T3 je ikona no a v Ostravě jezdí snad nejpovedenější modernizovaná verze Vario LFR Odkaz
No ať už to byla, jak bylo nebo je, Evropa to snad kontinentálně není, nějak nechápu, proč se vůbec uvažovalo/uvažuje o tom, že budou v EU. Sice nejsem zrovna skalní fanoušek EU, ale pokud EU tak v rámci kontinentální Evropy. Uznávám, že tento příspěvek přímo k těm volbám nepatří, ale hovoří se o tom, že snad bylo zvažováno o přijetí Gruzie do EU a teď se budou směřovat k Rusku.
Asi to tu již padlo, na baráku TČ jedno, zda země nebo vzduch venku -20, výpadek elektrického proudu a v baráku kosa jak z nosa. Totéž u jakéhokoliv kotle, kde je uzavřený systém a nucený oběh vody. Klasika, kdy jde o systém gravitačního vytápění je sice zastaralá a hodí se asi jen na tuhá paliva, ale kosa, jak z nosa tolik nehrozí. Vše má své mouchy, ale nějak mi u TČ prostě vadí ta závislost na elektřině.
Zkusím tady ještě dodat pro nechápavé co pořád tvrdí, že i před pokladnou je to krádež: Uvedu Vám příklad, který je právně OK. Jdu do marketu zboží si strkám do kapes, jelikož jsem si nevzal košík (původně jsem chtěl jednu věc), to, že to strkám do kapes je OK, pokud to všechno u pokladny přiznám a zaplatím. Takže dítě spořádá půlku rohlíku, ale klidně i celý, já na pokladně ten rohlík přiznám a je to OK. Krádež je to až za tou pokladnou, pokud ten rohlík nepřiznám. Tak stojí i litera zákona (minimálně ta u ochranky v marketu) krádež je to až pokud opustím obchod nebo pokladnu a nezaplatím.
Jo koukám většina má geniální a chápavé děti už od nemluvněte 😄 To jsou tady zase chytráci a mravokárci nevěřím Vám to ani náhodou. Vyniká tu jeden, ten baví. Jinak řešení je jednoduché, dítě dostane půl rohlíku nebo něčeho a druhá půlka je v sáčku = problém vyřešen. Pitíčko je horší, tam bych dítěti „krabičku“ před zaplacením nedal, z klasické, byť malé petky se většinou malé dítě moc nenapije. Nic méně ty morálně právně a rodinně odsuzované komentáře a ta anketa, kde převažuje, že nikdo nic v obchodě nezkonzumoval ani částečně, tak to je fakt k smíchu. Nevěřím tomu.
Nebude-li mír a bezpečnost v Palestině, nebude ani v Izraeli, toto údajně řekl tento člověk. Uvědomuje si ovšem, že to platí doslovně, ten mír a bezpečnost ohrožuje prvořadě zase jen Palestinský radikální a fanatický život a přístup. Pokud zanechají toho hnusu, co předvádí nebude hnus ani na druhé straně a je možná koalice a spolupráce.
Možná trošku od tématu, někdo tu napsal jak vědci, co neučí radí těm učitelům, jak učit. Za mne je problém současný trend kdy kdejaký vědátor, co je xkrát Mgr., Ing. či doktor před a za jménem dnes učí děti. Tito lidé nemají vůbec potuchy, jak učit, ke všemu přistupují jako k hotové věci a na výuce vlastně ne výuce je to znát.
Co se týče inkluze, zastávám názor, že je dobrá, ale za určitých podmínek. Jsou nemoci a postižení, které prostě brání normálnímu kolektivnímu vzdělávání a jako takové potřebují speciální přístup a možnosti. A co se týče peněz tak ne není mi jich líto, jsou to jen peníze ale musí být vynaloženy smysluplně.
Co je tak složitého na tom pochopit to, že jde o zákaz nošení vojenského stejnokroje nebo chcete-li uniformy v takovém rozsahu v jakém je používá současná armáda ČR. Takže pokud bude mít člověk holé maskáče bez výsostných a hodnostních označení a podobné doplňky, nejedná se o porušení zákona. Celé je to namířené na pochybné existence, extrémistické skupiny a podobně. Nehledě na to, že si lze přece zakoupit nebo nechat ušít jakékoliv jiné maskáče či výstroj, které nekorespondují se současně používanou výstrojí armády ČR.
No tak titulek je nesmysl, není to poprvé v historii, jedině snad jako auto primárně určené na silnice. Redaktor nezná nebo si neověřuje fakta. Odkaz 1
Docela mne baví debata, kdy někdo něco zásadně odsuzuje, lhostejno jakým směrem, ale předešlého diskutujícího osloví „pane Novák a ne pane Nováku“. Přechylování zahraničních příjmení je tedy špatně, stejně tak je špatně nepřechylovat česky/slovensky znějící příjmení. Jistě dnes je to díky světovému zvyku moderní, ale přesto mi nejde na rozum, proč se chce nějaká žena jmenovat například Petra Svoboda a vadí jí Svobodová. Pochopím to ještě u žen trvale žijících v zahraničí, ale u nás, to mi přijde jen jako póza nebo se za každou ceny lišit.
Tak to asi ne, Tatra 603 určitě nebyla osazena motorem 3,5 litru, nýbrž 2,5L. Ten větší se montoval do Tatry 613, takže předpokládám, že jde o překlep už vzhledem k roku výroby, to už se T603 nevyráběla. Také bylo nejspíše velké štěstí se ke komponentům dostat, když T613 se sotva před pár lety začala vyrábět.
Doporučuji poněkud lépe zpracovaný článek: Odkaz 1
14.9. 2009 na AUTO.cz bylo napsáno:
Plusy
Vyvážený vzhled jako kupé i kabriolet
Skvělá přední sedadla s vyhříváním krku
Kvalitně zpracovaný interiér
Tichý, výkonný motor
Vzhledem ke karoserii prostorný zavazadelník
Jistý podvozek, dobrá zpětná vazba
Při běžné jízdě úsporný motor
Minusy
Vyšší cena+příplatky
Malý prostor na zadním sedadle
Citlivost na příčné nerovnosti
Vysoká hmotnost vozu
Vysoká spotřeba při dynamické jízdě
Pan Žák touto nesmyslnou ideu o tom, že jsou všechny CC kabriolety či roadstery fujky auta žije už léta, viz tento znovu se objevený starý článek, je lhostejno zda Peugeot nebo MB, jemu se to prostě nelíbí tak se to nelíbí celé redakci a vlastně všem, že...
Ne je to individuální a za mne je to lepší než nějaká plachta, jistě pokud jde o historické auto, nebo fajnovější auto, tak je ta plachta lepší, protože tam tak nějak lépe pasuje, ale já zase ocením tu praktičnost a jakousi variabilní estetičnost u toho CC.
Předně se je nutno kouknout kde to je: Odkaz
Pak je třeba doplnit, že jsou mezi pozemky a domky patřící obci i pozemky a domky v osobním vlastnictví, takže nevím, ale na developera to zatím moc nesedí. To místo není žádný ráj na zemi a rozhodně to není zase tak velká idylka, jak si někdo myslí...
Pro zajímavost natáčela se tam i epizoda seriálu Místo zločinu Ostrava.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
T77 byla první sériově vyráběný aerodynamický vůz, pak upravená T77A (už tři světla) a jejich nástupkyně T87 taktéž ve dvou modifikacích, ta poválečná se zapuštěnými světlomety je, ale podle mne tak nějak škaredší. Tvrdit, že v Americe a jinde byla lepší auta nebo snad, že ta naše Tatra jim nesahá ani po kotníky je absolutní nesmysl. Amerika byla a je zcela jiná co do designu a vkusu vše velké a nabubřelé (neříkám, že se mi to také nelíbí), ale kupříkladu v Evropě no tam nebylo moc pohlednější konkurence snad jen prémiové značky. Tatra navíc přinášela inovátorské a designové novoty nejen do aerodynamiky vozidel. Nic méně tato T77, co je na prodej, no karosérie je tak spíše udržovaná než repasovaná a co se týče ceny, no v inzerci jsem viděl zajímavější nabídky, nejen cenou, ale i vzhledem. V každém případě je to nádherný sen.