Odklonová trasa na trať, která je čtvrtý rok ve výluce. To zase bude cestování. Rychlíky Hradečan byly z trati kvůli dlouhodobé výluce ztaženy a teď je tam vrací. SŽDC dává cestujícím zabrat, za plné jízdné! Snad se na jednokolejném úseku mezi Čelákovicemi a Mstěticemi nestane nehoda, stává se jich poslední dobou dost.
Viděl jsem tam žebrat děti, jídlo které nešlo sníst a vysypávalo se z vagónu na trať, okamžitě místní obyvatelé sbírali a jedli. Taková tam byla v roce 1980 bída a byl to náš vzor. Po střelbách nás několik z každé baterie jelo na exkurzi do Volgogradu, kromě našich tramvají a trolejbusů, úplný dopravní pravěk. Jen kvas, ten se čepoval všude. Kdo nezažil, neuvěří....
Jančura to vysvětloval tím, že stojící vlak byl zabržděn, tedy nebyla možnost zpětného posunu vagonů v okamžiku nárazu. Nevím, nejsem železničář, ale logicky bych nechal vagony odbržděné, aby se aspoň částečně zmírnil účinek nárazu tím, že vlak couvne.
Vždyť sotva stačil zastavit, znova opět natlakovat soupravu chvíli trvá a tady se vše odehrálo během pár sekund, možná ani to ne.
To je chytrý expert, jistě bojem ošlehaný. Rusko je rádo že samo existuje, je to kolos bez pořádného vedení ohromného státu a troufne si na mnohem menšího souseda. Dál by se svou technikou, která pomatuje i 50 léta minulého století asi ani nedojelo. Ta jejich vozidla pamatuji z Milovic, jak tam s nimi neustále courali a na tyčích tahali zpět.
Pokud nepoužijí jaderné zbraně, nemají čím ohrozit. Důsledky jaderných zbraní se mohou obrátit i proti tomu, kdo je použil. Pokud nejsou sebevrazi, nevyužijí je. I když tam život cenu nemá, ale když by šlo přímo o vůdce, kdo ví.
A jestli z našich velitelů chce někdo válčit, tak by to chtělo model "Šíleně smutné princezny", ať se generálové umlátí v blátě sami.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Bývá dobrá, ale jen přímo teplá tam. Pokud ji doma znovu ohřejete, už to není ono, asi jako všechno znovu ohřívané.