Slovník jak za komančů, to bylo rovněž v zásadě vše v pořádku, problémy se sice občas vyskytly, ale ty se samozřejmě vyřeší, hlavně že se šlo se správným směrem, který osvícená strana určila. Přitom každý soudný jedinec věděl, že jdeme leda tam, kde Slunce nesvítí.
Bohužel voliči ve velkých západních zemích tuto zkušenost nemají a my můžeme leda trpně sledovat, jak se historie opakuje, jen rudou barvu nahradila zelená..
Použití křemíku není žádná novinka, ale každý jen trošku zorientovaný jedinec ví, že křemíková anoda má tu nehezkou vlastnost, že při nabíjení mění svůj objem, tudíž praská a výsledkem je naprosto mizivá životnost článku.
Nějak jsem nepostřehl, jakým zázrakem se těmto chytrákům podařilo vyřešit to, nad čím bádají všechny špičkové společnosti v oboru.
Zaměstnavatel má nárok na příspěvek, skládající se z paušálního příspěvku 1000 korun, mzdové složky do 15 700 korun a navýšení příspěvku o náklady na pracovní asistenty a dopravu, nejvýše do 16 700 korun. Takže po školství, kde se nabralo tuším cca 26000 asistentů, tu máme další formu inkluze? Ještě chápu, že se bude zaměstnavateli kompenzovat nižší produktivita zaměstnaného invalidy, ale pokud jeho zaměstnání vyžaduje to, aby měl svého pracovního asistenta, přijde mi to pseudohumanisticky praštěné. To už to asistent může dělat sám. Svět vážně není spravedlivé místo k životu a i já se musel smířit s tím, že na dráhu vědce v oboru kvantové mechaniky nemám mentální předpoklady, stejně jako fyzické ke kvalifikovanému ručnímu hloubení výkopů. Takže jsem skončil jako obyčejný vývojář embedded systémů, to zvládám. Nebo bych si na stejném principu mohl zažádat o státem placeného asistenta, který by mi umožnil se realizovat třeba ve dvou výše naznačených oblastech?
Netuším, jak často jsou využity horní hranice příspěvků, ale vzhledem k tomu, že to řešila vláda, tak to asi výjimka nebude..
Již v neděli večer však chladné proudění nahradí teplá fronta, která vedle růstu teplot přinese i do vyšších poloh déšť....
1)Teplé počasí by mělo vydržet po většinu pracovního týdne a ochlazení podle modelů dorazí až před posledním adventním víkendem.
2)Začínají se objevovat náznaky, že chladnější počasí by mohlo přetrvat i po víkendu, ale situace se ještě může hodně měnit..
Tak tomu říkám kvalitní meteorologická práce, jako vystřižená z učebnice 🙂
Jenom naprostý osel bude srovnávat příjem ze závisle činnosti zaměstnance, který má všechny náklady hrazené zaměstnavatelem, se stejnou částkou, kterou fakturuje OSVČ, která naopak ony náklady obsahuje.
Malý příklad: hradí si snad zaměstnanec ze svého příjmu koupi, provoz a údržbu svého služebního vozidla? Úsměvná představa, že? OSVČ ano. Takže i malému dítěti musí být jasné, že mechanické porovnávání příjmu zaměstnance a vyfakturovaných částek OSVČ je nesmysl.
Možná by se "experti" spíše mohli podívat na osoby placené ze státního a veřejných rozpočtů. Máme jich tu už téměř milion a ty neplatí reálně (!) naprosto žádné (!) daně - jsou totiž pro rozpočty čistě nákladovou "položkou" a co umí skvěle, je především zdůvodňovat svoji nepostradatelnost a potřebu přidat. Takže kolik desítek procent z těch milionu velmi dobře placených státních+veřejných zaměstnanců je zbytných?
Naproti tomu i poslední fušer pracující na černo je pro rozpočet přínosem, protože reálně platí alespoň nepřímé daně.
Tak tu je někdo ubohá vyžírka a ještě se s tím veřejně chlubí. Prostě to známé heslo ze socíku, že kdo nekrade okrádá rodinu, je v některých jedincích hluboce zakořeněno. A je jedno, že toto není přímá krádež, ale je to jen tolerováno. Stejně tak je tolerováno, když si někdo odmotá v obchodě odmotá deset mikroténových sáčků, do jednoho vloží rohlíky a zbylé strčí do kapsy. Přece si na psí hovínka nebude sáčky kupovat.
Pánovi doporučím ještě některé vychytávky, o kterých jsem slyšel - může nechat pomalu kapat vodu do vany, vodoměr se netočí a on bude mít přes noc nakapáno, tj. vodu "zdarma". Jako vrchol se mi jeví ti, kteří odmontují radiátory s připevněným měřičem tepla a uloží je v chladném sklepě a namontují si jiné, kterými topí jak o život. Před odečtem vrátí ty původní, na kterých je samozřejmě protopeno minimum. Tak chutě do toho, za ten pocit, že jsem s někým "vydrbal", to jistě stojí.
Ten člověk se už úplně zbláznil. Provoz spalovacích vozidel je extrémně zdaněn už nyní, ceny ICE se rychle zvyšují i díky vnitřním dotacím automobilek směrem k EV (vývoj a výrobu EV musí z něčeho zaplatit), popřípadě zrovna TESLE platí kupující ICE od tradičních automobilek za emisní kredity, konkrétně v roce 2023 to bylo 1.79 miliard USD, a jemu je to stále málo?
"Současně projednávaná opatření o podpoře automobilů s nulovými emisemi (známé pod zkratkou ZEV) většina výrobců automobilů kritizuje....Tesla však naopak ZEV uvítala s tím, že tato opatření „musí být chráněna a posilována“"
Každý příčetný ví, že považovat elektromobil za vozidlo s nulovými emisemi je naprostá lež, tudíž ZEV by se na elektromobily TESLA neměl vztahovat.
Autor je zjevně slabší v elektrotechnice, takže by se měl zdržet jakýchkoliv komentářů k trakční baterii.. Cituji: "stačí vyměnit některý z modulů s nejvíce unavenými články a kapacita rázem o něco povyskočí" 🙂 Takže pisálku, moduly jsou v baterii zapojeny v sérii, což znamená, že energie, kterou lze do každého modulu uložit, je omezena na úroveň nejslabšího modulu. Je to jednoduché, nejslabší modul se nejdříve vybije a je nutno další vybíjení přerušit, přestože silnější modul by se ještě vybíjet dal a stejně tak se nejslabší modul nejdřív nabije a nabíjení je nutno přerušit, přestože moduly s větší kapacitou by se ještě nabíjet daly. Je to jako v přísloví, že řetěz je jen tak silný, jak silný je jeho nejslabší článek. Toto by snad mohl pochopit..
Tudíž jen naprostý hlupák vymění v baterii olítané na 60% původní kapacity nějaký modul za nový, protože to pro výslednou dostupnou kapacitu bude mít téměř nulový výsledek, protože další stávající modul bude mít třeba 62% a to bude omezení pro energii uloženou v novém modulu. A to už pisálka nebudu znepokojovat faktem, že baterii nemá jen kapacitu, ale i vnitřní odpor, který se časem zvětšuje, což zvyšuje ztráty a tím snižuje i dostupný výkon a dojezd.
Možná by si pisálek nejdříve měl zjistit, na co jsou vhodné kvantové počítače.. Rozhodně to není tak, že by mohly nahradit klasické PC ve všech možných použitích. Naopak jsou vhodné jen na řešení specifických úloh, typicky těch, které lze rozložit na velké množství paralelních procesů, v tomto skutečně excelují.
Ovšem naopak vůbec nejsou vhodné na úlohy sekvenčního typu, kdy každý další krok závisí na předchozích (např. simulace), zpracování grafiky, multimédia, manipulace s velkým objemem dat, řízení procesů v reálném čase, protože kvantové výpočty vyžadují přípravu a interpretaci (!) výsledků.
Tudíž jistě neplatí, že "že kvantové počítače změní CELÝ svět výpočetní techniky, tak jak ho známe nyní", ale jen jeho část a nám běžným uživatelům je tento typ počítače vlastně k ničemu.
Autor se poměrně snažil být objektivní a má pravdu, že skutečně mrazivých dní/nocí pod -10° je v poslední době pomálu.
Nicméně pokud jsou, spotřebuje zahřátí vymrzlé baterie i několik kWh a pak použití typu - ráno sednu do EV s vymrzlou baterií, jedu 30km do práce, kde právě zahřátá baterie během pracovní doby opět vymrzne a znova ji temperuji cestou domů, přinese markantní snížení dojezdu na jedno nabití.
Jinak trošku vybavenější ICE mají nezávislé topení či možnost dálkového startu, takže stačí nastartovat pár minut před odjezdem a přijdete do zahřátého vozidla..
Proboha, to jsou tedy věci. Přitom stačilo na lokalizátoru nastavit určování polohy výhradně podle GPS a ne podle polohy BTS, na kterou je zrovna lokalizátor připojen.
Takto při každém výpadku GPS odešle polohu mobilního vysílače, která je obvykle stejně k ničemu, protože speciálně mimo město má buňka průměr i několik kilometrů. V tomto případě se zjevně střídala poloha GPS s polohou (polohami) BTS a majitelé si to nedokázali vysvětlit jinak, než únosem :-)
"Nejvtipnější" je, že pokud někdo chce zachraňovat planetu před tím "ošklivým" CO2, měl by mít jadernou energetiku jako první volbu či přímo povinnost a ne ji likvidovat. Němci ve svém zeleném šílenství to s OZE (resp. s potřebou zálohovat jejich přirozenou a neodstranitelnou nestabilitu) dopracovali tak daleko, že dnes mají roční průměr emisí na vyrobenou kWh 8x vyšší než jaderná Francie a ten poměr není ještě víc zdrcující jen proto, že Frantíci na rychlou stabilizaci sítě používají plyn, protože starší typy reaktorů jsou pro rychlejší regulaci nevhodné. Ale nové již umožňují regulovat výkon 50-100% s rychlostí 5%/minuta, což již umožňuje slušnou reakci na změny zatížení sítě.
Jinak super článek jako vždy od tohoto autora!
Tak jsem se jednou prolétl ve stihačce, palubní deska úplně jiná než jsem zvyklý, zrychlení jako prase a vědci spočítali, že místo klikatých silnic mohu cestovat přímo z bodu A do bodu B, takže je to ekologické. Prostě to je ta pravá budoucnost individuální dopravy, že pisálku.
Majitele Fábie lze uchvátit čímkoliv a akcelerace za 4 sekundy mu musí připadat jako že sedí v raketě. Co na tom, že majitel takhle zafrajeří, ale v realitě se kvůli dojezdu pokorně zařadí mezi Fábie, když ne rovnou mezi kamiony na dálnici.. Což na druhou stranu chápu, když začnu já využívat dynamický potenciál svého 300HP ICE, začne mě brzdit ani ne tak dojezd, protože ten obnovím za dvě minuty, ale peněženka, protože půlku úhrady za PHM posílám rovnou státu.
No a zmínka o unikátním "výzkumu" brněnských vědců je úsměvná - celé to stojí na určení emisí z výroby el. energie, která je pro ČR známá a za druhé stanovením emisí na výrobu 1kWh baterie. Tam zvolili tuším něco přes 80kg CO2/kWh, což je velmi optimistická hodnota, udávají se i 2-3x vyšší. Tuto hodnotu vědci nezkoumali, ale odněkud převzali. Pak jim to vyšlo jak vyšlo, prostě věřit lze jen těm výzkumům, které si sám zfalšuji :-)
Mimochodem, doporučují panu výzkumníkovi navštívit Bauhaus a nakoupit šroubků/matičky/podložky malých průměrů a odvážit si je do jejich přichystaných papírových pytlíčků. Pokud potřebujete na konkrétní účel jen pár kousků , snadno se dostanete do situace, že za pytlíčky zaplatíte více než za zakoupený spojovací materiál. Mají to za krásných 1Kč/kus :-)
Metodicky naprosto špatně - přesunout se se stejnou hruškou k jiné váze to je tedy nápad, obzvlášť pokud chci testovat tak malý rozdíl v hmotnosti. A chybná je i úvaha, že se za sáček nic neplatí - je to přesně naopak, platí se vždy, jen to všichni nevyužívají. V nákupáku nemáte zadarmo vůbec nic - s výjimkou těch, kteří se do supermarketu jdou v létě ochladit a v zimě ohřát, nekoupí vůbec nic a ještě si při odchodu urvou sáčky, tak ti nad řetězcem "zvítězí" :-)
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nějak jsem nepochopil, na co si madam stěžuje.. Vždyť se naprosto nic nestalo, převážela "podivný" předmět biologické povahy, ten byl zkontrolován a dokonce jí ho ani nezabavili..
1 odpověď