Ano, je to takové to švejkovské řešení. Stanovíme nějaká pravidla (max. rychlost), a když se chtějí přijmout nějaká opatření, aby se ta pravidla dodržovala (úsekové měření), tak prohlásíme, že je to zbytečné.
Tak buďto dejte do zákona, že rychlost může být neomezená a potom tam žádné měření neprovádějte, nebo rozhodněte, že ta max. rychlost má nějaký smysl a potom tu rychlost kontrolujte.
Pak se nemůžeme divit, že lidé mají všeobecně k pravidlům laxní přístup, když je nám tímto dáváno už jasně najevo, že sice nějaká pravidla existují, ale není je nutno dodržovat.
Aut je zkrátka v ulicích čím dál víc. A Praha není nafukovací. Víc pruhů rozhodně rychlosti průjezdu nepřidá, když jsou křižovatky ucpané.
Je hlavně potřeba investovat do takové infrastruktury, aby se lidem kteří dojíždějí do práce nevyplatilo jezdit autem. Buď hromadnou dopravou nebo na kole atd.
Ale když se bude infrastruktura soustředit jen na silnice, tak ti lidé z aut nepřesednou, protože nemají důvod. Naopak jich bude pořád přibývat, protože ostatní druhy dopravy jsou přinejlepším stejně rychlé (když autobus stojí ve stejné koloně jako auto) a stejně drahé.
Silnice by využívali jen ti, kteří jinak než autem jet nemůžou. Tedy zásobování, řemeslníci apod. Kdo se potřebuje jen přepravit z jednoho místa na druhé, tak by si zvolil jiný druh dopravy, protože by byla pro něj výhodnější (hlavně časově).
Když si dopravní inženýři myslí, dopravní zácpy v Žitné, Legerově, Argentinské, Evropské, Strakonické atd. jsou způsobené tím, že není kompletní obchvat Prahy, tak to bude s dopravou (a tím i kvalitou života) ve městě čím dál tím horší
Co se týče hodnocení některých restaurací, musím s autorem souhlasit. V Rakousku se člověk zkrátka cítí mnohem příjemněji, přestože utratí za jídlo o polovinu nebo až dvakrát více.
Ale nechápu proč tak bazíruje na tom, aby mohl každý své auto zaparkovat kdekoli zdarma. Ještě připojí zmínku o tom, že místním vadí, když jim bude smrdět a zaclánět před barákem. Ano, cena parkování je diskutabilní a nemožnost platit kartou je špatně. Ale to neustálé stěžování, že se za parkování musí platit, je fakt trapné.
Froomovi se vyčítá, že jezdil nudně. Jistě, když Sky kralovali pelotonu, tak byli schopní 4 domestici odpárat zbytek pole. Ale Giro v r. 2018 bylo fenomenální. Být na 4. místě 3 etapy před koncem se ztrátou skoro 3,5 minuty a dostat se do čela po více než 80 km sólu, navíc přes Cima Coppi, to byla paráda.
Tak za hlavní chybu považuji to, že seriál se odehrává v rozmezí cca 15 let, ale postavy vůbec nestárnou.
Jinak je to ale jeden z nejlepších komo seriálů. Ještě v době tuhé normalizace se docela slušně obouval do režimu. Takže zkousnu i svatouška Janderu, kterému by mohl závidět svatozář i Mirek Dušín.
Srpen 1969 byl pro nás bolestivější než srpen 1968. Přeci jen v osmašedesátém nás napadla cizí vojska. Ale o rok později už to byli naši lidé, kteří neváhali střílet i do děti. Na toto se nehezky vzpomíná. Jsem proto rád, že takové články tyto události připomínají.
V článku snad jen chybí zmínka o Dubčekovi, který se po těchto událostech ukázal, co je vlastně zač.
Proboha, to zní podobně jako smrtelná nehoda Bjorga Lamprechta před pěti lety. Tenkrát se sice jelo z Chorzówa do Zabrze, ale také to bylo 50 km před cílem a také narazil do vybetonovaného vodního kanálu. Když k výčtu zraněním přidám ještě děsivou srážku z cílového dojezdu Groenewegena s Jakobsenem před 4 lety, tak bilance tohoto etapáku je opravdu děsivá.
Tak nemám o Češích valné mínění, obzvlášť po posledních volbách a když tady čtu komentáře buď z článku nebo v diskusi, tak vidím, nejen že spousta lidí okolo mě je hloupých, ale nemálo je úplně levých.
Mně tahle víčka vyhovují, obzvlášť v autě, kdy víčko zůstane na láhvi a já můžu láhev pohodlně jednou rukou zašroubovat.
Jestli je někdo taková lemra, že se neumí napít, aniž by se polil nebo poškrábal, tak ať raději ani nesouloží. Bude lepší, když tu svou genetickou informaci nechá vymřít a o zachování lidského druhu se postarají povolanější.
Ještě bych podotknul, že kvalitu seriálu pozvedla výborná scénická hudba Zdeňka Lišky. Třeba Bič boží je legendární, ale spousta dílů má skvělý hudební podtext, mně se třeba hodně líbí Konec velké šance.
No a některé díly Majora Zemana jsou úplně apolitické, například zmíněná Kvadratura ženy je skvěle natočená nebo Romance o nenápadné paní. Oba díly podle skutečné události.
To se mi stává celkem běžně, že nedostanu na kruhovém objezdu jako cyklista přednost. S největší pravděpodobností je to, že řidiči si často neuvědomí, že cyklista je na kruháku často rychlejší než auto, tak tam zkrátka vjedou v domnění, že to stihnou. Je potřeba mít stále ruce na brzdách a oči na šťopkách (jako cyklista) a myslet na to, že ten cyklista ten kruhák projede mnohem rychleji než auto (jako řidič).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dukla měla tenkrát skóre 21:68, nikoli 10:68. Ono by to šlo dost těžko, když po podzimu vstřelila 13 branek.