Kvetoucí zahrada by to asi byla. Ale možná by to už nebyla součást republiky. V demokratických poměrech jsme nezvládli soužití se Slováky, pochybuju, že s Němci by nám to šlo lépe.
Asi nešlo, protože konflikty narůstaly už v 19. stol., jak si Češi začali s národním obrozením uvědomovat silněji vlastní svébytnost a také sílili ekonomicky. To se některým (zdůrazňuji "některým" a odmítám generalizovat) Němcům nelíbilo. Zatímco moravskému zemskému sněnu se podařilo na začátku 20. stol. napětí trochu utlumit, po jednání českého sněmu se napětí stupňovalo. Tam kde byli v pohraničí Češi v menšině, tak je Němci odmítali zaměstnávat, v hospodě obsluhovat, brát do tělovýchovných spolků atd. Zejména ve městech, kde se lidé osobně moc neznali. Mělo to už kolem r. 1905 za následek odchod 20 tis. Čechů do vnitrozemí. Ironicky lze dodat: co to je proti asi dvěma a půl mil. Němců po 2. sv. válce. Všelijakých hromadných útěků a vyhánění tu byla už od dob husitských řada, i když měly spíš podobu náboženskou než národnostní ( snad každý zná osud J. A. Komenského, ale nebyli to jen jedinci). Omlouvám se za to, jak jsem se rozkecal.
Nebýt hloupé lobby, řepka tu není..vyjma pšenice všechno dovážíme...to je snad omyl co jste napsal
A je také otázka, za kolik budeme dovážet za 10 let a zda nenastane situace, že se celosvětově objem sklizně zejména vlivem sucha a horší ekologie ve světě nebude zmenšovat. Také si v exportujících zemích třeba jednou řeknou: "Radši to zbaštíme sami". Ale ať se pak starají naše děti a vnuci. Ano nebo ne?
Všechno zabetonovat výstavbou, pěkný hnus. A když to legislativa neumožní, přijde investor s úplatkem.
Zabetonovat, vydláždit, vyasfaltovat, zastřešit. Nejen že na takové ploše už nikdy nic nevyroste a vypadá to příšerně, ale takový povrch se pěkně rychle ohřívá a voda po něm rychle odteče. Ale někdo potřebuje oteplování planety a sucho.
Přesně.My ,kteří jsme byli skoro ve všem soběstační teďď budeme (také díky Evropské unii) dovážet mnohokrát nekvalitní jídlo z dovozu.
Dovezeme z Egypta, kde mizernou polopoušť zavlažují 100% čistou vodou z artézských studní a zúrodňují umělými hnojivy, dovezeme z Brazílie z polí po vykácených pralesích, dovezeme přes půl zeměkoule z Nového Zélandu. Samá ekologie, dovezeme vše lacino a bude to zdravé!
Pokud se bavíme o IDS. Můžete uvést konkrétní příklad, kdy integrovaný dopravní systém takto selhává? Docela by mě to překvapilo. Je nutné říci, že nikdy nezajistíte úplnou návaznost. To z logiky nejde. Stejně jako u řízení provozu na křižovatkách vzniká potenciálně nekonečně proměnných.
Pan Vlach se zmiňuje o Staré Pace. Tak tedy jeden příklad ze Staré Paky. Vlak z Trutnova přijíždí do SP v 9.18. Autobus do Levínské Olešnice odjíždí v 9.19. Pominu výluku, kdy bylo zpoždění vždy víc než 10 min. Normálně je zpoždění často 1-2 min. a autobus je pryč. Nehledě na to, že i kdyby přijel vlak úplně přesně, tak pro starého dědka je 1min. na tak velkém nádraží, jako je ve SP, hrozně málo. Podobně bych mohl komentovat i opačný směr nebo další linky, ale nechci jen kritizovat, protože veřejná doprava je potřeba, je např. ekologičtější než individuální, pro staré lidi je často jediným řešením atd.
44
Sledujících
0
Sleduje
44
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jen si nejsem jistý, zda jí ty dva roky v kriminále ještě víc neutvrdí v pomstě společnosti. Hlavně by se mělo zjistit, co mladého člověka dovede k tomu, že plánuje vraždu.
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naprostý souhlas. Řešíme (či spíše "řešíme") důsledky trestných činů a jiných negativních jednání, ale příčiny nikoho nezajímají, natož aby se někdo snažil jim předcházet.