Je to hrozný. Na druhou stranu, podle toho baráku na fotce 16, se divím že nespadl při větším průvanu. A když mrknete na mapu Odkaz , tak uvidíte, že si nahoře nad vesnicí udělali kamenolom. To asi vysvětluje to obrovský množství kamení. Takže říkám hrozný, ale tady tomu šli dost naproti.
A o jak velkým úseku v němž mohlo být potenciálně možné vést křížení dálnice s tratí se asi bavíme? Když si spojíte Ševelov a Chotýčany, tak to moc jinudy být nemůže. To nejde zařadit, takto nedojasněný místo do plánování stavby až na závěr? Přece i když ta železnice dostala štempl až 2019, tak jasno o trase asi bylo už dřív, ne?
Čekal jsem kdy přijde na řeč přečerpávačka a dočkal jsem se. Ale přijde mi škoda, že se o ní nerozvinula větší diskuze a šmahem se odsoudila skrze neprůchodnost stavby kvůli ekologům. Vždyť to nemusím být takový obr dílo jako 0,5 GW Dlouhé stráně. A jednu zásadní výhodu oproti plynovkám je rychlost jejího najetí. Zatímco plynovky najíždějí cca hodinu, přečerpávačka umí změnit chod během několika minut! Což s rozvojem FVE v poslední době dělá docela stabilní soustavu. Ostatně třeba v Německu jsme viděli tento systém zapojený tak, že celá jižní strana horní nádrže přečerpávačky byla osázena FVE. V době ranní špičky jede elektrárna v turbínovém provozu a vyrábí, přes den kdy je elektřiny nadbytek z FVE se čerpá a ve večerní špičce opět vyrábí turbína. Jak bylo zmíněno, moc svých vlastních zdrojů nemáme, tak proč nevyužít potenciál hor a kopečků kterými je naše země obklopená?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Brilantní koncovka. :-)