Největší problém našeho školství je, že do něj kecá naprosto každý.
A úplně nejvíc ti, kteří o tom, jak to ve školách reálně funguje, nemají téměř žádné ponětí.
Působil jsem na různých typech škol 10 let, včetně Pedagogické fakulty v Plzni. Pak na pražském Ministerstvu pro mládež a tělesnou výchovu. Mj.
Tři problémy našeho školství z mnoha:
Nabízí se otázka, jestli podmínky škol a jejich požadavky na žáky, studenty a rodiče mají zákonné opodstatnění.
Akordy se rozpadají: proč se to může stát?
Takže například-->Špatně naladěná kytara, nenatrénovaná technika hry, slabé prsty a nevycvičený prstoklad, taky za to může špatná kytara a pražec a někdy moc zbrklá změna akordů. Ale tohle během let zmizelo 🙂
Společnost může mít různé úrovně hloubky.
Historická hloubka-Kulturní hloubka-Hloubka hodnot a ideálů-
Ekonomická a politická hloubka 🙂 A o tom je článek mimo jiné také.
Přečtěte si ten článek. K tomu se Vaše vysvětlení nehodí. Jinak máte naprostou pravdu. Trvám na tom, že po formální stránce a s přihlédnutím k relevantním odbornostem je článek pouhé blábolení.
Výstavba gigafactory namísto letiště u Líní není v zájmu České republiky! Projděte si potřebné údaje o nákladech na likvidaci, o vodním hospodářství, stávajícím a budoucím zamořením, neexistující dopravní a další infrastruktura, nedostatek pracovníků atd. A kam půjdou dividendy? Ignorování racionálního hodnocení ze strany vlády vyvolává podezření z korupce.
Gigafaktory v Líních není dobrý nápad. Chybí mu všechno: lidi, voda, dopravní a ubytovací infrastruktura, finance, souhlas obyvatel.
Letiště by se mělo naopak rozvíjet jako významný dopravní uzel.
Alespoň jedno hnízdo bunkrů pro letadla a náhradní runway by mohly zůstat jako národní technická památka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Běžná Plzeň není dvanáctka! A sycení lahví CO2 z ní dělá pivní limonádu. (Viděl jsem na exkurzi.) Trvrzeni o původní receptuře je klamavá reklama. Staropramen ovšem vyrábí různá piva, některá jsou poctivá. Ty si můžete vypít v cizině ...
3 odpovědi