Nemáte pravdu. Každá země má možnost prosazovat své zájmy. Jen se to špatně dělá, když velká část europoslanců uraženě odejde do frakce bez vlivu. Když naši občané považují eurovolby za nedůležité a nevolí. A pak za nás nemá kdo vyjednávat. A pan Dvořák má pravdu. Ti, kdo volí svého vůdce, jen chtějí, aby za ně rozhodoval. Je to jednodušší. A obětují i svobodu, protože ta dá práci.
Pravdu bohužel mám a váš příspěvek ji nevyvrací. Pokud náš systém v nějakých ohledech funguje špatně, tak je prostě špatný a je třeba ho změnit.
Kéž by se všichni lidé s právem volit shodli na tom, že chtějí společně budovat svobodnou demokratickou morálně a ekonomicky vyspělou společnost stojící na právním státě, jako je tomu v nejbohatších zemích světa...Polovina národa se bohužel domnívá, že místo právního státu prosperitu země zajistí jakási pevná ruka populisty, oligarchy, vůdce, proPutinského StBáka, který mávnutím kouzelného proutku vyřeší všechny problémy...Takové režimy však nefungují pro blaho lidu a státu...země s diktátorskými režimy bývají nejchudšími zeměmi světa, bohatá je tam jen úzká kriminální elita, která stojí nad zákonem a bez možnosti veřejné kontroly okrádá široké masy...
Nemyslím si že lidé touží po pevné ruce vůdce , spíše vy špatně čtete jejich přání . Naopak těmito lidem většinou vadí pevná ruka EU , která bohatším na úkor všech přispívá a chudší vrstvy na tento systém přerozdělování nejvíce doplácejí. EU je právě tím aparátem, který svobody velice omezuje a to ve spoustě ohledů . Vytápění budov, požadavky na automobily atd. , přitom nedokáže zajistit lidem srovnatelnou cenu energii jako jinde ve světě, což je základním předpokladem pro nějaký hospodářský růst .
Nemůžeš diktovat odběratelům kde a co mají mají kupovat. Řetězce nakupují v obrovských množstvích a za velmi nízké ceny, a prodávají je draho. To od lokálních výrobců nedosáhnou. Bohužel.
Navíc v EU už lidi nejsou ochotni pracovat v zemědělství.
Takže firmám (obchodníkům) nemohou diktovat , ale automobilkám mohou co smějí vyrábět ? Protože jinak - pokuty .
Čtu a taky se dívám na data. Žádná tragédie to není, jen prostě Čína a USA roste rychleji a mají stejné tempo dekarbonizace. U Číny si myslím, že nás i v tom do 10 let přejede, protože projekty co dělají nemají tady v Evropě obdoby.
Vlastním prémiovku - Porsche Taycan. Kdybyste měl zkušenost jak to auto funguje, jak je hardwarově a softwarově zastaralé, jaký má přístup servis a dealerství, pochopíte, že problémy v automotive jsou úplně jinde - moc pohodlnosti a málo konkurence. V ČR se 100 miliard prochlastá, 100 miliard prokouří a 60 prosází. Nezlobte se na mně, ale peněz je habaděj, jen prostě se musí něco začít dělat, investovat i soukromý kapitál a nebrečet. Drtivá většina lidí si může nechat dát soláry vč. bytovek a najednou bude mít nejlevnější elektřinu v historii lidstva k poměru k platům.
Problémy jsou, problémy budou, buď se může něco udělat nebo brečet. Většina českého internetu pouze brečí.
No já už to v 60ti nevytrhnu. Výplata mi stačí tak akorát abych podplatil účty a hypotéku . Auto mám jedničkovou Octavii , starou nějakých 26 let a to jsem jí kupoval v bazaru a jsem rád že mám čím jezdit na dřevo . Celý život jsem opravoval starý dům a jelikož je celkem velký, tak to stále není hotové . Do hospody nechodím ani nekouřím ani nesázím . Jeden čas jsem si chtěl půjčit velké peníze a zkusit podnikat a dnes jsem rád že jsem si to rozmyslel, protože covid by mne doslova pohřbil . Před časem jsem měl možnost jít pracovat do zahraničí za pěkné peníze, ale to by byl život úplně jinde a manželka s dcerou by to na baráku samy nezvládly - být to tak o 10 let dříve, tak bych asi šel . Takže já to vidím z tohoto pohledu a vím že spousta lidí je na tom určitě hůře než naše rodina .
Jakmile se v lepším EV svezete, návrat do srovnatelného spalováku vám bude připadat jak návrat do pravěku. Slovo ekoprudič si nechte od cesty, planetu máme jenom jednu. Když se bude pálit ještě 50-100 let, bude tady Sahara.
Mrkněte na největší autosalon na světě v Pekingu. Bylo představeno 116 modelů, můžete hádat kolik jich bylo spalovacích... Jinak západní automobilky tam jak to slušně říct...zapadly:
No jenže oni jsou ty problémy úplně jinde . Lidé jsou chudí, nebo alespoň většina a nemají finance na nová auta , natož elektrická . Nemají na zateplení domů atd. EU si vytýčila nereálné cíle - kteří hlupáci to dělali , že tyto věci nemají ošéfovány ? Čtete zprávy - vidíte kam to vede ? Díky těmto myslitelům bude celá Evropa v řiti .
Pokud by vše řešil trh bez dotací cel atp., tak Číňan sem doveze elektro za 250 000 Kč a Evropa se může jít klouzat s výrobou TDI, které už nikdo chtít nebude. Vždyť na největším trhu světa v Číně VW vyklízí jednou pozici za druhou, to jejich TDI už tam fakt nikdo nechce a to nemluvím o jejich výrobě fotovoltaik. A v USA je osobní auto na diesel podřadné palivo.
Odkdy je Čína náš vzor ? Tady jsou lidé tak chudí , že jezdí ve 20 let starých autech , tak kdo je mimo realitu ?
Nefungovaly, přechod na elektroauta probíhá všude. V USA, Indii a Číně jsou prakticky neprodejné po roce 32-40 kvůli fleetovým limitům. I když je pravda, že v EU jsou pravidla nejpřísnější. V ostatních je možné prodávat zhruba 1 spalovací auto na 5-7 elekter.
Neexistuje něco jako přechod na elektro auta , možná jen v hlavách ekoprudičů . Elektromobily si musí své postavení vydobýt svými vlastnostmi , ne že se pár bláznů rozhodně .
Tak přesně tohle říkali zhruba sto let zpátky někteří Němci o Židech. Jak se to pořád opakuje...
Já tedy nevím co kdysi Němci říkali o Židech , ale takto to zcela normálně funguje všude . Když někdo krade - je zloděj , když někoho napadá - je násilník atd. Je to naprosto normální . Pokud se cca 80 % lidí určité komunity takto chová , tak těch zbývajících 20% jim pověst nezachrání . A nikdo s tím nic nenadělá , tak to prostě je .
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
EU ne , ale ti úředníci EU co vymýšlí nesmyslná omezení a měli by všechny škody platit ze svých kapes - všichni co se podepsali např. pod euro7 a pod .