Co takhle doložit nějakou statistiku. Pomohl dosavadní zákaz předjíždění plynulosti, rychlosti a bezpečnosti ? Co když se ta dálnice ještě více zahltí. Již dnes dostat se kamionem od Rozvadova do Ostravy je na dva dny. Co když nás začnou objíždět ? Čím Kupka nahradí výpadek do státní kasy ? Už teď mu chybí na dostavbu D35 asi 30 mld. Rozendat značky je jednoduché, ale dopady můžou být fatální. Nákladní doprava ( logistika všeobecně) je motor ekonomiky ne osobní doprava. Je asi šumák jestli pojedete osobákem Praha Brno 2 nebo 4 hodiny. U nákladní dopravy se zdržení na cestě počítá v milionech.
Pomohlo, jede se milionkrát líp, takže zákaz
Vy všichni,co chcete válku,tak jedte na Ukrajinu a můžete tam bojovat proti rusákum a už se vracet nemusíte.
Nikde nikdo neřekl,že chce válku, pouze silnou armádu na obranu.To je rozdíl od všech podelancu a chcimiru, kteří pro to nechtějí udělat vůbec nic.A tací by se na tu vaši frontu měli poslat první a bez výbavy,aby viděli,co udělali.
Ještě, že máme ty dodávky ruského plynu a nejen ten předražený břidličný. Já sice plyn nepotřebuji, ale mnoho lidí určitě. A hlavně přeji nízké doplatky, ale jak říkal ten z té pětidemolice Fialovič, Nikoho nenecháme padnout 🤷
To je zase vyblitek primitiva.Jestli jej nepotřebujete, nevyjadřujte se.A všem bude líp
Jen abychom se nepletli. Rusko už začalo spolupracovat s mocnými státy jako je Čína a Indie. Dedolarizace brzy začne. A co máme my? Suroviny si musíme draze kupovat krovíodkud, ekononika upadá. Tak cca za 10 let se ukáže, kdo bude na světě hrát prim. USA to pravděpodobně nebudou. Abychom se tou nenávisti k Rusku nezalkli. Ostatni státy EU se většinou tak hloupě nechovají. Jako malá země bychom měli mít mírumilovnou politiku a spolupracovat se všemi státy a hájit české zájmy.
To je zase strašící vyblitek primitiva.
Obávám se, že i přes Vaše silné výrazy jste to Vy, kdo se plete a nechápe text zákona:
1) Ano, jsou to značky příkazové, které určují použití komunikace, ke které se vztahují -> z toho nijak neplyne, že použití jiné komunikace zakazují. To je jako byste vzal značku "přikázaný směr jízdy" a prohlásil, že nikudy jinudy se nesmí jet (ani po paralelně vedoucí komunikaci).
2) Podstatný pro toto téma je paragraf 57 ze zákona 361/200 Sb., první odstavec. Zde jsou exaktně vyjmenované typy stezek, kdy je cyklista skutečně povinnen je použít, což je to, o čem mluvím já. Abyste to nemusel hledat, přidávám citaci: " Je-li zřízen jízdní pruh pro cyklisty, vyhrazený jízdní pruh pro cyklisty, stezka pro cyklisty nebo je-li na křižovatce s řízeným provozem zřízen pruh pro cyklisty a vymezený prostor pro cyklisty, je cyklista povinen jich užít v daném místě a směru, ledaže by tím mohla být ohrožena bezpečnost nebo plynulost provozu na pozemních komunikacích."
Tak vidíte, musí užít.O ničem jiném nemluvím.
Já jsem si ho přečetla, a Vy? Zákon používá exaktní pojmy, které se vždy pojí s konkrétním dopravním značením. Jsou tam jasně vyjmenované typy stezek a míst, kterých se povinnost týká: "jízdní pruh pro cyklisty", "vyhrazený jízdní pruh pro cyklisty", "stezka pro cyklisty", "vymezený prostor pro cyklisty". Tento případ se ale týká "stezky pro chodce a cyklisty", což je jiný typ stezky, s jinou značkou.
Milá paní, tak čtěte blbě, či číst neumíte, nebo záměrně zkreslujete, jak značná část diskutujících.A jestli máte RP, tak prosím na silnici nelezte.
Dopravní značky „Stezka pro chodce“ (C 7a), „Stezka pro chodce a cyklisty společná“ (C 9a) a „Stezka pro chodce a cyklisty dělená“ (C 10 a) jsou značky příkazové. S tím úzce souvisí i význam těchto značek, uvedený ve vyhlášce č. 294/2015 Sb.:
Značka přikazuje chodcům užít v daném směru takto označeného pruhu nebo stezky.
Výnosů nerozumím, neboť zákon hovoří jasně....Použití stezky pro cyklisty je povinné ze zákona. Stezka pro chodce a cyklisty umožňuje společný provoz chodců a cyklistů. Je-li prostor pro cyklisty oddělen, musí chodci i cyklisté používat svou část stezky. Do druhé části mohou vstoupit jen při obcházení, objíždění nebo křížení a nesmí tím ohrozit ostatní.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Možná,kdyby personalistika AČR za něco stála a starali by se o lidi,tak by jim tak neodcházeli a nechyběli by ..