i já, nová auta jsou v režimu, aby to půl hodiny člověk před jízdou nastavoval, aby se to vůbec dalo řídit. Nuceně nacpané asistenty, které jsou ale tak poruchové a nedokonalé, že způsobují vyloženě nebezpečné situace. Je super, když Vám auto začne strhávat volant během předjížděcího manévru, protože si myslí, že spíte za volantem a vyjíždíte samovolně z pruhu.
Nebo když Vám prudce zabrzdí, protože si přečetlo značku na zadku kamionu, nebo si spletlo vozidlo ve vedlejším pruhu s překážou vstupující do Vašeho.
Nejspíš jste takové vozidlo nikdy neřídla, natož abyste ho vlastnila. Jen blbě žvaníte, pokud při předjíždění "vyhodíte" blinkry, tak vás vozidlo do pruhu samozřejmě vracet nebude a "příprava" vozidla před jízdou nemůže trvat půl hodiny ani "výstavní" (ne)blondýně ;-)
Já mám 5.5 V8 ale z Německa. A upřímně mě spotřeba mile překvapila. Dálky jezdím kolem 9 když jedu tak nějak podle předpisů. Když se trochu utrhnu ze řetězu tak kolem 13. A ve městě jsem se přes 14 nedostal. Takže mě to nepřijde tak hrozný, a za ten zvuk, sílu a emoce stojí každá koruna a neměnil bych.
Tak to budete výjimečně klidný řidič - já mám v článku zmíněný šestiválec (3.6V6) a v dvoutunovém autě nejsem schopen vaší spotřeby dosáhnout..
joudo, jsem strojní ing a vyučeny elektrikář.
viděl jste někdy elektromobil zblízka?
A to se Sobola nejdřív vyučil elektrikářem a byl v tom tak neschopný, že přesedlal na strojařinu nebo to bylo naopak? Každopádně že je hloupý jedinec je zřejmé, stačí se podívat na cenovky a je každý vidí, výroba kterého typu vozidla je levnější. A to ani není třeba započítat vnitřní dotace EV ze strany automobilek a umělé zdražování ICE vozidel..
Prodeje elektroaut v Evropě klesají a důvodů je hned několik. Nedostatečná infrastruktura pro nabíjení, vysoké ceny elektroaut, obavy ze ztráty hodnoty a nejistota ohledně budoucích technologií. Automobilky, které nesplní limity produkce CO2, budou muset platit pokuty a to může být pro některé výrobce likvidační. Místo toho, aby se soustředily na inovace a zlepšování technologií, budou muset vynakládat obrovské prostředky na nesmyslné pokuty které stejně poptávku po elektroautách neovlivní.
Ale pokuty mají velký smysl - ovšem jen pro bruselskou vrchnost - ta potřebuje nějak získat prostředky pro financování svých pološílených zelených plánů. Nic proti ochraně životního prostředí, ale musí to být prováděno odborníky a zasazeno do ekonomických souvislostí. Zelená ideologie v tom nemá mít žádné místo - ostatně i komunistická hesla na papíře vypadala hezky, jen realita byla zcela někde jinde..
Vedou s nulou, tak potřebují spíš bránit, stejně jim to zatím letos moc neútočí. Proč neposadit hráče, co občas propadá.
A do McDavida Pastrňákovi přece jen ještě něco, dost chybí.
Jenže tady nejde o srovnání těchto dvou hráčů v absolutní výkonnosti/věhlasu atp., ale že v týmu Bostonu je Pastrňák v stejné pozici jako MD v Edmontonu - tedy nezpochybnitelně největší hvězda, že? ;-)
Je to pakáž od vlády dolů,důchodcům sebrali 1000Kč a sami si nadělují desítky tisíc,za co?Že mají práci do které chodí jak do kostela,cpou se jídlem skoro za hubičku se svým 200tisícovým platem a ještě mají problém zvednout ruku za dobrou věc?!Kdo tu už konečně udělá pořádek,Putin?
Oslíku, jen loni dostali důchodci o 70miliard víc než se na důchody vybralo. Takže raději mlč..
AI může výborně nahradit třeba politiky - žvanit o něčem, čemu vlastně nerozumí, ale aby ta slova zdánlivě dávala smysl (alespoň pro neodborníka), to je základní dovednost politika a to AI už zvládá nyní.
Ovšem stačí zadat AI úkol, který jde do hloubky a jehož řešení potřebuje odborníka s mnohaletými zkušenostmi v oboru a hned narazí na své limity a je vlastně k smíchu.
Nebuďte hysterický. Jen nerozumíte psanému textu. Píše se tam o jmenovitém výkonu 350 kW. Ani Vám to nebudu vysvětlovat, protože byste to stejně nepochopil, ale rozhodně Vám doporučím, že když jste nevzdělaný alalfabet, tak se veřejně nijak nevyjadřujte.
Jiné poučujete a sám ani nejste schopen chápat psaný text - kde se v článku píše o "jmenovitém" výkonu 350kW? Ostatně tento pojem se v souvislosti s FVE panely nepoužívá, jak byste mohl vědět..
Je na čase vzít ekonomiku do svých rukou a hospodařit jako hospodáři se zdravým rozumem, nikoliv jako tato vláda. Jinak se dočkáme hodně nepěkných konců.
Co to melete hloupá osobo, tato vláda alespoň má nějakou snahu situaci v energetice řešit, viz. například dokončený tendr na výstavbu nových bloků JE, čehož předchozí vláda nebyla schopna. Ostatně Babiš nebyl ani schopen ani něčeho mnohem jednoduššího, tj. v roce 2019 u EU zažádat o možnost kapacitních plateb za výrobu v uhelných elektrárnách. Nejen Polsko, ale i to "zelené" Německo si to vyjednalo.
Takže až majitelé uhelných elektráren je odstaví, protože se jim to nebude vyplácet a elektřina díky tomu jednoduše nebude (představa, že v době nestabilních OZE vždy dovezeme potřebné množství je velmi naivní), tak budeme vědět, kdo je zodpovědný.. A tato vláda to rozhodně nebude...
Jakože 2 milionů obyvatel Gazy uzavřela do novodobého koncentračního tábora? To Vám dělá radost?
A v těch "starých" koncentračních táborech bylo rovněž zvykem, že chovanci byli živeni, nemuseli příliš pracovat a úspěšně se množili a množili a s oblibou útočili na své věznitele? Nebo je to jinak a onen příměr s novodobým koncentračním táborem je stejně hloupý jako jeho autor?
Zejména když v podlaze vozu typu dodávka je poměrně dost místa
MPV která jsem měl na mysli (Chrysler Pacifica, Voyager, starší T&C, popřípadě odvozené Dodge), s dodávkou nemají naprosto nic společného jak konstrukčně (nemají ani užitkovou verzi), výbavou a ani motoricky a jízdními výkony.. Prostě systém Stow 'n Go je geniální a patentovaný a asi proto ho Číňané zatím nemají okopírovaný🙂
Co si to dovolujete? Miloš Zeman byl komunistama perzekuován vy chytrolíne! Papouškujete blbosti!
Hlupoňo Marešová, Zeman byl komunisty "perzekuován" tím, že ho v sedmdesátém vyloučili ze strany 😉 a pak tři měsíce před "sametem" ho propustili ze zaměstnání, protože nedržel ústa. To byl asi jeho největší prognostický úspěch, že věděl, že komanči už končí a že si "podvratné" řeči může dovolit a bohatě se mu zúročí. Toto hrozné "příkoří" se však naprosto nevylučuje s tím, co tvrdil pán výše a co vědí všichni rozumní lidé - že Zeman s oblibou vyznamenával ty, kteří mu nelízali jen paty, ale i oblast o dost výše.
on tam není proto, aby přemýšlel nad etickými nebo jinými aspekty. dělá jen to, za co je placený. Kdyby takhle fungovali lidi v česku není co řešit
No tak by mu i vám měl někdo vysvětlit, že pokud chtějí dávat pokuty za krádež, tak tu krádež musí nejdřív prokázat. Navíc skutečně šlo o krádež ve smyslu zákonů ve Švýcarsku? Cituji: "Ve Švýcarsku je krádež definována v Trestním zákoníku (Schweizerisches Strafgesetzbuch, StGB) v článku 139. Tento článek stanovuje, že krádež je čin, kdy někdo úmyslně odcizí cizí movitý majetek za účelem jeho trvalého přivlastnění."
Podtrhuji slovo "úmyslně" ;-)
Předpokládám, že u tašek byla viditelně umístěná cenovka, kolik taška stojí, Pokud by nebyla, prodejna by riskovala vysokou pokutu. Cenovky musí být u všeho zboží, to je povinnost. prodejce. Problém je jinde. Mnoho lidí si řekne, proč platit za něco, co je jinde zadarmo, Nebo bylo, Nebo je to levné. Proč kradou tašky u nás? Proč kradou toaletní papír na WC, a proč si v obchodech natrhají plnou hrst igelitových sáčků, když si jich mohou za pár kaček koupit celou roličku. Proč na krámě sní koblihu nebo jiné pečivo, aby to na kase nemuseli platit? Proč má zhruba každý třetí, čtvrtý zákazník v sáčku o jeden rohlík více, než prodavačce tvrdí? Proč si například Vietnamci ovoce nashi váží jako jablka golden delicius? Protože u nich roste nashi, jako u nás jablka nebo hrušky. Proč by u nás měli dávat za jeden kus třicet korun, když u nich v Asii je toho mraky? Oni moc dobře vědí, že nashi je nashi, ne jablko, ... Zrovna včera se ve frontě přede mnou jedna matka rozčilovala, že jí prodavačka připočetla rohlík, který dítě mělo v ruce a ukusovalo. Ona přece nakoupila za několik tisíc, samé drahé bio věci, pohanku, lososa,atd. Tak jí ten rohlík měli nechat zadarmo, utratila přece dost.Přitom prodavačka nebyla nepříjemná, jen se zmínila, že připočítává ještě rohlík.
Podle sebe soudím tebe? Nebo vážně počítáte lidem rohlíky v sáčku, když tak fundovaně víte, že každý 3-4 zákazník má v sáčku o rohlík více? Jak můžete vědět, jak si Vietnamci naváži ovoce? Jak můžete takto zevšeobecňovat? Jste ubohá osoba..
Švýcarské zákony jsou neúprosné ke každému a je úplně jedno co jste kdo jste a odkud jste ale to spousta Čecháčků nedokáže pochopit.Nejde o částku nebo hodnotu odcizeného zboží i když nevědommé,vždy jde o princip a na principech je založená i má povaha.Ve Švýcarsku jsem jako doma a dodržování zákonů a předpisů my vyhovuje.V Baselu jsem omylem nastoupil do expresního vlaků který mně odvezl bez zastavení až do Curichu.Jízdenku jsem měl zaplacenou pouze na jednu stanici do Prattelnu.Musel jsem zaplatit jízdenku ve výši 30CHF přímo průvodčí ve vlaku a i když mojí situaci vysvětlil průvodčí,musel jsem zaplatit.Byla nekompromisní a je to v pořádku,za chyby se platí a já jsem chybu udělal.Prúvodčí si jen na 100% plnila svoje pracovní povinnosti u SBB.Už vidím jak spousta Čecháčků na tuto průvodčí a SBB nadává vulgární nadávky.Když udělám jakoukoli chybu je třeba umět přijmout i zodpovědnost a to bohužel spousta lidí neumí.
Lepšík je možná v ve Švýcarsku jako doma, jen přemýšlím, co tam tak hloupý jedinec dělá. Kromě toho, že ani neví, že se nepíše "Curich" ale Curych, případně Zürich , tak srovnávat tyto dvě situace totiž opravdu může jen naprostý osel. Vlak oslíka odvezl až do Curychu , služba byla zkonzumována a tudíž samozřejmě musel zaplatit celou cestu. Ovšem nikdo ho neobvinil, že si úmyslně koupil jízdenku do blízké stanice a přitom chtěl jet až do Curychu a že za tento podvod je automatická pokuta 200CH, jak se to stalo člověku z článku.
V každé civilizované zemi platí, že nutným znakem krádeže je úmysl, což nenastalo. Ostatně kdo by kradl tašku za desetikorunu, když přitom řádně zaplatil zboží za 446Kč. Měl trvat na příjezdu policie a ať mu ostraha dokáže úmysl. Každému myslícímu člověku je jasné, že ten člověk nekradl, jen ostraze s IQ na úrovni půlky cihly to nedochází..
Dotace byly vždy a volný trh byl vždy něčím pokřivený. Státy, které měly kolonie, byly dotovány levnou pracovní silou v koloniích. Nyní jsou evropské výrobky dotovány levnou pracovní silou v Číně nebo Indii. Fosilní paliva jsou dotovány přírodou, protože přírodě za ně nic neplatíme. Platíme pouze šejky nebo uhlobarony, dopravu a daně. A díky absenci platby za fosilní paliva přírodě (to bychom se nedoplatili), je i energie z fosilních paliv stále levná a levnější, než ze solárních nebo větrných zdrojů.
Cítíte se duševně zdráv? A co platby Slunci za dodávanou energii, to Holečka ještě nenapadlo? ;-)
4
Sledujících
1
Sleduje
4
Sledujících
1
Sleduje
Coby říkali,do týhle války je zapojenenej už kdekdo..teda vyjma chcimírů 😂😂 a Utečenecké armády ukrajiny,která si válí koule v zápolí Evropy živena štědrými dávkami se zde zakopala a pozice opusti nehodlá 😉😎
2 odpovědi
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
A co si oslíku pro začátek zjistit výši těch "štědrých" dávek? Protože je to zjevně nad tvé možnosti, tak já ti to prozradím: po půl roce je to 3130 Kč pro dospělou osobu. Tohle jim nemohou závidět ani největší socky jako jsi patrně ty.