Nesouhlasím s tím, že zpackanou digitalizaci by jim šlo odpustit. Z pohledu lidí pracujících v IT bylo na Pirátech sympatické právě prosazování digitalizace, vize zjednodušení byrokracie, převod spousty agendy na online apod. Jenže když to měli přenést do reality, je to totální průšvih, který vyznívá jako důkaz, že o tom možná umí dobře mluvit, ale v reáné praxi to nezvládají. A to je minimálně v IT světě řadí po bok Babiše, Havlíčka a podobných neumětelů, kteří vše umí pouze hubou, ale skutek utek.
Když porovnám, jaký obrovský pokrok v digitalizaci udělalo ministerstvo vnitra s Portálem občana oproti zpackanému stavebnímu řízení, tak je to nebe a dudy. Třeba snadné přihlášení přes bankovní identitu - jednodušší to asi ani nelze. Jenže ten projekt, na rozdíl od projektu stavebního řízení, asi řídí někdo, kdo tomu rozumí, což určitě není ministr. A je to tak správně.
Bohužel zasloužený nepostup. Zahodit tolik tutovek je trestuhodné, a trest v podobě vyřazení přišel. Možná to byly nervy, možná nezkušenost, ale kdyby v zakončení udělali jen polovinu bot, v pohodě by postoupili v základním čase. Chorého měl Trpiš střídat dřív. Na přihrávku čeká, až mu uteče, misto, aby šel hlavičce napřed, sklátí se teatrálně k zemi po lehkém doteku s o dvě hlavy menším hráčem...byl tam jak telegrafní sloup za 100 mega 🙁
Ve spalování tutovek nebyl sám, ale určitě na čele. Zaf dvě břevna, to je smůla, ale řada jiných šancí se dát měla, a že jich bylo.
Takže podle logiky Konečné za zcela záměrný a úmyslný ruský útok na dětskou nemocnici mohou Ukrajinci, protože když se smradlavým rusákům zachtělo obsazovat jejich území a znásilňovat jejich ženy, mají tu drzost se bránit! A dokonce, taková podlost (!), se některé státy snaží napadeným v obraně pomáhat, místo toho aby jako maďaři drželi útočníkům palce, a čekali, jestli na ně taky něco nezbyde.
Naprosto odporná kreatura!
Byla chyba zaříznout Zafiru jako MPV, stejně jako C4 od nyní sesterského Citroenu. Ne každý touží po SUV, které zejména v častějším provedení jen dvoukolky přináší jen nevýhody. V sedmimístném provedení třeba Kodiaq ve srovnání s oběma uvedenými nabízí nezanedbatelně méně vnitřního prostoru a pohodlí při větších vnějších rozměrech a o třetinu vyšší ceně.
Už jen úroveň průměrného vyučujícího na víceletém gymnáziu ve srovnání se ZŠ je výrazně vyšší jiné úrovni. To se jednoznačně promítá i do úrovně znalostí žáků. Tak proč je tak silná snaha víceletá gymnázia pomlouvat nebo potlačovat? Jestli nám něco může pomoct dostat se zpátky mezi nejvyspělejší země, tak je to maximálně kvalitní vzdělání. Samozřejmě, inteligentní a vzdělaní bývají logicky samostatnější, a nelze je ovládnout nebo oblbnout jako dav z montovny, že ANO?
Potřebujeme mnohem více takových lidí jako třeba Josef Průša, který z nuly vybudoval firmu, co je na špičce v 3d tisku, Dalibor Dědek, co vybudoval Jablotron apod. Ale to jsou výjimky, a je jich příliš málo. A bez důrazu na vzdělání a jeho kvalitu budou přibývat pomalu. Vzdělání musí být prioritou, a víceletá gymnázia tomu jednoznačně pomáhají.
Russáci vyvlastňují už teď, kromě kufrů a území si nedávno odhlasovali i kradení patentů... Tahle reakce měla přijít dříve, je to ostuda zejména pro EU v čele s Německem, které stále hledalo nějakou cestičku, jak si dál kšeftovat.
Mělo by to být jasné sdělení, že určité červené linie existují, byť až hodně daleko. Současně info třeba pro Čínu, že kdyby uvažovala podobně a chtěla krást cizí území, může se dostat do podobné situace.
A z hlediska západních investorů v Rusku - jednak, většina z nich už tam vše odepsala (většinou nedobrovolně), a zbytek si musí uvědomit, že kšeftovat s mafiány může být výhodné, ale taky rizikové.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Autor netuší, že elektroauto při brždění primárně využívá motory k rekuperaci a kotouče jsou víceméně jen doplněk bez výrazného zatížení, a už určitě ne dlouhodobého, aby se přehřály?
1 odpověď