AI může výborně nahradit třeba politiky - žvanit o něčem, čemu vlastně nerozumí, ale aby ta slova zdánlivě dávala smysl (alespoň pro neodborníka), to je základní dovednost politika a to AI už zvládá nyní.
Ovšem stačí zadat AI úkol, který jde do hloubky a jehož řešení potřebuje odborníka s mnohaletými zkušenostmi v oboru a hned narazí na své limity a je vlastně k smíchu.
To mi přijde zvláštní, proč VW chce propouštět a snižovat mzdy zaměstnancům, když přitom existuje osvědčený způsob, jak vyřešit problémy - přece si stačí vzít úvěry a naopak pracovníky přibírat a zvyšovat jim platy. Alespoň naše vlády to dlouhodobě praktikují a nikoho to obzvlášť neznepokojuje - zejména státním zaměstnancům přijde naprosto normální, že chtějí přidávat, přestože jejich zaměstnavatel se musí zadlužovat jen na pouhý provoz..
Podobné vyhlášení, jako že až bude ve vládě, tak si došlápne na operátory a zajistí levnější mobilní služby? Nebo že na ulici leží 200miliard a že je najde a přinese do rozpočtu? 😉
Ptám se - proč ohledně zestátnění ČEZu něco neudělal, když vedl vládu a tudíž mohl a měl? Vždyť ta prolhaná osoba nebyla schopna zajistit něco tak mnohokrát jednoduššího, jako například zažádat v Bruselu o kapacitní platby za uhelné elektrárny, což by státu umožnilo dotovat výrobu v uhelkách, až se to jejich majitelům přestane vyplácet a budou je chtít zavřít. Sice dotace jsou zlo, ale u nás, kde uhelné elektrárny představují 40% výroby, by jejich nynější konec byla katastrofa. Připomínám, že se to v EU řešilo kolem roku 2019. Že požádali Poláci se nikdo nediví, ale kapacitní platby si vyjednali i "zelení" Němci.
V energetice Babiš byl naprostá katastrofa, co tendr na dostavbu JE? Také nic, zrušeno a ztráta řady let. I když vlastně asi lepší, ještě by to dali russákům.
Jsme uváděni jako osmá nejbezpečnější země světa a přitom policistů na počet obyvatel máme citelně více než okolní země. Tudíž není žádný uznatelný objektivní důvod, aby Policie v současném počtu nestíhala, takže kromě klasického brečení státních zaměstnanců, jak jsou přetížení a že mají málo peněz, bude problém uvnitř - právě ve vymezení činností (proč by měl policista několik hodin denně "papírovat") a že je takové množství "neproduktivních" policistů, kteří do výkonu už ani nepáchnou, ale časem se z nich rekrutují pobírači výsluh i desítek tisíc měsíčně. Takže ty renty (opět nesrovnatelné s okolními zeměmi) přiznávat čistě za dobu, kdy příslušník skutečně potenciálně nasazoval život a ne když jediným nebezpečím je, že si vypíchne oko o tužku, když mu klesne hlava nad papíry.. Na druhou stranu ani každá služba v terénu nemusí tak "horká", jak by mi jistě mohli potvrdit chlapci, které v noci pravidelně vidím pochrupovat zašité v autě.
A mimochodem, na ta zmíněná neobsazená místa dostává Policie 50% mzdových prostředků, tak kam ty peníze jdou?
Na rozdíl od EU, si lze u vozidel z USA za pár USD ověřit kompletní historii vozidla, k tomu nepotřebujete Cebii. Ostatně často si stačí najít dle VIN záznam z aukce (mnozí dovozci jsou tak hloupí či lakomí, že si nezaplatí vymazání údajů z akční historie) a rázem uvidíte, že to naleštěné bezpečné rodinné vozidlo, které je vám zde nabízeno za hezkých pár set tisíc, bylo prodáno v USA třeba za 500USD jako totálka a jediným vysvětlením toho zázraku je, že bylo znovuzrozeno za pomocí transplantace druhé poloviny jiné totálky. A v tom "opravdu" chcete jezdit..
Podstatnou zásadou azylového práva je princip, že o azyl je nutno žádat v první bezpečné zemi. To rozhodně není v případě Afgánců, Syřanů atd. Polsko, ale ani žádná jiná země EU s výjimkou toho, když by ta osoba přicestovala letecky, popřípadě lodí. Tudíž na hranicích s Běloruskem se nemůže ocitnout osoba z oněch "exotických" zemí, která by již neměla možnost a povinnost zažádat o azyl dříve. Tudíž nebrat!
Vzhledem k tomu, že za posledních 5-6let se počet učitelů navýšil o 15%, o asistentech se ani nezmiňuji, takže dnes připadá na jednoho učitele cca 10 žáků, na SŠ ještě méně, zdá se mi naprosto v pořádku, že pokud se učitelům nelíbí podmínky ve školství, tak odcházejí zjistit svou hodnotu na trhu práce. Samozřejmě myšleno v privátní sféře. Zbývající učitelé ať pracují více a lépe a rozdělí si prostředky na jejich platy. Win-Win situace.
Stávající praxe, kdy se nám osoby placené z veřejných rozpočtů stále množí a množí (neplatí to zdaleka jen o učitelích) a všichni chtějí přidávat, se mi nejeví příliš žádoucí, pokud se kvůli tomu musí stát zadlužovat.
Prostě pokud se jim nelíbí platy na 130% průměru v zemi, jistota zaměstnání bez přímé vazby na podaný výkon a efektivitu, cca 3měsíce různých prázdnin a volna v roce, výkon vlastní pedagogické činnosti 21hodin týdně, nemluvě o tom, že ta hodina má 45 minut, tak pak je samozřejmě rozumné jít za lepším. Všude na ně čekají s otevřenou náručí. 🙂
Jojo, praktici jsou na tom nejhůř... Asi jak se to vezme.. Stačí se podívat na ordinační hodiny mnoha z nich, kdy není výjimkou 4hodiny denně a to když tam přijdete hodinu před "zavíračkou", už tam lékař stejně není. Z mého pohledu místo takových dvou by stačil jeden a samozřejmě by mohl být o to víc ohodnocen.
Ostatně to je takový obecný nešvar těch, kteří jsou placeni z veřejných prostředků - stále nám jich pomalu přibývá (= objem práce jim ubývá, produktivita se snižuje), ale všichni chtějí jen přidávat, tj. celkový objem prostředků na mzdy se prudce zvyšuje. To vidíme ve školství, kde je v průměru jeden učitel na deset žáků, navíc spousta asistentů, u policistů, kterých máme nejvíc mezi srovnatelnými zeměmi, ve zdravotnictví, státní správě atd... Prostě zafixovat celkový objem prostředků a pokud chcete přidat, tak víc makejte, zbavte se nadbytečných zaměstnanců a rozdělte si prostředky na jejich mzdy. Ale aby se nám osoby placené z veřejných prostředků stále množily a chtěly jen a jen přidávat, tak to by mělo skončit. Připomínám, že z veřejných prostředků je v této zemi placeno už 23% (!) ze všech zaměstnaných osob, což je vysoce nad průměrem EU, o Německu ani nemluvě.
Jen jaksi "pozapomněli" uvést, na jakou úroveň měla obě BEV nabitou baterii. Takže si dovolím dedukovat, že byly obě vybité - což je v pořádku, stejně tak se dělají testy ICE s prázdnou nádrží.
Jenže pak je zbytečné uvádět, že vysokonapětový okruh se rozpojil a současně z těchto testů nelze nijak vyvozovat, jak dopadne srážka v reálném provozu v případě nabité baterie, co se případného požáru týče. Připomínám, že plně nabitý li-ion článek v baterii při mechanickém poškození vzplane téměř se stoprocentní pravděpodobností a je úplně jedno, zda je vysokonapěťový okruh odpojený..
A možnost, že by se jednoduše "osvícená" EU chytla za nos a ty nesmyslné pokuty zrušila, to v úvahu asi nepřipadá. Přitom v zemích jako je Česko, kde se elektřina z téměř 50% vyrábí z uhlí/plynu, elektromobil rozhodně nemá menší CO2 stopu než spalovací vozidlo, pokud se započtou realistické emise při výrobě baterie, o její následné recyklaci ani nemluvě. A že elektromobilita se téměř rovná závislost na Číně, která si na rozdíl od EU ekooslů nejdřív zajistila suroviny na výrobu baterií, to je asi rovněž super situace.
Netuším kde autor přišel k informaci, že olověný akumulátor s naměřeným klidovým napětím 12.3V je zasažen sulfatací a poškozen - toto napětí odpovídá cca 50% nabití a pokud akumulátor neleží v polici již dlouhé měsíce, kdy absolvoval skutečné hluboké vybití, je zcela v pořádku. Samozřejmě není od věci po zakoupení akumulátor nabít doplna menším proudem, ideálně 0.05-0.1C.
Najet 400 000km zvládne většina vozidel na USA trhu, protože konstrukčně poddimenzované oturbené tříválce tam nejsou úplně v kurzu. Jinou věcí je, zda k tomu dostanou šanci, protože protože udržovat v provozu obvykle stará vozidla (dopracovat se k zmíněnému nájezdu chce čas) se jim prostě nevyplatí.
Naprosté lži, rozhodně neplatí, že "Většina starších aut, až 80 %, u nás při kontrolách překračuje emisní normy." To je tvrzení na úrovni, že náš šampón odstraní AŽ 100% lupů, což mimochodem může být i nula 🙂
Policie uvedla, že "kontrolou neprošlo 80 % kontrolovaných vozidel", což je něco zcela jiného. Na náhodnou kontrolu si policisté samozřejmě vybírají podezřelá vozidla, kdy jsou potíže s emisemi očekávatelné. Přece se nebudou půlhodiny dřít s kontrolou, která pak dopadne dobře. Takže jak vidí kouřící vrak, jdou po něm, zatímco od pohledu udržované vozidlo nechají být. Ale jako palebná příprava na nějaké zpřísňování to samozřejmě stačí.
Přitom ve skutečnosti udržované starší vozidlo bude mít se splněním limitů menší potíže, než ta moderní se složitými emisními systémy, které jsou technicky na hraně a nemají žádné rezervy.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Co to vůbec řeší, velbloud jako budoucí dopravní prostředek většinové skupiny obyvatelstva Německa, tímto "problémem" netrpí a rozhodně z pozemku couvat nebude..