A teď si vemte, že si teda koupíte, za plnou cenu, to nové a vytoužené elektroauto, které, rok, dva roky, stálo někde na parkovišti, třeba u moře,protože ho nikdo před vámi nechtěl.
Jak píšu vždy, nové elektroauto chci, jako druhé auto, místo starého Forda S-Max , ale za max 600000,-, 4,5 metru délka, 4x4, dojezd při -10 stupních 500km, naložené + 4 lidé, plná výbava. Beru hned, platím hotově a nejsem podnikatel. Mám kde parkovat i nabíjet. 🙂 Ale protože to je nemožné, nechám si starého Forda.
A teď si vemte, že si teda koupíte, za plnou cenu, to nové a vytoužené elektroauto, které, rok, dva roky, stálo někde na parkovišti, třeba u moře.
Jak píšu vždy, nové elektroauto chci, ale za max 600000,-, 4,5 metru délka, 4x4, dojezd při -10 stupních 500km, naložené + 4 lidé, plná výbava. Beru hned, platím hotově a nejsem podnikatel.
Takže je vlastně nutné si počkat čtyři roky, až bude lehce ojetá verze 4×4 v bazaru za rozumné ceny. No uvidíme kam se vývoj za ty čtyři roky posune. To je, podle mě, velký problém elektroaut, vývoj, to co koupím teď bude za 2-4 roky zastaralé. V tom zastarávání mají spalováky nespornou výhodu, technologicky tak rychle nezastarávají. A jak už jsem psal, za tuhle velikost elektroauta dám maximálně 600000,- v plné výbavě 🍌😀
Vyhoďte hybrid, vraťte 1.3 benzín a 1.5 naftu, nejlepší výbavu dejte za 450000,- , vraťte normální tlačítka a nebudete stačit vyrábět. Design se mi líbí, jako třetí auto do rodiny, pro dceru a pro mě na ježdění po městě a na nákupy, by to bylo super autíčko. Občas to projet po dálnici, vytočit turbo a vypálit filtr a bude to v pohodě sloužit.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Opět, si za to co bych napsal, dávám BAN.
1 odpověď