Já myslel, že kapři se často prodávali na plochách a parkovištích v majetku marketů a byla to taková symbióza. Zákazník šel nakoupit do marketu a hned na parkovišti si při odjezdu mohl koupit kapra. Nebo obráceně, někdo šel koupit kapra. Kde prodávají kapra? U supermarketu. A když už si vybral u rybářů na parkovišti marketu, zašel do obchodu i nakoupit. Ale asi se obchodníci bojí, že budou spojováni s negativním mediálním obrazem, který budují aktivisté o prodeji živých kaprů a tak na svých plochách neumožní prodej, ze kterého nakonec žádný zisk nemají.
Je to úplně jasné. Glutamát dodává potravině lahodnost, která se jinými prostředky nedosáhne. Už američtí vojáci za války v Tichomoří zaregistrovali rozdíl v chuti mezi americkými konzervami a ukořistěnými japonskými, které obsahovaly glutamát. A neznalý český spotřebitel zaznamená změnu v chuti a hned plivne jedovatou slinu, že prý výrobce šidí kvalitu.
Nikdo nikoho sprostě neurážel. Většina reagujících je dle mně pěkně pokrytecká. Do chvályhodného hávu soucitu, empatie a lidství halí své politické útoky. Kdyby takový příspěvek nenapsal politik (ke všemu politik ANO), všichni by pokývali hlavou a řekli by si: pravdu má, jak motivovat lidi, aby používali MHD a nepřetěžovali ulice města individuální dopravou, když ve voze můžou potkat takové typy? Pak s někým mluvíte a on vám řekne: "Jel jsem místo auta metrem a málem jsem se poblil, jakej tam byl smrad od nějakýho bezdomáče. Už nikdy víc, jednou stačilo". Ten chlapík porušuje dvakrát ustanovení přepravního řádu. Je špinavej, smrdí až k zblití a ještě konzumuje lihovinu. A k tomu skoro určitě nemá jízdenku. Vážení diskutující, jak zajistit, aby takováto individua nedělala ostatním (platícím) cestujícím cestu nesnesitelnou? Návrhy?
Myslím, že o pravdivosti tvrzení pana Nerudy by se dalo s úspěchem pochybovat. Něco vydržím, ale přiblížit se k takovému člověku na méně než metr, může být neuskutečnitelný úkon. Buď vás svaly na nohou podvědomě odnesou do větší vzdálenosti, nebo se pozvracíte. Mám vyzkoušeno. A pan Novotný si může vzít do hrsti hromádku stovek a rozdávat je takovým týpkům na potkání, pro zlepšení kultury cestování v MHD a zároveň jejich situace. A bude to k ničemu. Trapné honění politických bodů. Také k ničemu. Voliči co jezdí MHD ví, že pan Prokop má pravdu, jen svůj názor neměl použít jako politik. Ono to totiž nemá schůdné řešení. Přesto se zeptám, jako nevolič ANO a uživatel MHD, myslíte že s tím radní pro dopravu hodlá něco dělat?
Podmínky tehdejší podpory pro soláry byly a jsou lichvářské. Mimochodem, nastavila je vláda ČSSD. Když už si toho někdo všiml a snížili je, vystoupila v PS jedna soudružka z ČSSD a svým návrhem je vrátila na původní výši, resp. roční snižování o 10% vrátila zpět na původních 5%. A pak se znovu čekalo, že je vláda sníží, když už to vypadalo že se podpora zmírní, tudíž se zisky zmenší, zařídil jim Paroubek, aby padla vláda, vláda v demisi pokračovala pár týdnů, ale měla jiné starosti, následující úřednická vláda navrhla novelu se zmírněním podpory, ale vinou obstrukcí poslanců ODS prošla PS pozdě a začala platit až o rok později, prošvihla se lhůta pro změnu a zisky nebyly už ničím ohroženy. Proč myslíte, že by to Paroubek dělal, když neměl personálně nic zajištěné. Úkol zněl jasně, položte vládu, ať se s tím nemusí nic dělat a zachraňte prachy z podpory OZE. Co na tom, že jsme si tím uřízli v Evropě pořádnou ostudu, hlavně že prachy potečou. ALE, když už byly jednou nasmlouvány, měly by se smlouvy dodržet, sice se skřípěním zubů, ale dodržet. Škody ze žalob by byly ještě větší.
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Já bych to řekl trochu jinak. To, že se kousek od nás válčí je vina lidské chamtivosti, destruktivní západní diplomacie a nacistické politiky Ukrajinského režimu.
1 odpověď