Ty neustále se opakující varování týkající se nevhodnosti nealkoholických piv pro děti jsou trapné a unavující. Půl procenta alkoholu v půllitru je totéž, jako velký panák piva, což je fakt nic. Birel pomelo grep udává max. 0,3 %, nealko Cool udává nulu. V restauraci to považuji rozhodně za lepší alternativu než mnohem sladší a mnohem chemičtější limonády. V Německu nebo v Rakousku je pivo legální od šestnácti.
Nikde jsem neviděl tažení proti moštům nebo třeba kysanému zelí, které také můžou obsahovat (přirozené) množství alkoholu. Nebo nedejbože vánoční cukroví.
Ženy od hluboké řeky je céčkový horor, na který se fakt fronty nestojí. Taky trochu vykrádá Cannibal Holocaust, který bych už označil jako béčkový horor, tedy o kategorii výš.
Nicméně Zora měla vždy takovej m*davej kukuč, to se mi na ní vždy líbilo 🙂.
Ještě bych dodal, že byla spoluatorkou ústřední písně z filmu Příliš velká šance. Interpretem je Petr Hapka. A myslím, že tuhle píseň by mohl závidět i Toto Cotugno.
Nevím, jak si autor tohoto článku představuje cestování na kole. Zřejmě ho na začátku trasy vysadí týmový autobus a v cíli trasy ho zase nabere, protože některé přesuny z cíle zpět do startu vlakem zaberou minimálně 3 hodiny. Připočteme-li cestu na start a zpět domů tak strávíme víc času tím, že kolo někam převážíme a ne, že někam na tom kole jedeme.
Ne, plánovaní trasy na kolo opravdu není jako plánovat etapu na Grand Tour.
Ano, je to takové to švejkovské řešení. Stanovíme nějaká pravidla (max. rychlost), a když se chtějí přijmout nějaká opatření, aby se ta pravidla dodržovala (úsekové měření), tak prohlásíme, že je to zbytečné.
Tak buďto dejte do zákona, že rychlost může být neomezená a potom tam žádné měření neprovádějte, nebo rozhodněte, že ta max. rychlost má nějaký smysl a potom tu rychlost kontrolujte.
Pak se nemůžeme divit, že lidé mají všeobecně k pravidlům laxní přístup, když je nám tímto dáváno už jasně najevo, že sice nějaká pravidla existují, ale není je nutno dodržovat.
Aut je zkrátka v ulicích čím dál víc. A Praha není nafukovací. Víc pruhů rozhodně rychlosti průjezdu nepřidá, když jsou křižovatky ucpané.
Je hlavně potřeba investovat do takové infrastruktury, aby se lidem kteří dojíždějí do práce nevyplatilo jezdit autem. Buď hromadnou dopravou nebo na kole atd.
Ale když se bude infrastruktura soustředit jen na silnice, tak ti lidé z aut nepřesednou, protože nemají důvod. Naopak jich bude pořád přibývat, protože ostatní druhy dopravy jsou přinejlepším stejně rychlé (když autobus stojí ve stejné koloně jako auto) a stejně drahé.
Silnice by využívali jen ti, kteří jinak než autem jet nemůžou. Tedy zásobování, řemeslníci apod. Kdo se potřebuje jen přepravit z jednoho místa na druhé, tak by si zvolil jiný druh dopravy, protože by byla pro něj výhodnější (hlavně časově).
Když si dopravní inženýři myslí, dopravní zácpy v Žitné, Legerově, Argentinské, Evropské, Strakonické atd. jsou způsobené tím, že není kompletní obchvat Prahy, tak to bude s dopravou (a tím i kvalitou života) ve městě čím dál tím horší
Co se týče hodnocení některých restaurací, musím s autorem souhlasit. V Rakousku se člověk zkrátka cítí mnohem příjemněji, přestože utratí za jídlo o polovinu nebo až dvakrát více.
Ale nechápu proč tak bazíruje na tom, aby mohl každý své auto zaparkovat kdekoli zdarma. Ještě připojí zmínku o tom, že místním vadí, když jim bude smrdět a zaclánět před barákem. Ano, cena parkování je diskutabilní a nemožnost platit kartou je špatně. Ale to neustálé stěžování, že se za parkování musí platit, je fakt trapné.
Froomovi se vyčítá, že jezdil nudně. Jistě, když Sky kralovali pelotonu, tak byli schopní 4 domestici odpárat zbytek pole. Ale Giro v r. 2018 bylo fenomenální. Být na 4. místě 3 etapy před koncem se ztrátou skoro 3,5 minuty a dostat se do čela po více než 80 km sólu, navíc přes Cima Coppi, to byla paráda.
Tak za hlavní chybu považuji to, že seriál se odehrává v rozmezí cca 15 let, ale postavy vůbec nestárnou.
Jinak je to ale jeden z nejlepších komo seriálů. Ještě v době tuhé normalizace se docela slušně obouval do režimu. Takže zkousnu i svatouška Janderu, kterému by mohl závidět svatozář i Mirek Dušín.
Srpen 1969 byl pro nás bolestivější než srpen 1968. Přeci jen v osmašedesátém nás napadla cizí vojska. Ale o rok později už to byli naši lidé, kteří neváhali střílet i do děti. Na toto se nehezky vzpomíná. Jsem proto rád, že takové články tyto události připomínají.
V článku snad jen chybí zmínka o Dubčekovi, který se po těchto událostech ukázal, co je vlastně zač.
Proboha, to zní podobně jako smrtelná nehoda Bjorga Lamprechta před pěti lety. Tenkrát se sice jelo z Chorzówa do Zabrze, ale také to bylo 50 km před cílem a také narazil do vybetonovaného vodního kanálu. Když k výčtu zraněním přidám ještě děsivou srážku z cílového dojezdu Groenewegena s Jakobsenem před 4 lety, tak bilance tohoto etapáku je opravdu děsivá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cyklista na přechodu pro chodce jet může. Jedná se typicky o situaci, kdy je smíšená cyklostezka pro chodce a cyklisty přerušena právě přechodem pro chodce.
Některé zdroje sice uvádějí, že jízda na přechodu povolená není, ale žádný zákon to nezakazuje. Bohužel i tato informace je uvedena na stránkách PČR. Všichni, kdo se mnou budete nesouhlasit, bych rád požádal o citaci tohoto zákona.
Zajímala by mě situace, kdy cyklista jede vedle přechodu, jaká by byla argumentace.
Cyklista v tomto případě nemá přednost, protože to není chodec.
Je bohužel smutné, že BESIP nebo podobné instituce neapelují na to, aby pravidla silničního provozu byla jasná a nemusel to řešit soud jako nedávno v případě nevyužití souběžné cyklostezky.
1 odpověď