Nesouhlasím s tím, že zpackanou digitalizaci by jim šlo odpustit. Z pohledu lidí pracujících v IT bylo na Pirátech sympatické právě prosazování digitalizace, vize zjednodušení byrokracie, převod spousty agendy na online apod. Jenže když to měli přenést do reality, je to totální průšvih, který vyznívá jako důkaz, že o tom možná umí dobře mluvit, ale v reáné praxi to nezvládají. A to je minimálně v IT světě řadí po bok Babiše, Havlíčka a podobných neumětelů, kteří vše umí pouze hubou, ale skutek utek.
Když porovnám, jaký obrovský pokrok v digitalizaci udělalo ministerstvo vnitra s Portálem občana oproti zpackanému stavebnímu řízení, tak je to nebe a dudy. Třeba snadné přihlášení přes bankovní identitu - jednodušší to asi ani nelze. Jenže ten projekt, na rozdíl od projektu stavebního řízení, asi řídí někdo, kdo tomu rozumí, což určitě není ministr. A je to tak správně.
proč povodně nebyli když já r.70 byl dítě
jednoduchý přírodu jsme si upravili podle svého protože člověk je prý nejchytřejší tvor na zemi možná nám soudruzi tvrdili že i ve vesmíru
Když postavíme pro EU všude ty sklady a betonový plochy tak kde se pak z takové obrovské plochy má ta voda asi dostat .............to novodobý inženýři zapomněli dořešit
Kolik je nahoře v Jeseníkách, kde napadlo 500mm srážek, Kauflandů a parkovišť? Melete blbosti. Zastavěné plochy mohou způsobit lokální zatopení malého území při přívalových srážkách, ale tohle byla absolutně odlišná situace.
S tim bych souhlasil, jen emisema už neprochází ani nový auta.. Proč asi🤔
Protože na ně majitelé se*ou. Při rozumné údržbě, tankování korektního paliva a ne vyjetého friťáku, pravidelné výměně oleje, svíček nebo vstřiků drtivá většina aut splňuje emise i po 300tis. km. Je nutno mít na paměti, že hodnoty se vztahují na normy v roce výroby, tj. i tak jsou na starší auta výrazně mírnější. Nevím, koho láká jet za čipnutou jedničkovou Octou, co kouří jak ruský kamna. Když tyto auta vyřadí nebo donutí opravit, bude jen dobře.
Bohužel zasloužený nepostup. Zahodit tolik tutovek je trestuhodné, a trest v podobě vyřazení přišel. Možná to byly nervy, možná nezkušenost, ale kdyby v zakončení udělali jen polovinu bot, v pohodě by postoupili v základním čase. Chorého měl Trpiš střídat dřív. Na přihrávku čeká, až mu uteče, misto, aby šel hlavičce napřed, sklátí se teatrálně k zemi po lehkém doteku s o dvě hlavy menším hráčem...byl tam jak telegrafní sloup za 100 mega 🙁
Ve spalování tutovek nebyl sám, ale určitě na čele. Zaf dvě břevna, to je smůla, ale řada jiných šancí se dát měla, a že jich bylo.
Víte jistě, že byl útok záměrný?
A nečekaný?
Byly čtyři obětí- dospělé ženy.
Včil mudruj!
Proč lžete? Taky záměrně? BTW, k obětem na místě navíc lze připočíst i chlapce na kapačkách z operačního sálu, který zemřel na následky druhý den po převozu.
Jinak, vzhledem k množství satelitů a radarů bylo možno popsat celou dráhu letu ruské rakety s plochou dráhou letu, co nemocnici zasáhla, nebyl tam jakýkoli náznak, že by ji něco odchýlilo od zamýšleného cíle. Nezávisle na sobě to vyhodnocovalo více lidí.
A fakt, že se soudružka Konečná staví na stranu že smradlavých rusáků, kteří bez vyhlášení války napadli sousední zemi a vraždí tam civilisty, je nevyvratitelný. Nad tím mohou mudrovat pouze bezpáteřní šmejdi.
Takže podle logiky Konečné za zcela záměrný a úmyslný ruský útok na dětskou nemocnici mohou Ukrajinci, protože když se smradlavým rusákům zachtělo obsazovat jejich území a znásilňovat jejich ženy, mají tu drzost se bránit! A dokonce, taková podlost (!), se některé státy snaží napadeným v obraně pomáhat, místo toho aby jako maďaři drželi útočníkům palce, a čekali, jestli na ně taky něco nezbyde.
Naprosto odporná kreatura!
Na to maji Opel Combo, coz je vpodstate stejne jako Citroen Berlingo, Peugeot Rifter, novy Fiat Doblo a Toyota ProAce City.
V prodlouzene verzi ma i sedmimistna verze jeste pouzitelny kufr.
Jenže Combo nebo Berlingo (+ obě další) jsou primárně osobní dodávky, třeba na obchodní jednání bych se s tím skoro styděl jet. Klasické MPV je jinde, dnes v podstatě zbývá na trhu už jen Touran.
Byla chyba zaříznout Zafiru jako MPV, stejně jako C4 od nyní sesterského Citroenu. Ne každý touží po SUV, které zejména v častějším provedení jen dvoukolky přináší jen nevýhody. V sedmimístném provedení třeba Kodiaq ve srovnání s oběma uvedenými nabízí nezanedbatelně méně vnitřního prostoru a pohodlí při větších vnějších rozměrech a o třetinu vyšší ceně.
Už jen úroveň průměrného vyučujícího na víceletém gymnáziu ve srovnání se ZŠ je výrazně vyšší jiné úrovni. To se jednoznačně promítá i do úrovně znalostí žáků. Tak proč je tak silná snaha víceletá gymnázia pomlouvat nebo potlačovat? Jestli nám něco může pomoct dostat se zpátky mezi nejvyspělejší země, tak je to maximálně kvalitní vzdělání. Samozřejmě, inteligentní a vzdělaní bývají logicky samostatnější, a nelze je ovládnout nebo oblbnout jako dav z montovny, že ANO?
Potřebujeme mnohem více takových lidí jako třeba Josef Průša, který z nuly vybudoval firmu, co je na špičce v 3d tisku, Dalibor Dědek, co vybudoval Jablotron apod. Ale to jsou výjimky, a je jich příliš málo. A bez důrazu na vzdělání a jeho kvalitu budou přibývat pomalu. Vzdělání musí být prioritou, a víceletá gymnázia tomu jednoznačně pomáhají.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Autor netuší, že elektroauto při brždění primárně využívá motory k rekuperaci a kotouče jsou víceméně jen doplněk bez výrazného zatížení, a už určitě ne dlouhodobého, aby se přehřály?
1 odpověď