Možná by se nyní hodil ten plynovod od terminálů z Polska, který ze záhadných důvodů nepodpořil jistý nemajitel, když byl u moci. Stejně jako propojku na ropovod TAL, vyjednání kapacitních plateb za provoz uhelných elektráren, či tendr na JE. Holt měl jiné starosti než zajištění energetické bezpečnosti země, z které ani nepochází a jejíž občanství získal na základě změkčení podmínek nabytí občanství z roku 1999, což provedli socani za vlády Zemana, primárně kvůli slovenským Romům.. Miloši "děkujeme".
Si nevidí do huby, ti russáčtí šmejdi. Když oni střílejí na Ukrajinu severokorejské granáty nebo posílají vyžebrané iránské rakety a drony, tak to je v pořádku. Nemluvě o přímém nasazení šikmookých vojáků. Ale nic z toho neznamená, že by Ukrajina či NATO válčilo s S.Korejí nebo Iránem.
Ale když se situace obrátí, tak russáčkové kvičí, jak kdyby je na nože bral a hned na ně útočí NATO.
Kdyby NATO skutečně konvenčně zaútočilo, vypadalo by to podobně jako v Sýrii, kde se 40 vojáků USA střetlo s několika sty russáků a ti si zavolali na pomoc dostupnou techniku. Výsledné skóre mrtvol bylo 0 : 200-300.
Ono to vše záleží na stanovení emisí CO2 vzniklých při výrobě 1kWh baterie. Pokud se to stanoví třeba na 50kg CO2/kWh, jak dělají zelení manipulátoři, vyjde to samozřejmě příznivě. Zde je počítáno s emisemi 84kg CO2/kWh, což je rovněž velmi optimistický předpoklad. Reálné jsou emise 180-240kgCO2/kWh, jak spočítali jiní vědci, a hned to vychází jinak. Ostatně o předpojatosti či neznalosti autorů svědčí předpoklad, že až se baterie budou vyrábět z recyklovaných surovin, budou hodnoty příznivější. Recyklace je energeticky velmi náročný proces v případě pyrometalurgické metody, popřípadě naprostá ekologická "mňamka" v případě hydrometalurgického přístupu. Každopádně to výsledně znamená, že bateriové články vyrobené z recyklovaných surovin jsou i násobně dražší, než z těch primárních.
Drobná potíž s EV je, že nabitý (!) li-ion článek vzplane s naprostou jistotou i při malém mechanickém poškození - elektrody jsou odděleny separátorem tloušťky +/- 20um a celková plocha elektrod všech článků v baterii je mnoho desítek m2. Naproti tomu do plné nádrže můžete mlátit kladivem jak chcete a ne a ne chytnout, naftu skoro ani nezapálíte sirkou... Takže když chcete havarovat, tak v dieselu :-)
"v blízké budoucnosti by tyto databáze mohly sloužit jako základ pro zdanění automobilů se spalovacími motory na základě jejich skutečné spotřeby.." Ale zdanění podle skutečné spotřeby probíhá při každém placení PHM, daně tvoří cca 50% ceny a čím mám větší spotřebu, tím víc platím. Takže buď jde o to zjistit reálné flotilové emise CO2 výrobců aut, aby jim šly napálit pokuty nebo je to příprava na progresivní eko daň - žere ti to 10l/100km, tak zaplatíš ročně dalších 20 000 Kč do fondu zeleného boha.
Ve skutečnosti "kvalitně", tj. neodhalitelně stočit moderní auto není vůbec jednoduché - údaje o kilometrech jsou uloženy v řadě jednotek, které s nájezdem nemají naprosto nic společného - třeba v audiozesilovači 🙂 Dále jsou ukládány některé události spolu s kilometry, takže těžko může mít vozidlo s údajným nájezdem 50tkm například aktivované airbagy v 150tkm 🙂 Tudíž to, že někdo změní km v BCM a na přístrojovém štítě se objevují upravené km, naprosto nic nemusí znamenat a zkušený člověk s kvalitní diagnostikou na stočení přijde ve chvilce..
AI může výborně nahradit třeba politiky - žvanit o něčem, čemu vlastně nerozumí, ale aby ta slova zdánlivě dávala smysl (alespoň pro neodborníka), to je základní dovednost politika a to AI už zvládá nyní.
Ovšem stačí zadat AI úkol, který jde do hloubky a jehož řešení potřebuje odborníka s mnohaletými zkušenostmi v oboru a hned narazí na své limity a je vlastně k smíchu.
To mi přijde zvláštní, proč VW chce propouštět a snižovat mzdy zaměstnancům, když přitom existuje osvědčený způsob, jak vyřešit problémy - přece si stačí vzít úvěry a naopak pracovníky přibírat a zvyšovat jim platy. Alespoň naše vlády to dlouhodobě praktikují a nikoho to obzvlášť neznepokojuje - zejména státním zaměstnancům přijde naprosto normální, že chtějí přidávat, přestože jejich zaměstnavatel se musí zadlužovat jen na pouhý provoz..
Podobné vyhlášení, jako že až bude ve vládě, tak si došlápne na operátory a zajistí levnější mobilní služby? Nebo že na ulici leží 200miliard a že je najde a přinese do rozpočtu? 😉
Ptám se - proč ohledně zestátnění ČEZu něco neudělal, když vedl vládu a tudíž mohl a měl? Vždyť ta prolhaná osoba nebyla schopna zajistit něco tak mnohokrát jednoduššího, jako například zažádat v Bruselu o kapacitní platby za uhelné elektrárny, což by státu umožnilo dotovat výrobu v uhelkách, až se to jejich majitelům přestane vyplácet a budou je chtít zavřít. Sice dotace jsou zlo, ale u nás, kde uhelné elektrárny představují 40% výroby, by jejich nynější konec byla katastrofa. Připomínám, že se to v EU řešilo kolem roku 2019. Že požádali Poláci se nikdo nediví, ale kapacitní platby si vyjednali i "zelení" Němci.
V energetice Babiš byl naprostá katastrofa, co tendr na dostavbu JE? Také nic, zrušeno a ztráta řady let. I když vlastně asi lepší, ještě by to dali russákům.
Jsme uváděni jako osmá nejbezpečnější země světa a přitom policistů na počet obyvatel máme citelně více než okolní země. Tudíž není žádný uznatelný objektivní důvod, aby Policie v současném počtu nestíhala, takže kromě klasického brečení státních zaměstnanců, jak jsou přetížení a že mají málo peněz, bude problém uvnitř - právě ve vymezení činností (proč by měl policista několik hodin denně "papírovat") a že je takové množství "neproduktivních" policistů, kteří do výkonu už ani nepáchnou, ale časem se z nich rekrutují pobírači výsluh i desítek tisíc měsíčně. Takže ty renty (opět nesrovnatelné s okolními zeměmi) přiznávat čistě za dobu, kdy příslušník skutečně potenciálně nasazoval život a ne když jediným nebezpečím je, že si vypíchne oko o tužku, když mu klesne hlava nad papíry.. Na druhou stranu ani každá služba v terénu nemusí tak "horká", jak by mi jistě mohli potvrdit chlapci, které v noci pravidelně vidím pochrupovat zašité v autě.
A mimochodem, na ta zmíněná neobsazená místa dostává Policie 50% mzdových prostředků, tak kam ty peníze jdou?
Na rozdíl od EU, si lze u vozidel z USA za pár USD ověřit kompletní historii vozidla, k tomu nepotřebujete Cebii. Ostatně často si stačí najít dle VIN záznam z aukce (mnozí dovozci jsou tak hloupí či lakomí, že si nezaplatí vymazání údajů z akční historie) a rázem uvidíte, že to naleštěné bezpečné rodinné vozidlo, které je vám zde nabízeno za hezkých pár set tisíc, bylo prodáno v USA třeba za 500USD jako totálka a jediným vysvětlením toho zázraku je, že bylo znovuzrozeno za pomocí transplantace druhé poloviny jiné totálky. A v tom "opravdu" chcete jezdit..
Podstatnou zásadou azylového práva je princip, že o azyl je nutno žádat v první bezpečné zemi. To rozhodně není v případě Afgánců, Syřanů atd. Polsko, ale ani žádná jiná země EU s výjimkou toho, když by ta osoba přicestovala letecky, popřípadě lodí. Tudíž na hranicích s Běloruskem se nemůže ocitnout osoba z oněch "exotických" zemí, která by již neměla možnost a povinnost zažádat o azyl dříve. Tudíž nebrat!
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ten magor si vážně ještě nevšiml, že už nevládne SSSR a celému východnímu bloku, který měl 400 miliónu obyvatel a přes svou zaostalost přece jen významnou ekonomickou sílu. Dnes je to vládce sice geograficky velké země, ale s vymírajícími 140mil. obyvateli a ekonomickou silou menší než pouhá Itálie. Po SSSR mu zbyly nějaké jaderné zbraně a to mu dovoluje si vyskakovat. Přitom Ukrajina byla 4 nejsilnější jadernou velmocí světa a těchto zbraní se zřekla za záruky nedotknutelnosti hranic právě od russákova. Jak vidět, byla to velká chyba.
Jediné čím ten prohnilý stát vyniká nad západem je naprosté pohrdáním lidským životem, v tom jsou russáci dnes snad nejlepší na světě.
1 odpověď