Je to stále dokola. Co chtěli to mají tak ať teď nekňučí. Ti kdo měli soudnost varovali!! Myslim že to byli rasisti, xenofobové, dezoláti a podobně. Pokud se jim to nelíbí ať ženou k odpovědnosti ty co jim tam tuhle verbež natáhli. Pokud mě paměť neklame tak několik z těch vítacích pravdoláskařů už je jejich rukou po smrti. Holt za svoji naivitu zaplatili cenu nejvyšší. Bohužel děti za to nemohou, pouze tím budou trpět.
Tvl. přesně na tohle jsem čekal, že zase nějaký blb vytáhne své co když . . . A co když to udělá ten vyšinutej fízl? Tak jako tu cyklistku? Co když právě ona bude Vaše dcera? K tomu máte nějaký chytrý komentář?
Evidentně máte "kladný" vztah k policii, nicméně Vámi zmiňovaný přiklad kdy policie při výkonu služby způsobí něčí smrt je naprosto vyjímečná. Naproti tomu opilec, či fetka při řízení zaviní smrt někoho jiného velmi často, stačí se podívat do statistik.
Jaký pozitivní efekt má tohle fízlácké nahánění? Honí po městě (i dálnicích) ukradené auto. Řidič ujíždí vysokou, velmi nebezpečnou rychlostí a skončí to vždy stejně. Bouračka aut, jak toho stíhaného, tak mnohdy i policejních nebo okolních, čím jsou vysoké materiální škody. Mnohdy zranění okolních náhodných řidičů či chodců (cyklistů) a nakonec chytí fetku, co má x zákazů řízení. Hlavně, že tihle Kobry mají zastavovací pásy, na autech rámy (nehomologované) a stejně je to vždy stejné. Každý den zpráva o tom, jak někde někoho honili a výsledek jsem už popsal. Zranění, smrt, vysoké škody a zlodějská fetka, která se jim jen vysměje.
Prostě myšlení fízla " Já ho dostanu stůj, co stůj". Nic jiného mi z toho nevyplývá.
Až Vám ta fetka s X zákazama řízení přejede dítě, nebo člena rodiny, nebo kohokoliv jiného budete mít plná ústa toho že policie nic nedělá.
Když je Lipánek takový komančobijec že mu nevadí ten komanč co sedí na hradě? Ten byl ve své době rozhodně nebezpečnější než nějakej Bureš, kterých byly tisíce. A teď se pro změnu tváří že jeho největším nepřítelem je bývalá SSSR, které věrně sloužil než otočil kabát a začal sloužit NATU. Trochu pokrytecké řekl bych. Ale on se Lipánek vlastně zachoval stejně ke své mateřské straně, takže se není čemu divit.
Tričko hezký... a kolik mu zůstane z Ukrajiny?
Územně toho moc nebude, ekonomicky dluhy na několik generací a infrastruktura už téměř žádná. Z produktivního obyvatelstva, které nezdrhlo do zahraničí už moc také nezbylo, naivní představa vítězství už také bere za své, tak si myslím že bude rád když si zachrání vlastní kůži.
Sloužím na OOP, samozřejmě není to jen o penězích a částečně se dá souhlasit, že je víc náčelníků než indiánů.. ale ta BYROKRACIE! Příklad z praxe - řidič se dopustí přestupku v dopravě, tím že řídil vozidlo pod vlivem alkoholu (do 1 promile), člověk by si řekl, banální věc, budou 2-3 papíry a je hotovo, opak je pravdou.
1 - papír - Oznámení přestupku z místa (vypisuje se přímo na místě)
2 - papír - Úřední záznam o zadržení ŘP
3 - papír - Vytištěné dechové zkoušky z přístroje Dräger (pouze se vytiskne)
4 - papír - Úřední záznam hlídky z místa (detailní popis skutku kdy, kde, kdo, co, jak, proč)
5 - papír - Evidenční karta řidiče (EKŘ)
6 - papír - Úřední záznam o kontrole řidiče
7 - papír - Kalibrační list přístroje Dräger
8 - papír - Certifikační list přístroje Dräger
9 - papír - Protokol o zkoušce přístroje Dräger
10 - papír - Oznámení přestupku na příslušný úřad
Toto je pouhý PŘESTUPEK v dopravě, nabrání TČ od počátku až do konce mnohdy může trvat i 4-5 hodin, mezitím co to tlučete do počítače tak samozřejmě často odskakujete i na další oznámení na linku 158 a musíte vyrazit od stolu, pak se člověk i ztrácí co už je hotovo a co ještě musí k předchozímu nápadu zpracovat.
Tak nevím, možná jsem ve spěchu i na něco zapomněl, ale každopádně netuším kde pan PP vzal to tvrzení "díky digitalizaci hodně papírových agend odpadá" 🙂🙂 🙂 🙂
K zadržení ŘP ještě vyrozumění obce s rozšířenou působností a vyrozumění registru řidičů
Nikdy se nevrátím! Ne kvůli ekologii. Jezdím nyní za 1/4 toho co s dieselem. Nejsem blbý vracet se k horšímu.
Až přídete na to, že do nákladů na provoz je třeba započítat i amortizaci, tak Vám vyjde že jsou o polovinu vyšší než u dieselu. Protože po 8, maximálně 10 letech, což je reálná životnost baterie, budete mít hodnotu vozu rovnu čisté nule.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je mi úplně jedno jak tahle paní vypadá, nebo co má na sobě. Důležité by mělo být co má v sobě a to je u ní bohužel podřízeno tomu jaké sortě lidí se zrovna klaní, což prontně podle potřeby mění stejně jako její manžel, takže za mě nic moc.
1 odpověď