ztrácí význam při přepravě lehkých nákladů na krátké vzdálenosti, nevýhody tohoto druhu dopravy naopak v husté zástavbě narůstají. Komplikace silniční dopravy i pohybu chodců, zábor místa nutného k budování kolejí a nástupních ostrůvků, vysoké náklady nutné k pořizování tramvají a udržování celého jejich zázemí v provozu. To vše hovoři jasně - Tramvaje jsou přežitek a měly by být nahrazeny jinými způsoby dopravy. Je moc smutné, že pod vlivem módní zelené demagogie se něco tak hrůzného dokázalo prosadit aniž by se tomu lidé víc vzepřeli. Silniční vozidla jsou mnohem operativnější a například autobusové linky není problém okamžitě velice levně přemisťovat podle potřeby. Nedokonalosti silničních vozidel se rychle redukují - zlepšuje se autonomní řízení a snižují emise motorů. Naopak nedokonalosti kolejových vozidel napravit nelze - vyžadují nevzhledné dráty, jezdí jen tam, kam jsou natažené koleje, představují nebezpečí pro chodce i další vozidla a neumožňují flexibilní přemisťování tratí.
Jistě, každý svůj názor. Proč tedy třeba ve Francii bylo během posledních dvaceti let vystavěno několik desítek nových tratí, v Pařížské aglomeraci jich je už patnáct, přičemž v roce 1937 byly tramvaje v Paříži úplně zrušeny? Už tenkrát se tvrdilo, že díky netru nebudou potřeba. A tramvaje jezdí plné, tam kde nahradily autobusy se zněkolikanásobila frekvence cestujících a všichni jsou spokojeni. Co se týče troleje - v několika městech jí v centrech nahradili kontakty mezi kolejemi ( Bordeaux, Reims, Nice ..) naprosto bez problému., on to už vymyslel i pan Křižík u tramvají na Karlově mostě, i když tenkrát elektrotechnika nebyla ještě bez chyby. S dnešní elektronikou to je snadné.
Hlavně ta tramvaj ještě víc zastaví auta u muzea a to teprve bude něco. Dole metro, uprostřed metro a u koně taky metro, které navíc jede pod Vinohradskou kam pojede ta tramvaj. Zase ale víme proč je třeba zdražovat jízdné.
Nesmyslné tvrzení, tramvaje pojedou současně se sekvencí přechodu pro chodce, která tam stejně je, červená na magistrále nebude o nic delší. Tramvaj nepojede jen na Vinohradskou, ale také doprava k I.P.P. Metro na Václaváku z principu není praktické na ježdění jednu či dvě stanice už jen díky hloubce ve které se nachází a přechodovým vzdálenostech nástupiště - povrch.
Vzhledem k tomu, že po postavení Václaváku se bude muset zavřít Ječná kvůli celkové rekonstrukci a změně systému uložení koleni, neboť je v havarijním stavu na několik měsíců, cestující budou vděční za alternativní trasu. Navíc kvůli enormnímu provozu dochází k rychlejšímu ojetí hlavně křížení a výhybek na Karláku a Lazarské , což znamená častější rekonstrukce a přerušení provozu, převedení části dopravy paralelně tohle také omezí.
Macron půjde do koalice s Republikány (Les Républicains) = 209 mandátů, + přizve několik nezávislých (cca 15-20 mandátů), z levicové fronty vyzobne Zelené a Socialisty a je na nějakých 290 mandátech, takže velice křehká a nestálá většina.
Až na to, že Republikáni dnes oznámili, že s ním do koalice nepůjdou, takže spíš ještě křehčí bezvládí
Prostě dostala na frak, skončila třetí a na vedení Francie dle vlastních představ nemá žádný nárok, ačkoliv se už sama viděla jako velká královna a společně s takovými jako vy si už vítězně sedala na trůn. Tuhle její prezentovanou a vysněnou ambici prostě Frantíci, v rámci svého volebního systému, rozmetali na kusy a z tolik vytouženého a nárokovaného trůnu ji potupně vykopli, i s takovými jako vy😎
Máte nepřesné informace o francouzském volebním systému. Jednak už kromě levicových novinářů a politických odpůrců dneska ve Francii už nikdo nepovažuje RN za extrémní pravici, říci že prohráli je také eufemismus, neboť téměř zdvojnásobili počet svých poslanců i když samozřejmě neuspěli tak jako chtěli- ale to díky dohodě levice včetně extrémní levice s makronovými centristy, kteří ale mají tak odlišné názory, že kromě volební podpory spolu nechtějí mluvit natož vládnout. Výsledkem bude nemožnost ustavení většiny, a tím pádem prakticky nemožnost vládnout. Navíc jelikož nikdo nemá většinu, je možnost "cenzurovat" jakékoli vládní rozhodnutí včetně podle tzv. článku 49.3, což znamená pád úřadující vlády. Dovedete si jistě představit ekonomické a politické důsledky. Nebuďme proto překvapení výsledkem příštích voleb. V prezidentských se volí prostou většinou a RN získala o 1,7 miliónů hlasů víc než druhá levice.
Mastodontní jaderka je už dávno nesmyslná idea, které se drží čecháčkové jak houno košule. Všechny úspěšnější evropské země jdou cestou OZE a divervifikaci zdrojů. Tohle je taky naše cesta, i když máme brutální zpoždění.
Francie právě dala ( konečně ) do provozu Flamanville a chystá se na výstavbu šesti nových bloků
Co by dělali piloti s výcvikem F-16 na letišti bez F-16? Tomu nelze věřit... To je skoro jak poslat ženistu, aby dělal admirála na lodi...
Proč by tam nebyli, pokud mají ukončený výcvik na F-16 mohli být zpět na své základně a při čekání na dodávku letadel používáni na strojích, na které mají také kvalifikaci, vycvičených pilotů není nikde přebytek
Tohle je naprosto normální funkce přejezdu na vícekolejné trati, vlak vjede do přibližovacího úseku a spustí přejezd, tedy zhasnutí bílého světla ( v zabezpečování to znamená k přejezdu se neblíží žádný vlak a to může kmitat pouze jsou-li VŠECHNY kolejové obvody přejezdu volné) , zahájení světelné a zvukové výstrahy a po časové prodlevě spuštění závor. Po průjezdu zvednutí závor, vypnutí výstrahy, bílé světlo ale začne kmitat až po opuštění vzdalovacího úseku. V případě že v době činnosti přejezdu jede vlak z druhé strany, jeho předzváněcí doba začne také, může se stát, že pokyn ke spuštění závor vychází několik vteřin po průjezdu prvního vlaku, proto se nevypne zvuková a světelná signalizace a závory jdou opět dolů, po uplynutí určité časové prodlevy přijíždí druhý vlak. Pokud řidič bere za uvolnění přejezdu zvednutí závor a ne stav signalizace, stane se co se stalo. Pokud řidč tuhle chybu udělá, jediné řešení je prorazit závory ( jsou na to dělané) a vyjet, vžycky je tam prodleva mezi spuštěním závor a průjezdem vlaku.
Příznivci AB a protikorupčního hnutí ANO, nám tady ve svých příspěvcích často předkládají myšlenku, že Babiš ve Francii stíhán není, protože on sám tvrdí, že o žádném stíhání neví. Že paní Střelcová? A on to opravdu tvrdí. Ovšem opírat se o jakékoliv tvrzení AB je stejné, jako když se Kristus spoléhal na Jidáše.
Jak může kdokoliv věřit byť jediné slovo lháři, který celé republice ve svém vášnivém projevu v parlamentu tvrdil, že on žádné offshorové firmy nemá. Nakonec se ukázalo, že vlastní ne jednu, ale dokonce několik offshorových firem, přes které vyváděl stamiliony korun z Česka.
Francouzské polici je naštěstí jedno, co plácá Babiš v Česku a vyšetřuje daňové úniky tohoto zmetka i za české orgány. Když na vyvedení stamilionů černých peněz nedokázala dohlédnou naše finanční správa, dokáže to za ní snad ta francouzská.
Jenže on stíhaný ve Francii skutečně není, pokud dobře čtu, prošetřují dokumenty, což neznamená žádné stíhání, ake kontrolu. Zatím nic víc.
Heracku, až pochopíte, že vím, že lze do každého, snad kromě ruského telefonu či počítače nainstalovat češtinu, nebudete se snažit ze sebe udělat ještě většího hlupáka než jste.
Jednak s diakritikou píší a používám jí, za druhé jsou země, kde když ji použijete při registraci adresy, tak to vyhodnotí jako chybu. Poučte se dříve než nazýváte jiné hlupáky. Já v adrese a registraci diakritiku nemám z tohoto důvodu a Seznam přebírá jméno mé schránky beze změny. A netuším proč sem taháte ruské telefony či počítače, já mám na svém systém AZERTY, tak by vám to mohlo říci kde asi jsem.
Macron může prohlašovat co chce, aby ohromil publikum, jenže Francie není ve válečném stavu s Ruskem a jeho pravomoc je v tomto případě omezena volbou parlamentu, což by rozhodně nebyla malá překážka, vzláště při současném posilování RN, která bude v příštích volbách nejsilnější politickou stranou a to řádově o 10%. Navíc bych ( při velmi dobré znalosti francouzské povahy a názorů ) rád viděl kdo by se tam hnal dobrovolně bojovat za cizí zemi.
Tohle ale není klasická rušička. je to sofistikované zařízení, které vysílá stejné značky, jako GPS družice. Jen jsou "trochu" posunuté souřadnice. Při troše šikovnosti by se dokonce taková GPS naváděná raketa dala otočit proti tomu, kdo ji vystřelil.
Problém je v tom, že ti co tu píší o síle signálu a podobně neznají principy GPS, kdy přijímač porovnává jednotlivé signály a podle nich se orientuje v prostoru. Jak píšete, dá se tak vychýlit někam stranou jiným vyslaným paprskem s falešnými daty. Používané běžně i na západě v případě nebezpečí teroristického raketového útoku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jenom k datům, poslední dojezdily nikoli v Praze, ale v České Lípě ještě v roce 1978 a ta úplně poslední v Kolíně a pak ještě sloužila v teplárně Malešice ještě v první půli osmdesátých let