Ano, je to takové to švejkovské řešení. Stanovíme nějaká pravidla (max. rychlost), a když se chtějí přijmout nějaká opatření, aby se ta pravidla dodržovala (úsekové měření), tak prohlásíme, že je to zbytečné.
Tak buďto dejte do zákona, že rychlost může být neomezená a potom tam žádné měření neprovádějte, nebo rozhodněte, že ta max. rychlost má nějaký smysl a potom tu rychlost kontrolujte.
Pak se nemůžeme divit, že lidé mají všeobecně k pravidlům laxní přístup, když je nám tímto dáváno už jasně najevo, že sice nějaká pravidla existují, ale není je nutno dodržovat.
To si dopravní inženýři nemyslí, všimněte si, že tam nikoho necitují, je to jen názor redaktůrků ze Seznam zpráv, kteří jezdí do kanclu autem.
Bohužel si to někteří myslí. Citace ze článku, který vyšel před týdnem:
„Chybí tu městský i dálniční okruh. Chybí tu radiály Radlická, Břevnovská. Hovoří se o tom desítky let, a kde nic tu nic,“ připomíná Petr Kumpošt, který vede mobilní laboratoř pro dopravní analýzy na ČVUT.
Zdroj: Odkaz
Aut je zkrátka v ulicích čím dál víc. A Praha není nafukovací. Víc pruhů rozhodně rychlosti průjezdu nepřidá, když jsou křižovatky ucpané.
Je hlavně potřeba investovat do takové infrastruktury, aby se lidem kteří dojíždějí do práce nevyplatilo jezdit autem. Buď hromadnou dopravou nebo na kole atd.
Ale když se bude infrastruktura soustředit jen na silnice, tak ti lidé z aut nepřesednou, protože nemají důvod. Naopak jich bude pořád přibývat, protože ostatní druhy dopravy jsou přinejlepším stejně rychlé (když autobus stojí ve stejné koloně jako auto) a stejně drahé.
Silnice by využívali jen ti, kteří jinak než autem jet nemůžou. Tedy zásobování, řemeslníci apod. Kdo se potřebuje jen přepravit z jednoho místa na druhé, tak by si zvolil jiný druh dopravy, protože by byla pro něj výhodnější (hlavně časově).
Když si dopravní inženýři myslí, dopravní zácpy v Žitné, Legerově, Argentinské, Evropské, Strakonické atd. jsou způsobené tím, že není kompletní obchvat Prahy, tak to bude s dopravou (a tím i kvalitou života) ve městě čím dál tím horší
Na YT je par videi s nazvem "Why US cities are going broke".
Cele je to zacarovany cyklus, cim vice aut, tim vice silnic. S mnozstvim silnic rostou naroky na opravy infrastruktury az do te miry, ze neni mozne to z dani zaplatit.
Uz ted vsichni nedavaji na to jak je Praha rozkopana, az se dopravni infrastruktura rozsiri, tak bude potreba jeste vice oprav.
PS: pristi rok ma probehnout rekonstrukce Strahovskeho tunelu.
Přesně, taková Katy Freeway. Pořád jsme s přidáváním pruhů břídilové. Ale pořád nám to nedochází.
Co se týče hodnocení některých restaurací, musím s autorem souhlasit. V Rakousku se člověk zkrátka cítí mnohem příjemněji, přestože utratí za jídlo o polovinu nebo až dvakrát více.
Ale nechápu proč tak bazíruje na tom, aby mohl každý své auto zaparkovat kdekoli zdarma. Ještě připojí zmínku o tom, že místním vadí, když jim bude smrdět a zaclánět před barákem. Ano, cena parkování je diskutabilní a nemožnost platit kartou je špatně. Ale to neustálé stěžování, že se za parkování musí platit, je fakt trapné.
Se vším respektem ke Cavendishovi za jeho dominanci v bodovací soutěži na Tour - jestli někdo věří, že mu letos tu 35. etapu na Tour a tenhle závěrečný závod ostatní sprinteři nepustili, je hodně velký naivka...
Ono se ale o žádný závod nejedná, ale o předem domluvenou show. Jen nevím proč se o tom píše jako o závodě. Takže tady měl to vítězství domluvené. Na TdF tomu ale úplně nevěřím, protože vyhrát tam etapu je sen každého cyklisty, takže nevidím důvod, proč by mu to měl někdo ze soupeřů dobrovolně nechat, i kdyby mu za to slíbil bůhví co.
Froomovi se vyčítá, že jezdil nudně. Jistě, když Sky kralovali pelotonu, tak byli schopní 4 domestici odpárat zbytek pole. Ale Giro v r. 2018 bylo fenomenální. Být na 4. místě 3 etapy před koncem se ztrátou skoro 3,5 minuty a dostat se do čela po více než 80 km sólu, navíc přes Cima Coppi, to byla paráda.
Nemají se Švýcaři, kteří nikam nepatří, nikam se necpou, mají své mozky a dělají to, co uznají za vhodné a přínosné, lépe jak my všichni v té EU!? Už mi leze ušima, vše, co vymyslí nebo nařídí je paskvil na paskvil a nechápu, proč tam stále jsme a lidi, co plodí tyto nesmysly, berou čtvrt mega měsíčně!! Británie vystoupila, myslím, že udělala dobře, ač rozpaky byly a strach z toho, co bude, také. §§
Švýcaři se měli lépe ještě dřív, než existovala EU. Proto se do ní necpou, podobně jako Norsko.
Švýcaři se mají lépe, protože jim prachy nesmrděly, takže za války slušně vydělali. My bychom se měli bez EU podobně jako Srbsko nebo Severní Makedonie. A vězte, že lidé z těchto států si setsakra přejí do EU vstoupit.
Tak za hlavní chybu považuji to, že seriál se odehrává v rozmezí cca 15 let, ale postavy vůbec nestárnou.
Jinak je to ale jeden z nejlepších komo seriálů. Ještě v době tuhé normalizace se docela slušně obouval do režimu. Takže zkousnu i svatouška Janderu, kterému by mohl závidět svatozář i Mirek Dušín.
Včera mi jeden takový slapalek hodil před autem nečekanou myšku jen proto, že se vyhýbal kanálu...při tom předjíždění to nebylo moc rozumné...ale vždyť oni jsem přece nesmrtelní...
Právě proto je to pravidlo 1,5 metru. Protože musíte u toho cyklisty takový manévr očekávat. Zkušeného řidiče takový manévr nepřekvapí.
Na jih od silnice vede trošku delší Radegastův okruh 7, mohl to využít, profil neznám
Ano, cyklotrasa je tam sice značená, ale třeba na silničním kole je nesjízdná. A myslím, že i na krosovém nebo gravelovém kole to není žádná sláva.
Mezi Frenštátem a Bordovicemi je silnice v podstatě bez krajnice. Tam není možné bezpečně předjíždět cyklistu v momentě, kdy proti vám jede auto. Samozřejmě nevím, jestli tohle bylo příčinou, ale když vidím kolik řidičů je schopno se nacpat mezi cyklistu a protijedoucí auto, tak mi zůstává rozum stát. A to jenom proto, že řidič není ochoten sundat nohu z plynu nebo nedej bože brzdit. Přitom se mi nestalo, že bych kvůli cyklistům nabral někdy zpoždění větší než jedna minuta. Vždy se jedná o sekundy max. pár desítek sekund.
Chtel bych videt vas, jak byste se zachoval na jeho miste, kdyby i vas vzali tak do klesti. Prostredky na psychycky i fysicky natlak meli vypiplane do posledniho detajlu.
Nevyčítal bych Dubčekovi, že podepsal moskevský protokol. Tam ho do kleští vzali a on to neustál (na rozdíl od Kriegla). Tam připouštím, že cítil, že mu jde o kejhák.
Ale obuškový zákon podepsal jen proto, aby si zachoval teplou židli (což se mu stejně nepodařilo).
Za moskevský protokol bychom ho měli přestat adorovat a za obuškový zákon si zaslouží být zatracován. Když se někdo dostane v politice tak vysoko jako on, tak musí počítat s tím, že pád může být dost tvrdý a že si to může i odskákat. Ale on raději předhodil vlastní lid. Když na to neměl, tak neměl tak vysoko v kariéře mířit.
Srpen 1969 byl pro nás bolestivější než srpen 1968. Přeci jen v osmašedesátém nás napadla cizí vojska. Ale o rok později už to byli naši lidé, kteří neváhali střílet i do děti. Na toto se nehezky vzpomíná. Jsem proto rád, že takové články tyto události připomínají.
V článku snad jen chybí zmínka o Dubčekovi, který se po těchto událostech ukázal, co je vlastně zač.
Proboha, to zní podobně jako smrtelná nehoda Bjorga Lamprechta před pěti lety. Tenkrát se sice jelo z Chorzówa do Zabrze, ale také to bylo 50 km před cílem a také narazil do vybetonovaného vodního kanálu. Když k výčtu zraněním přidám ještě děsivou srážku z cílového dojezdu Groenewegena s Jakobsenem před 4 lety, tak bilance tohoto etapáku je opravdu děsivá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dukla měla tenkrát skóre 21:68, nikoli 10:68. Ono by to šlo dost těžko, když po podzimu vstřelila 13 branek.