Cim vic km dalnic, tim vic platit. Tak jo neni problem ALE cim vice useku s omezenou rychlosti kvuli opravam, tim mene platit zase. Neni 100km v kuse, kde by nebylo omezeni
Svatá pravda, jízda po našich dálnicích je kolikrát očistec. Člověk si musí kvůli pár kilometrů koupit známku a pak když to jde, raději jede po nezpoplatněné silnici. V případě nehody před ním tam neuvízne, může se otočit a jet jinudy. Fakt by to chtělo platit mýto jako nákladní vozy, platit jen to, co tam bylo ujeto.
Samozřejmě, Praha není nafukovací. Nejsou místa ani pro místní. Takže kdo přijde z Ukrajiny jako uprchlík před válkou nemá automaticky nárok, že bude přijat v Praze. Je mnoho měst, kde místa jsou. Stejně tak přijatelné bydlení. V Praze kvůli návalu Ukrajinců došlo i explozi nájmů, na což doplácíme všichni. Takže pomáhat uprchlíkům ano, ale nikoli tam, kde si to vyberou, ale tam, kde je volno. Jinak to dělá akorát zlou krev.
Praha ani ČR není nafukovací.Jsme jeden z nejmenších států Evropy,ani ekonomicky na tom nejsme dobře,v roce 1968 nás taky všichni nechali napospas osudu,tak proč teď chceme zachránit to,co někdo zkazil?
Nesviští. Tahle řada se vůbec nepovedla, má spoustu chyb a prakticky žádnou budoucnost. Je to spíše taková Česká ostuda.
Jo, ale čím je ta ostuda způsobená? Určitě né strojem jako takovým, ale špatně uzavřenou smlouvou, penále od výrobce, arbitráže, pozdní dodání a ETCS nebylo v době zadání požadováno. Do mnohem starších strojů dodělat jde. Zavání to zničením konkurence aby to šly prodávat v zahraničí vyráběné stroje a nejsou to jen lokomotivy!
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Bude nějaká zachována jako muzejní? Myslím i provozu schopná,vždyť odchází skoro z trati. V Lužné nebo Chomutově by jí to slušelo.
1 odpověď