Nedobíjecí hybrid by nebylo vůbec špatné řešení, až na to, že to bude hodně složitě servírovatelné, ale pokud by to mělo spolehlivost jako mají Toyoty tak by to bylo fajn.
Líbila by se mi možnost dojezdu třeba 50 km jen na baterii bez zapnutí spalováku pro jízdy po městě a pokud člověk jede dál do práce na výlet a td tak silnější dobití baterie přes spalovák - a tohle bych chtěl uživatelsky definovatelné 🙂 Denně jezdím 50 km do práce a 50 km z práce tak dost na to aby se baterka nabila pak na poskakování po městě.
Současnou Mazdu 3 mám se Skyaktiv G a je to moc fajn auto, tak jsem zvědav co s ním udělají dál.
Honda Civic ... navíc má i výkon. Spalovák je jednoduchý (atmosféra) ... tam bych se nějakého velkého opotřebení nebál. A navíc to neřve jako Toyoty.
Zajímají mne praktické zkušenosti, ty se v leafletech výrobců nedočtu. Ale chápu, že jste se nedovtípil, protože jsem to explicitně nenapsal.
A cekas, ze najdes nekoho, kdo ma dlouhodobou zkusenost s obema auty? Projdu si snad tech par testu, diskuse majitelu a projedu si auta, kdyz uz mam zajem … a uplne nechapu srovnani Civica s tema krabicema 🙂 to auto je o ridicskem zazitku, ne kufru a pohodlnejsim nastupovani
Od toho máme ministryni pro vědu, výzkum a inovace jménem Langšádlová - to je její obor, ptejte se jí, co v této oblasti za 1,5 roku udělala. Nikde žádná zmínka, tak asi nic. Tam jsou peníze: provoz ministerstva, platy, granty. nějaké výsledky?
Je to problém dlouhodobější, nejen těch 1,5 let. Ale abych odpověděl. No neudělala nic a proto se někteří ozvali :)
No tak zrovna tohle není dobré. Takhle se to mělo postavit, když se přidávalo na ZŠ a SŠ. Měly přijít i koncepční změny. Současný problém není ten, že to začalo u humanitních oborů, ale o dlouhobém podfinancování VŠ jako celku (poměr peněz na výzkum vůči HDP), které máme snad nejnižší vůči okolním zemím. Na VŠ je kritický nedostatek kvalitních lidí dělajících IT výzkum, protože jednoduše nedostanou 100-200 tisíc měsíčně, co dostanou v soukromém sektoru.
Už od mala zbožňuju Civici, a proto jsem si i jako první auto pořídil ufo Civica 2006 1.4, boží auto!! Nicméně následoval Civic X 2019 1.0 a to už taková sláva není. Spotřeba v Praze 8.5l a o japonský kvalitě si můžu nechat jenom zdát. Hned jak jsem vyjel z autosalonu -> sražená voda ve světlech (reklamace neuznána - je to normální), vrzající brzdy (vyčištěno v reklamaci - vrzají dál), chrčící repro (když je zima - chrčí pravý; když je horko - chrčí levý), nefunkční přední senzory (když pršelo pořád bezdůvodně pískaly - reklamace- výměna celé masky), unikající klima (dle servisu špatně vyrobeno - reklamace i bez záruky) a v neposlední řadě voda (čti bazén) v pozičních světlech (auto po záruce - cena 6000 za kus plastu). Bohužel, i když mi to trhá srdce, tak toto byla nejspíše moje poslední honda 🙁
No, Hond jsem už měl několik, bohužel 10g má tyhle ty bolístky - nám měnili chladič klimy i tu přední masku. Je to holt Made in England. Ale kdyz to bude vše, co s tou 10g bude, tak to bude ok. 11g je v tomto jiná, skutečně prémiovější, prostornější a hlavně Made in Japan. Počkám tedy tak 2 roky, až budou i dlouhodobější zkušenosti, možná na facelift, ale 11g dostane šanci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč? Protože procenta provize zůstavají stejné, ale ceny nemovitostí šly bruálně nahoru a pak vůbec to neodpovídá vynaložené práci. Já letos řešil 3 nemovitosti a sám jsem si to udělal za 12 tisíc (+ čas, cca 20 hodin), z toho 2 tisíce jsem dal za reklamu na sreality a reality.idnes.cz, a 10 tisíc třetí osobě jakožto svědkovi, fotky jsem si udělal sám na profi úrovni .. jednoho realiťáka jsem zkusil a byl to děs. Smlouvy jsem po něm musel opravovat vcelku zásadním způsobem, chyběly tam nutné věci ... vrcholem všeho bylo to, že chtěl retušovat věci ve smlouvě s úředně ověřenými podpisy. Sorry, ale dávat přes 100 tisíc za pár hodin špatné práce ... tak to ne.