Madam ale to se netýká jen Sheinu.
Hledal jsem kočičí konzervičky s masem, bez obilí. U nás jsem je našel za 1500 24 konzerviček, ale protože daná firma je Polská a oni na to mají nejen svou fabriku ale i značku, koukl jsem se na Allegro a tam těch 24 konzerv stálo 600 a na Smart mi to došlo bez poštovného. A když máte náhodou něco v Česku laciné, dorovnají cenu poštovným.
Koupil jsem 48 konzerv to je cca 19 kg a bylo to bez poštovného kurýrem, tady koupím předražené polské konzervy a ještě dám 400 za poštovné.
Pro mě za mě, klidně ať zkrachují, stejně je jich moc.
Přesně úplně stejná zkušenost s doplňky pro mazlíčky, naposledy obojek pro kočku, tady kus cca 80 - 90 kč , na Temu ty samé ( dal jsem je k sobě a nenašel rozdíl) za cca 5-8 Kč. O granulích koupených přes PL levněji a s dopravou zdarma ani nemluvě.
tak to se má být v provozu od 2027, ale tady chybí celý ten okruh i ta část od letiště k D8 a D10 - D11, Kbelská ulice absolutně na tento tranzit nestačí kapacitně. Tady není problém jen okruh, tady je problém ten, že kamkoliv člověk jede, tak musí přes Prahu. Dálniční síť má centrum v Praze a absence okruhu, ať mestského, či tranzitního to pak zhoršuje. Kolem Prahy by měl být ještě další "okruh", třeba ve vzdálenosti 50-70 km, který by právě spojoval ty jednotlivé dálnice. Ale to se nikdy nepodaří vybudovat.
To je stejné jako rychlodráha na Kladno , o tom se taky mluví už 40 let a sice se už něco děje, ale dřív jak za 10 lez to zřejmě nebude.
Registrovaných...
Což znamená, že firma z Prahy, která má pobočky po ČR má všechny auta registrovaná v Praze, ale jezdí úplně jinde...
K tomu si přidejte auta co jsou registrovaná, ale reálně už nejezdí a ani treba uz neexistují...
A většina lidí, co podnikají a bydlí okolo,Prahy má sídlo opět v Praze, tudíž i auta registrovaná v Praze...
Přesně tak, tato čísla nejsou ani orientační, každej druhej moravák a přažskou spz má napsáno, "já nejsu z Prahy".
Co to je za klauna? Vezmeme si rodinu, která bydlí v paneláku a chatu má jen na víkendové a teplé prázdninové pobyty na horách. O čem to ten pánáček vlastně mluví? Že si mám na léto zateplovat chatu a měnit kotel? No a pak že jako ještě zaplatím kupujícímu, aby si ji ode mě vzal? Dobrý myšlenkový pochod, to musím uznat.
Pán potřebuje nějak uživit svojí firmu, tak vymyslel problém aby ho mohl řešit.
Starosti o to, že někdy objednavateli přijde něco úplně jiného než čekal, bych nechal na samotném zákazníkovi. Kdyby to Temu takto dělalo masově, tak okamžitě o ně přijde.
Realita je taková, že většina kupujících ví, co má očekávat a je s tím svolná. Dám příklad elektrikáře, který potřebuje nějaký multimetr. Koupí i ho na "regulerním trhu" a když ho náhodou reklamuje, může mu dorazit za měsíc odpověď, že ho asi připojil na nesprávným způsobem nebo na moc vysoké napětí a reklamace je zamítnuta". Na Temu si za stejnou cenu cenu může koupit rovnou tři nebo čtyři kusy a reklamace ho nemusí vůbec zajímat.
Problémem je, že řada "značkových" výrobků je silně předražena a ani kvalita mnohdy neodpovídá tomuto přívlastku.
Máte pravdu, ale hlavně velká část rádoby značkových produktů jsou ze stejného zdroje z Číny akorát x krát předražené. Ale nemusíme chodit daleko, nedávno jsem si vyhlédl stěnu do předsíně, u nás (nebudu jmenovat ,ale velký prodejce nábytku) cca 8500,- v "akci za 7000,-,"
ten samý výrobek jsem našel po celé Evropě za cca 3700,- přišel mi nakonec z Německa s dopravou zdarma. Tak kde je chyba???
Je to blábol, nejsou tam zahrnuty všechny země, na jedné straně Norsko na druhé například Bulharsko, když jsem tam byl na dovolené a viděl co tam jezdí za 20 let staré vraky, tak jsou určitě na tom lépe než jiní???
Těžce upravená analýza, která nic mov nevypovídá, krom toho, že elektroauta jsou modla co nás zachrání.
Firem je jak hub po dešti. Prodávali auta, teď si udělali školení a dělení fotovoltaiky. Věřím, že 95 procentům je úplně jedno co zákazník. Důležitý je zisk a další zakázka. Než bych si nechal dělat něco od kde koho, 20 krát bych si to rozmyslel. A tenhle článek je sprostá reklama.
Máte zajisté pravdu, znám několik takových co včera míchali maltu a dnes jsou odborníky na fotovoltaiku.
Když si koupím na plyn, jezdím na plyn. Měl jsem Opel Meriva, tovární LPG. Najeto 170 000 km. Jednou jsem měnil reduktor-4000 kč, jinak bez problémů. Lituji, že už nikdo LPG nedělá. Vůbec se toho nemusíte bát a na podzemku se vykašlete, venku je místa dost. Je rozdíl jezdit za 1,50 nebo 3,-Kč/km.
Na Kladně OC Centrál má i místa v podzemí pro LPG a CNG, ono se jen musí někomu chtít při stavbě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No ale o tom to je. tady mi budou psát jak je to šunt a jak na tom dělají děti a budou čekat, že padnu do mdlob a přitom české e-shopy to kupují stejně, jen s českou 600% přirážkou, tak ať se jdou vycpat. U čínských dětská práce vadí, u českých co to koupí v Číně ne?
Manželka koupila kočkám hračku, míček co nabijete, on svítí a jezdí sám po podlaze. U nás 270, v Sheinu 60.
Máte granule pro kočky BRIT, český výrobek aspoň mám ten pocit, 7 kg koupíte od 600 po 1800. Dokud si tyhle obchody budou myslet, že každý český zákazník je padlý na hlavu, tak budou krachovat. Což je správné
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
To nejsou jen české shopy, sháněl jsem díl do interiéru na Mercedes, v Evropě jej pod 150 euro nekoupíte a na Ali cca 30 euro a světě div se on se od originálu vůbec neliší, barvou ani provedením a funkčností. Tak kde je zakopaný pes?
1 odpověď