Nemají se Švýcaři, kteří nikam nepatří, nikam se necpou, mají své mozky a dělají to, co uznají za vhodné a přínosné, lépe jak my všichni v té EU!? Už mi leze ušima, vše, co vymyslí nebo nařídí je paskvil na paskvil a nechápu, proč tam stále jsme a lidi, co plodí tyto nesmysly, berou čtvrt mega měsíčně!! Británie vystoupila, myslím, že udělala dobře, ač rozpaky byly a strach z toho, co bude, také. §§
Švýcaři se měli lépe ještě dřív, než existovala EU. Proto se do ní necpou, podobně jako Norsko.
Švýcaři se mají lépe, protože jim prachy nesmrděly, takže za války slušně vydělali. My bychom se měli bez EU podobně jako Srbsko nebo Severní Makedonie. A vězte, že lidé z těchto států si setsakra přejí do EU vstoupit.
Tak za hlavní chybu považuji to, že seriál se odehrává v rozmezí cca 15 let, ale postavy vůbec nestárnou.
Jinak je to ale jeden z nejlepších komo seriálů. Ještě v době tuhé normalizace se docela slušně obouval do režimu. Takže zkousnu i svatouška Janderu, kterému by mohl závidět svatozář i Mirek Dušín.
Včera mi jeden takový slapalek hodil před autem nečekanou myšku jen proto, že se vyhýbal kanálu...při tom předjíždění to nebylo moc rozumné...ale vždyť oni jsem přece nesmrtelní...
Právě proto je to pravidlo 1,5 metru. Protože musíte u toho cyklisty takový manévr očekávat. Zkušeného řidiče takový manévr nepřekvapí.
Na jih od silnice vede trošku delší Radegastův okruh 7, mohl to využít, profil neznám
Ano, cyklotrasa je tam sice značená, ale třeba na silničním kole je nesjízdná. A myslím, že i na krosovém nebo gravelovém kole to není žádná sláva.
Mezi Frenštátem a Bordovicemi je silnice v podstatě bez krajnice. Tam není možné bezpečně předjíždět cyklistu v momentě, kdy proti vám jede auto. Samozřejmě nevím, jestli tohle bylo příčinou, ale když vidím kolik řidičů je schopno se nacpat mezi cyklistu a protijedoucí auto, tak mi zůstává rozum stát. A to jenom proto, že řidič není ochoten sundat nohu z plynu nebo nedej bože brzdit. Přitom se mi nestalo, že bych kvůli cyklistům nabral někdy zpoždění větší než jedna minuta. Vždy se jedná o sekundy max. pár desítek sekund.
Chtel bych videt vas, jak byste se zachoval na jeho miste, kdyby i vas vzali tak do klesti. Prostredky na psychycky i fysicky natlak meli vypiplane do posledniho detajlu.
Nevyčítal bych Dubčekovi, že podepsal moskevský protokol. Tam ho do kleští vzali a on to neustál (na rozdíl od Kriegla). Tam připouštím, že cítil, že mu jde o kejhák.
Ale obuškový zákon podepsal jen proto, aby si zachoval teplou židli (což se mu stejně nepodařilo).
Za moskevský protokol bychom ho měli přestat adorovat a za obuškový zákon si zaslouží být zatracován. Když se někdo dostane v politice tak vysoko jako on, tak musí počítat s tím, že pád může být dost tvrdý a že si to může i odskákat. Ale on raději předhodil vlastní lid. Když na to neměl, tak neměl tak vysoko v kariéře mířit.
Srpen 1969 byl pro nás bolestivější než srpen 1968. Přeci jen v osmašedesátém nás napadla cizí vojska. Ale o rok později už to byli naši lidé, kteří neváhali střílet i do děti. Na toto se nehezky vzpomíná. Jsem proto rád, že takové články tyto události připomínají.
V článku snad jen chybí zmínka o Dubčekovi, který se po těchto událostech ukázal, co je vlastně zač.
Proboha, to zní podobně jako smrtelná nehoda Bjorga Lamprechta před pěti lety. Tenkrát se sice jelo z Chorzówa do Zabrze, ale také to bylo 50 km před cílem a také narazil do vybetonovaného vodního kanálu. Když k výčtu zraněním přidám ještě děsivou srážku z cílového dojezdu Groenewegena s Jakobsenem před 4 lety, tak bilance tohoto etapáku je opravdu děsivá.
Takže pozor! Kdo nebude mít do konce září vyměněný kotel na tuhá paliva tak se dočká mastné pokuty. Smrdět nám tu nebudete! Pálení stovek tun plastů ve spalovnách je naprosto neškodné. Třiďte a mlčte!
Tak zrovna to pálení ve spalovnách je opravdu to nejlepší, co s plastovými lahvemi udělat. A je to opravdu relativně neškodné, protože výsledkem účinného spalování ve spalovně je jen voda a oxid uhličitý.
Takže kdyby se plast vozil rovnou tam, tak vím, že moje třídění má smysl. Rozhodně větší, než ho vozit do zemí 3. světa a vyrábět z něj fleecové bundy.
Jsou státy, které za tyto trestné činy pod vlivem alkoholu nebo drog ukládají obdobně vysoké tresty jako za vraždu. Mělo by to být i u nás.
Zabili člověka, sedli za volant i když věděli, že nejsou zpusobilí řídit, že mohou způsobit škodu na majetku, zdraví i usmrtit a pro případ, že se to stane, byli s tím srozuměni.
Takže bych to neřešil jako usmrcení z nedbalosti, ale vědomé usmrcení.
... ještě bych zpřísnil tresty za maření vyšetřování. Kdyby si po nehodě nasypal popel na hlavu a řekl, že pil, naboural a zabil a že je mu to líto, tak bych ho soudil úplně jiným metrem, než člověka, který se snaží tvrdit, že tam vůbec nebyl.
Ono se totiž v ČR často vyplatí mlžit, protože tresty jsou potom podobné, takže je tam lhaní s minimálním rizikem.
Nejvíce mne zvedá ze židle rada, pořiďte si příruční zavazadlo do kabiny, do kterého si zabalite věci max na dva dny, než se k vám zavazadlo dostane.
Místo toho,aby zaplatili lidi.
Po celé naší zemi se fláká x tisíc lidí, co se dloubou v nose a jen natahují dlaně. Proč je nenajmou??? Nemakas, nedostaneš nic
Ostuda, neskutečná ostuda
Tak přiznejme si, že zrovna lidi co se dloubou v nose a natahují dlaně, bych nerad viděl jak se přibližují k mým zavazadlům, natož aby s nimi měli nějak manipulovat 🙂.
Oblíbený omyl... může být i fatální.
"Z uvedených ustanovení zákona můžeme nabýt nesprávného dojmu, že bílé přerušované světlo zajišťuje bezkolizní přejetí železničního přejezdu.
Pozor ale, stále platí, že i když svítí přerušované bílé světlo, musí si řidič před železničním přejezdem počínat zvlášť opatrně, zejména se musí přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.
Tato povinnost řidiče je zákonem definována velmi obecně a může zahrnovat řadu úkonů zákonem bohužel neupřesněných.
Řidič se určitě musí přesvědčit, zda z protisměru nepřijíždí k přejezdu rozměrné vozidlo, se kterým by se nemohl na přejezdu bezpečně vyhnout.
Musí se ale také přesvědčit, zda nedošlo k poruše přejezdového zabezpečovacího zařízení a například také uvážit, zda vlak, který případně vidí stát v zastávce, nebude pokračovat v jízdě až na železniční přejezd? A co řidiči vozidel jedoucí v takové situaci za námi, budou připraveni na naše počínání? Abychom ale učinili vlastní bezpečnosti i zákonu zadost, rozhlédneme se na trať i v případech, kdy svítí přerušované bílé světlo."
Pokud bliká bile světlo, tak se řidič přesvědčil, že zabezpečovací zařízení je v pořádku. Jinak to řidič zkontrolovat nemůže.
Pokud stojí vlak ve stanici a bliká bile světlo, a přesto vlak vyjede až na přejezd, tak je to chyba fíry.
Samozřejmě, že jestli nejsem schopen přejet přejezd, třeba když jedu v koloně nebo když se z protisměru vytáčí kamion, tak na ten přejezd nejedu.
Ale z dostupných informací zatím vyplývá, že řidič je zcela bez viny a chyba je stoprocentně na železnici.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Froomovi se vyčítá, že jezdil nudně. Jistě, když Sky kralovali pelotonu, tak byli schopní 4 domestici odpárat zbytek pole. Ale Giro v r. 2018 bylo fenomenální. Být na 4. místě 3 etapy před koncem se ztrátou skoro 3,5 minuty a dostat se do čela po více než 80 km sólu, navíc přes Cima Coppi, to byla paráda.