Znovu opakuji. Pokuje Star Dance show amatérských tanečníků, kteří jsou vedení některých z profíků, pak tam nemá porota co dělat. Pokud to má být amatérská soutěž, pak tam musí být jasně daná pravidla, která bude posuzovat porota, a diváci budou od takové soutěže odstavení.
K paní Janě Paulové. Všechny divačky by si měly uvědomit, že paní Paulová je ve věku 70 let a to co předvádí, by žádná z nich nedokázala. A to bych chtěl ty divačky vidět při tanci v jejich 70 letech - asi by to byl obyčejný šlapák.
Neviděl jsem, nemohu film posuzovat. Jestliže však se ozvaly kritické hlasy diváků, když 90 minut filmu bylo soustředěno především na erotické představení B. Smetany, pak mohu konstatovat 2 věci. 1. Všichni - i vynikající umělci jsme jenom lidé a lidské potřeby do života patří. 2. Byl způsob života B. Smetany natolik atraktivní, aby zastínil jeho tvorbu, která se prý tolik ve filmu neprojevuje, je otázkou co chtěl vlastně autor filmu ukázat.
Pohled na to, jak západní svět pohlížel na zábor Sudet v bývalém Československu v r. 1938 nacistickým Německem, je nám současníkům a celému bývalému Československu platný, jak mrtvému zimník.
Lze jenom konstatovat, že západní mocnosti tehdejšímu nacist. Německu udělaly "ty-ty-ty!", ale ve skutečnosti si přály, aby Německo zaútočilo na SSSR a oba státy, aby na bojišti vykrvácely. O ČR jim vůbec nešlo, to stálo hitlerovskému Německu v cestě v jeho "Drang nach Ostern".
Tady nejde o režim. To si někdo plete průjem a pojem. Tady jde o charaktery. Jsou bývalí členové strany, kteří převlékali kabát z jedné strany do druhé, ale drželi při tom hubu, pak jsou bývalí členové strany, kteří sice vlezli do strany jiné, ale při tom dštili plamen a síru na komunismus, jako by jim někdo skočil na kuří oko. A pak tady byli členové strany, kteří toho zbytečně nenamluvili, ale v duchu marx.- leninismu se snažili pozvednout lidi do slušnější životní úrovně. Jednoduše - jsou zde křiváci, pak jsou zde hluboce ublížení, kterým je třeba rozumět, a nakonec je malá skupina těch, co nejsou straníci, ale komunisti. NEODSUZUJ skupinu lidí kvůli jednotlivci, ale NAUČ SE ROZLIŠOVAT A POZNÁVAT.
Pan Topolánek nehledí vpravo, vlevo. Zapomíná, že jsou tady Ukrajinci, kteří tady přišli už v 90. letech a ti dřou, aby si vydělali. Ty peníze nedojdou všechny jejich ukrajinským rodinám, protože část peněz jim coby tribut odebírají jejich kápa a ti se na nich nabalují. Další jsou chudáci uprchlíci, kterým válka na Ukrajině vzala prostředí a vlastně domov, další část tvoří mladí borci, kterým se moc dělat nechce, ale chtějí se mít za každou cenu dobře, a poslední část jsou ukrajinští bossové a kmotři, kteří na Ukrajině nabyli peníze a majetek ne zrovna čistým způsobem a teď natahují ruce v domnění, že oni jsou z Ukrajinců ti nejdůležitější.
Silně mi to připomnělo intertalent, ze kterého byl celosvětový přenos v TV, někde z r. 1981 - 1984. Rok si už, bohužel, nepamatuju. Vystoupil ruský chlapeček ve věku kolem 10 let a začal zpívat - jednoduše, prostě, dětským hlasem, rusky : "Solněčnyj krug, něbo vokrug, eto risunok malčiški. Narisoval on na listě i podpisal v ugolké; pusť vsegda budět solnce, pusť vsegda budět něbo, pusť vsegda budět mama, pusť vsegda budu já." A všichni v tom sále seděli jak přimražení. Pochopitelně to musel vyhrát. A o tom to je. V dětském projevu má být dětský hlas, dětská spontánnost a projev v rodné řeči.
1
Sledujících
3
Sleduje
1
Sledujících
3
Sleduje
Dítě by asi dostalo přes papulu a matka dvojnásobně.