evidentně tomu rozumíte, co? Hybrid je v téhle době právě skoro jediný pohon, co dává smysl. A vláčet těžké baterie? Třeba Corolla má malou baterku, 1,8 nebo 2,0 nesmrtelnou atmosféru motor a eCVT (planetovou) převodovku, kde se v podstatě také nemá co rozbít. A váží úplně stejně jako Oktávka. Nejdřív si něco zjistěte, než začnete psát nesmysli...
A čím jezdíte vy? Viděl bych vás na jedničkovou Ovci s 1,9 TDI, která ještě tu naftu v podstatě vyrábí, ne?
Analogicky e:HEV od Hondy. Tam ani není převodovka, jen jeden pevný převod. Zatím dokonale spolehlivý.
Tak doufám, že k tomu budou reagovat i zbytkem pravdy. Většina českých dieslových vozidel neplní emise. Zakáže se tak vjezd vozidel od 5 let stáří kdy záruka nekryje vady spalovacího ústrojí vjezd do měst uplně? To by se ve městech dýchalo mnohem lépe. Když vidím ty Octavie 1 a 2 při akceleraci, tak jedno sešlápnutí plynu vypustí víc sazí než nový naftový motor za rok provozu. Ale to by se vám asi nelíbilo taky.
Přesně. Jezdím na kole a vidím ten kouř z čistých dieselu.
Bohuže to je výsledek vlády Petra Fialy, která za poslední tři roky schválila všechny kroky v legislativním balíčku Fit fot 55, který je vlastně praktickým naplněním ideologie Green Deal, neboli Zeleného dohody pro Evropu. Takže tato vláda se ani nepokusila něco udělat s Green Delalem v době svého předsednictví a do budoucna to hmatatelně lidé pocítí po roce 2026 - 2027. Opravdu skvělá práce této vlády a výborné nezvratné vyhlídky.
Není. Za ČR tohle podepsal Babiš. Nynější vládě nic jiného nezbývalo
Vypadá to, že pětikolka to odloží a bude řešit Babiš (pravděpodobně když vyhraje volby), jak chytré..... Jako opoziční strany (když prohrají příští rok volby) budou "ječet" ústy Pekarové, Vystrčila a dalších, jak vláda "ožebračuje" lidi, ale Fit for 55 dohodla pětikolka a ještě se chlubila ambicióznějšími cíli.
Tohle v EU podepsal Babiš. Nyní se to bude jen muset aplikovat.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Hybrid bývá i východisko z nouze. Pokud chcete benzínové auto, u mnohých značek je mizerný výběr motorizace. U hybridů často získáte slušný motor s automatickou převodovkou, slušně jede a má menší spotřebu. Nevýhody jsou, že je auto složitější, těžší, dražší. Každý si to musí přebrat sám.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nikoliv e:HEV od Hondy má jeden pevný převod. Žádné měření převodů. Spolehlivě a mala spotřeba.
1 odpověď