Vcelku zajímavá studie, ale černá kola jsou děs, absolutně nevyniknou, chtělo by to chromová, jako mají americké trucky, kola dělají auto! Toto vypadá jak tramvaj. A přední maska moc na vozy Škoda neodkazuje, snad jen tvarem, neuškodilo by vnitřní žebrování s trochou chromu, aby vynikla, - viz Superb III. generace. Jinak je to stále MAN, nic jiného v tom nevidím.
Chrom je neekologický, to dopadení doby nezapadá 😁
Běžně má kdekdo 1300000 na auto😃, které v případě servisu bude stát takový ranec, že můžete prodat ledvinu.Moje Mazda stála v bazaru 130000, Jezdí už 5 let s běžným servisem,brzdy,olej, dírka ve výfuku, dávám to na servis 1xročně a vždy platím maximálně 14000 i s technickou.Minimálně dalších 10 let bude jezdit.Proč bych měl platit takový ranec za stejnou službu?
14000 ročně? Není to překlep?
Nějak nerozumím té větě v článku: "Kdyby tak auto nabídlo možnost přepnutí do režimu minimální nebo žádné rekuperace, ujelo by ještě dál"
To je úplně jednoduché, někdy se vyplatí využít uloženou kinetickou / potenciální energií a v jiných případech se víc vyplatí využití rekuperaci EV... správou kombinací obou přístupů lze citelně snížit spotřebu. (Stejně to platí i pro spalovací auta se vstřikováním, i když nemají rekuperaci)
18
Sledujících
0
Sleduje
18
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ano... hybrid je řekněme dobrá volba. Proč? Spalovací motor má jednu nevýhodu...kdykoliv šlápnete na brzdu, tak veškerou energii, kterou jste získali spálením paliva, v podstatě vyhodíte oknem. Hybrid umí část této energie zachovat a naopak, když potřebujete akcelerovat, tak Vám touto uloženou energií pomůže. Z hlediska technologického se tedy hybrid dá považovat za posun, za krok vpřed...
Dá se ovšem, v dnešní době, považovat za krok vpřed i po ekonomické stránce?
Zde si položím otázku... nevznikl by hybrid i bez všech těch šílených dotací? Já myslím, že ano, uchytil by se, protože prakticky každý řidič slyší na spotřebu (zkrátka, každého vždy při koupi auta zajímá i to, kolik to "žere"). Ale.... teď se schválila "daň z benzínu" (aby bylo na další zelené nesmysly). Takže... i když bude hybrid "žrát" čtyři litry místo sedmi, tato daň tuto úsporu spolyká. V podstatě budete mít kilometr za stále stejné náklady, jen na to budete mít dražší auto.
Takže, aby měl hybrid pokrok i v ekonomické stránce, zbývá jediné.... vykopat zelený šílence z vedení EU. A to bude "oříšek"....😉
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Teorie je to pěkná, osobně mi taky dává smysl. Jen spotřeba hybridu tam vázne. Většina jich jezdí se zanedbatelným rozdílem ve spotřebě oproti nehybridum.
1 odpověď