Vidím zásadní problém v tom, že územní plány měst s nějakou architektonickou iniciativou nepočítají - jasně říkají to a to. A do toho zapadají typizované projekty. Jen málo investorů má odvahu a dostatek finančních prostředků jít do atypických řešení. Takže chápu stesk. Bohužel nastavené mantinely moc kreativitě nepřejí.
Je to o načasování koupě jízdenky. Já měl Budapešť z Pardubic (tam i zpět) za 1300 týden dopředu. A to jsem si si ještě vybral jeden dražší vlak. Kdo se rozhoduje na poslední chvíli, platí majlant. A kdo na to jde chytře, zkusí více prodejních kanálů. Třeba ČD prodávají draho, sousední dopravce levně ;)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nechte si úřadem práce zaplatit řidičák na autobus. A máte do 67 místo jisté…
2 odpovědi