Návštěvy hradů i zámků jsem již odepsal. Vše předražené, vstupné, jídlo, pití, parkovné. Příklad Hrad Karštejn - celkový okruh cena 1800 Kč/osoba, žádná sleva.
Nevím, kde pořád berete tenhle blud. Základní vstupné 300, slevy pro děti, juniory, seniory, ZTP, zadarmo děti do 6, průvodci ZTP, dětských skupin, cestovních kanceláří...prostě snadnější je nějakou volovinu sdílet a snad jí dokonce i věřit než si o tom jednoduše něco zjistit.
To datuje... ale taky ten vlak nezastaví.
Aha, ptal jste se na propojení návěstidlo - lokomotiva, pokud tedy myslíte zastavování pomocí vysílačky tak samozřejmě máte pravdu, to přišlo mnohem déle, tyto úpravy hnacích vozidel si pamatuji, sám jsem jich několik prováděl, ale na datování se mi fakt neptejte. 🙂
Jaké propojení návěstidlo - lokomotiva bylo před 60 lety?
Autoblok, kódování a zabezpečovač LS se u nás datuje od r.1961. A přiznávám, že ač celoživotní opravář a údržbář i těchto systémů jsem si tu informací musel dohledat, ale pravdou je, že na repasy LS dílů nám chodily i kusy s výrobou v 60.letech.
Zajímavé a dobrý tip. Děkuji.
Škoda, že není nějaká maketa nebo obraz hradu, jak vypadal ve své době.
Podívejte se třeba do ČT archívu na seriál Krajinou příběhů českých hradů známých i neznámých a Týřov najdete hned v první řadě a prvním dílu v podobě dnešní (i z dronu) i dřívější včetně zajímavého komentáře. Hezký den.
Signalizace nebyla na uzavřenou kolej napojena, takže bílé světlo blikat mohlo. V tomto případě je možné, že kus od přejezdu stojí železniční pracovní stroje a nesmějí blokovat provoz na silnici. Takže je otázka jak se někomu povedlo přehodit výhybku, předpokládám že ovládání výhybky by mělo být blokované. No a pak navazující věci - co ukazovala návěstidla na té koleji, jestli byla uzavřená kolej nějak viditelně označená (drážní předpisy neznám).
bílé světlo svítit nemohlo, sama úprava zařízení, aby signalizace nebyla na jakoukoli kolej napojena, to vylučuje, je to prostě neoddělitelná součást té úpravy
Tak to určitě není pravda .... Určitě může nefungovat jen ta část signalizace, které informuje "bílé světlo", že jede vlak ... a to může celou dobu klidně blikat.
Svícení "bílého světla" je vázané na neobsazenost kolejových úseků = NELZE. O té teoretické možnosti se můžeme bavit pouze v rovině, že tam vleze údržbář a v pomatení mysli udělá nějaké úpravy, které to umožní. A jak už tady někdo zmínil tak aby závory zůstaly nahoře, nesvítila červená světla či dokonce svítila bílá tak je nutné splnit řadu podmínek (vážně je nebudu vyjmenovávat), při jakémkoli nedodržení jdou závory dolu a blikají červená světla, včetně třeba poruchy napájení. Ano, zařízení se dá vypnout, závory pak mohou zůstat nahoře a bez červeného blikání (výluka, dlouhodobá závada, rekonstrukce zařízení...), bílé v tomto případě nemohou svítit a vlaky musí být zpraveny rozkazem (jedou 10km/h, skoro nepřetržitě houkají a mají povinnost zastavit před jakoukoli překážkou na přejezdu). Jakákoli porucha zařízení je nejen signalizována (světelně, akusticky), ale navazuje i do oblasti traťového nebo staničního zabezpečovacího zařízení.
Ale že jim to trvalo. Mám tolik protilátek,. že mi doktor očkování nedoporučil, takže jako absolutně zdravý jedinec jsem v pasti, a de facto nikam nemůžu...
Nápodobně. Půl roku po nepříjemném průběhu covidu a nedávném návratu z nemocnic jsem si za pětikilčo nechal změřit hodnoty protilátek...67,1 a ať mě prý ani nenapadne nechat se očkovat, lze očekávat bouřlivou reakci organismu. Nenapadne, za dva, tři měsíce nechám protilátky změřit znovu...takže i když teoreticky nejprůkaznější metoda tak prakticky k ...
3
Sledujících
2
Sleduje
3
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když my nemáme větší potěšení než si postěžovat. Na cokoli!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
jo, taky to vnímám, ještě bych to rozšířil: stěžujeme si na všechno a vždycky za to může někdo jinej