"jesli restaurace kupuje maso v marketu tak se nedivim ze je draha. Proc si to maso nekoupi u soukromnika"
Cituju přesne co jste napsal. V marketu je totiž totéž co u soukromnika. Nemám žádný státní market.
Možná jste to tak MYSLEL, ale rozhodně jste to tak NENAPSAL...
Myslel jsem od chovatele. Jasne obchod si tu praci nauctuje jako kazdy jiny.
Jděte už s tím někam. Vždyť jsou to stejné akce jako u nás vy uplakánci. Když na to nemáš, tak si to nekupuj. V Billa ji mají za 25,90,- tak šup, šup zítra akce končí, ať tady nemusíte fňukat jak je to všude zalité sluncem a u nás je to nejhorší. Trochu cestovat by to chtělo. Máme se v celé historii nejlépe, ale furt budeme naříkat.
Proc mam jet do billy radsi do nemec
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Výroba BEV je sice materiálově náročnější a má asi o 30-40 procent vyšší ekologickou stopu, ale pro provoz ICEV musíte zase vytěžit, rafinovat a transportovat cca 15 tun ropy, které tu ekologickou stopu z výroby BEV bohatě přebijí. Jak moc, to záleží na tom, jaký podíl ve výrobě elektřiny, kterou BEV nabíjíte, tvoří fosilní paliva.
Člověk, který v našich podmínkách najede 2000 km měsíčně a čerpá doma elektřinu ze sítě, splatí ekologický dluh z výroby BEV zhruba za čtyři roky. U 1000 km měsíčně by to bylo osm let, ale u takového nájezdu nedává zatím elektromobil smysl ekonomicky. Uživatel, který nabíjí z vlastní FVE, ten dluh vyrovná mnohem rychleji. V každém případě platí, že ten rozdíl mezi ekologií BEV a ICEV se bude v následujících 30 letech dál posouvat ve prospěch BEV.
Dalším aspektem je, že zatímco ropu spálíte a musíte ji pro další vůz vytěžit znovu, část materiálů pro baterie a jejich obaly můžete recyklovat a snížit tím ekologickou stopu výroby další generace aut.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A kolik rudy naprikad pro medi se musi dovezt ke zpracovani pro ev.
1 odpověď