Firem je jak hub po dešti. Prodávali auta, teď si udělali školení a dělení fotovoltaiky. Věřím, že 95 procentům je úplně jedno co zákazník. Důležitý je zisk a další zakázka. Než bych si nechal dělat něco od kde koho, 20 krát bych si to rozmyslel. A tenhle článek je sprostá reklama.
Máte zajisté pravdu, znám několik takových co včera míchali maltu a dnes jsou odborníky na fotovoltaiku.
Když si koupím na plyn, jezdím na plyn. Měl jsem Opel Meriva, tovární LPG. Najeto 170 000 km. Jednou jsem měnil reduktor-4000 kč, jinak bez problémů. Lituji, že už nikdo LPG nedělá. Vůbec se toho nemusíte bát a na podzemku se vykašlete, venku je místa dost. Je rozdíl jezdit za 1,50 nebo 3,-Kč/km.
Na Kladně OC Centrál má i místa v podzemí pro LPG a CNG, ono se jen musí někomu chtít při stavbě.
Česko je zemí zákazů. Snad nikde jinde neuvidíte tolik tabulí a cedulek se zákazy jako u nás, možná tak v nejtvrdších diktaturách. A se zákony a vyhláškami zakazujícími vše možné tomu je podobně. Ta péče státu o občany je až dojemná.. 🙁
Nejlepší na těch zákazech je, že je nikdo prakticky nevymáhá a ani ti kompetentní vlastně neví co mají postihovat, prostě klasická švejkovina.
Jak se říká nejhorší smrt je z vyděšení.
STK vám nedává potvrzení, že to máte v pořádku na dva roky. Vy jste zodpovědný za technický stav vozidla. Za dva roky můžete najet 5, ale taky 250.000 km. Ten pašík na fotce, co má vybraný DPF a hulí jak uhlák, samozřejmě na žádných emisích nebyl. Kdyby fungovaly STK jak mají a nebyl to samý kámoš, známý a úplatky, zmizelo by hodně takových vraků ze silnic.
Mám dojem že ten pašík na fotce DPF nikdy neměl už z výroby, byla to EURO2 nebo EURO3 a ty DPF neměli.
Kde neberou karty nechodím a ťukám si na čelo. Je rok 2024, ne 1990. Terminál stojí 500Kč a poplatky 1,5%. Pokud není ochoten prodejce nabídnout tuhle základní službu lidem, tak jen ať tratí.
Kde jste přišel na poplatky za terminál?? Je jedno jaký je rok, hotovost nebyla zrušena, blbost těch co ji nenosí.
Když pominu ostatní relevantní důvody, tento jsem nějak nepochopil: Ekologický aspekt – Kratší doba parkování může vést k menšímu znečištění ovzduší v okolí obchodů.
To jako že 50 stojících aut po dobu 6 hodin znečistí ovzduší víc, než když se tam za těch 6 hodin může vystřídat až 200 aut ???
To si fakt myslí, že se stačí ohánět ekologií a všichni tomu bez přemýšlení věří?!? A ona se dnes vlastně matematika a fyzika moc nenosí....
Jojo taky jsem v tom moudru hledal logiku.
a jaký je to rozdíl, když si ji veze z obchodu ?
Jaký je rozdíl, jestli mám doma plnou nebo prázdnou lahev ? Místa zabírá stejně. Jestli jste schopen naložit prázdnou basu od piv, tak zvládnete naložit i tašku s plechovkama nebo petkama. Je to jen o lenosti
Právě proto si kupuji třeba na chatu pet a plech abych se nemusel tahat s basou a lahvemi sem a tam, lahve a plechy sešlapu a dám do tříděného odpadu.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Je to blábol, nejsou tam zahrnuty všechny země, na jedné straně Norsko na druhé například Bulharsko, když jsem tam byl na dovolené a viděl co tam jezdí za 20 let staré vraky, tak jsou určitě na tom lépe než jiní???
Těžce upravená analýza, která nic mov nevypovídá, krom toho, že elektroauta jsou modla co nás zachrání.