Nyní tento narativ používá i během své prezidentské kampaně. "Pokud budu znovu zvolen, vyřeším tento konflikt mezi Vladimirem Putinem a Volodymyrem Zelenským ještě předtím, než se ujmu úřadu. A bude to rychlé," citovala agentura Reuters jeho slova.
To je super, že jste tohle připomněl. Inaugurace je 20.ledna, ač se ho nechci zastávat,tak má pro pořádek ještě čas.
No v zásadě byli mimo trať tedy oba dva. Takže trest jaksi nedává logiku.
Kdyby Noris po celou dobu jel v plynulém oblouku,zůstali by oba dva bok po boku i na výjezdu ze zatáčky a penalizaci by nedostal. Bohužel na moment auto srovnal (nemusel místa měl dost), akceleroval a tím získal výhodu a i penalizaci. Tak hovoří pravidla.
Měli zapnutý maják, zase tak neviditelní pro ostatní účastníky provozu nebyli. Doufám, že se po vyšetření té nehody dozvíme míru zavinění.
Zákon hovoří, že vozidlo s předností v jízdě se zapnutým modrým výstražným světlem,se má v provozu chovat zvláště opatrně. To znamená, že nesmí bezmyšlenkovitě vletět z vedlejší má hlavní!!! Proto je v tomto případě vina na straně policie.
Takovéto činy by se v civilizované společnosti dít neměli a jsou více než odsouzení vhodné.
Když se však podíváme do historie není to nic nového. V novodobé historii je názorný příklad osídlování Ameriky,kdy přistěhovalci vraždili původní obyvatele. Dnes v Evropě zažíváme tu samou situaci z rozdílem, že Evropa si kolonizátory,oproti Americe,pozvala.
Topit drevem je hudbou minulosti. Kolikrat se drevo v ruce obrati a ve finale hodi do kamen. Je to ztrata casu, energie i penez z duvodu ztraty prilezitosti delat neco kloudneho. Nepisi o bordelu s tim spojenem a casu behat kazdou hodinu/dve ke kotli a i penez za platbu emisnich povolenek v nedaleke budoucnosti.
Tak každý má jinou představu smysl plné práce. Někdo dělat dřevo, někdo běhat Prahou s duhovou vlajkou, někdo přes neziskovky okrádat stát, politici okrádat občany, atd.
Upřímně s politickou zelené demagogie,ti co mají tč časem stejně nebudou mít prostředky na jeho provoz a velmi rádi se ke dřevu vrátí.
Nechci se nikoho zastávat,ale vlastnictví historických artefaktů z nikoho nedělá fašistu!!! To by jimi byli pak všichni sběratelé a vlastníci techniky z druhé světové války. Zároveň i všichni občané, kteří kdy navštívili Technické národní muzeum,kde hrdě vystavujeme největší chloubu tehdejšího Německa, nejrychlejší vůz té doby. Pan autor by se měl nejprve dovzdělat na dané téma, než někoho označí.
Tak samozřejmě. Je to starořecký znak. Že to používají řečtí fašisté, to je jen souhra náhod. Stejně jako ten haknkrajc, co má Turek doma, to je jen nevinný hinduistický symbol. A když o sobě skromně psal na fejsu "Ještě budete rádi za strejdu Adolfa a budete mě prosit abych to uchopil do pověstných rukou osudu!", tak asi myslel prastrýce Adolfa Nováka z Týniště.
----
Vymlouvají se jako malí srabi.
No nevím jak dalece Vám šel dějepis na základní škole.ale co se týče historie Vámi popisovaných znaků,tak ta sahá dál než k druhé světové válce. Například tak velmi zmiňovaný hákový kříž,aby byl v té době oficiálně považován za znak nacistického Německa,musel býti v bílém kruhu (proto se používal na pozemní technice kříž rámový). Na uniformách, vyznamenáních a znacích byl, místo bílého kruhu, doplňován dubovou ratolestí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je dobré, že si konečně připouštíme, že elektromobilita není zcela bez emisní. Stále však zapomínáme na to, co nejvíce při výrobě zatěžuje ekosystém. To je těžba surovin na výrobu baterie!
3 odpovědi