Myslím, že to je marná snaha. Do města stačí elektrický skútr. Klasičtí motorkáři, mezi které se počítám, neboť na motorkách jezdím více jak čtyřicet let, vnucovanou elektromobilitu nesnáší. Zato milují vůni benzínu a řev motoru. V elektrice a cenou určitě nebudou konkurovat Číně. Takže neprodají nic. To mi věřte.
Máš pravdu předsedo.
Naprosto s tebou souhlasím.Bez vůně benzínu a zvuku,který jde z výfuku to nejde.
Jak dopadl pokus o elektrické prase...
Vážený,je absolutně jedno na čem jedeš!
Mám v garáži oboje jak cesťáka,tak sportovního naháče a nejsem si vědom toho,že by jsem byl na jedné blázen a na druhé v pohodě.
Jezdím náklaďákem,osobákem na motorkách a musím říct,že za volantem i za řidítky všeho možného jsou blázni i ti v pohodě.
Nesuďte nikoho pokud neznáte příčinu a okolnosti jakékoliv nehody!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jawa je pro nás Husákovi děti nostalgie. Všichni jsme na této značce vyrostli. Počátky OK, i Japonci se od Jawy učili. Bohužel špička to nikdy nebyla, poruchovost byla hodně velká, ale i přesto máma Jawu rád, ovšem Jawu českou. Rádoby Indie Jawa je na pohled pěkné retro, ale jen z dálky. Z blízka je to hnus, sváry, lícování dílů, technické provedení některých částí je naprosto odporné!!! To co nedokázali zkazit Komanči, zkazili Indové. A cena, výsměch!!! Rádoby Pérák stojí jako Honda Rebel!!! Postavte tyto dva stroje vedle sebe, svezte se na nich a uvidíte jaký je to rozdíl!!!
2 odpovědi