Škoda času číst článek. Jde o to , kdo je tu chce. a co si za to koupíme když tu zůstanou , hlavně ti , co jen natahují ruku , dělají bordel a nepracuji. Těch je většina. A kdo bude budovat jejich zemi po válce. Tito jistě ne. A občanství ,i když se vdají/ožení ,až po 30 ti letech, když bude řádně vše platit a odvádět.
Mám jinou zkušenost. Většina se snaží pracovat i na pozicích, které by doma nedělali. Jejich děti jsou více venku a baví se jako my před 40 lety a nejsou tak závislé na telefonu.
"Čarnogurský je dlouhodobě známý svými proruskými názory!" 🙂 A myslíte, že za to byl před revolucí zavřený (za přípravu vzpomínky na lidi, které v roce 1968 v Bratislavě a na jiných místech Slovenska zastřelili vojáci z okupačních vojsk Varšavské smlouvy) a vyloučen z advokacie? Já myslím, že to je statečný a inteligentní člověk. (Rád jsem ho neměl za příliš nacionální přístup před rozdělením Československa.) Odkaz
Inteligence odchází s věkem.
Přesně tak. Nicméně jsem se před nedávnem dostala na Trampův mítink v Auroře.. A musím říct, že jeho téměř dvouhodinový projev byl vynikající a velmi srozumitelný.
Pro ty, co mají IQ jako 1 Trump. Nechápu, jak vůbec mohl kandidovat, když porušuje zákony a útočí na demokratické instituce. Zastánce konzervativních hodnot = rasista, misogyn? K tomu se Američané hlásí?
Udelal bych to presne naopak.
Starsi clovek ma vic zkusenosti a moudrosti, proto by vaha jeho hlasu mela byt vyssi nez vaha hlasu nejakeho cucaka, ktery zatim krome cuceni do mobilu nic moc nedokazal.
Hlasovací právo by mělo být omezeno i shora. Většina důchodců nad 75 let trpí senilitou. Zpravidla nepracující důchodci. Vše co bývalo, bylo podle nich krásné - nesvoboda, ale řád a právo na práci (byť v lágru). Prezident by také neměl být v době hlasování starší 70 let. Stačí se podívat na naše prezidenty, jinak to není ani u těch amerických. Po 75 už dělají jen ostudu.
Mladí by měli mít svoji stranu, která by chránila jejich zájmy.
Protože populistické strany jen rozhazují zejména jedné skupině obyvatel, aby je znovu zvolila a pro tyto mladé už zůstanou jen dluhy a vyrabovaná kasa.
Divím se, že nevznikla nějaká takto specializovaná strana, která by např. měla v programu zmrazení důchodů či jejich snížení. Z jejich pohledu je to podle mého názoru zcela legitimní politický požadavek na jiné využití peněz ve společné kase.
Nepracující důchodci by neměli mít hlasovací právo. Mozek už jim přestává rozumně pracovat a minulost si malují narůžovo.
Vždyť to říkala už v loňském roce Iva Kubelková, která také vypadla a jak se snažila, že to není o tanci, ale o oblíbenosti. V r. 2023 zvítězila Darija Pavlovičová a i když se zlepšila ke konci soutěže na vítězství měla s jistotou Eva Adamczyková, přesto byla druhá.
Chili Ta nebyla mezi diváky oblíbená od začátku, protože byla v několika Reality show a je Vietnamka. Ale za mě tančí dobře a určitě ještě neměla vypadnout. Sázkové kanceláře už na začátku tipovali, že soutěž opustí Martina Ptáčková, Jana Paulová ( ta se bude držet kvůli oblíbeností a také, že je nejstarší a snaží se) Patrik Hartl a Filip Blažek.
Tohle jsou adepti na vyřazování hned po Ondřeji Rumlovi a vidíte drží se zatím, ale jednou to přijde.
Za mě jsou největšími adepty Vondráčková a Paulová. Paulová se na to možná i těší a chce nechat vyniknout ostatní. Nic nového od nich nečekám a Ptáčková dnes v páru tančila výborně. Rozhodně dělá největší pokroky. A loni byla opravdu nejlepší Pavlovičová, přestože Adamczyková byla díky výborné koordinaci od začátku výborná, Darja udělala největší pokrok a nakonec byla nejlepší. Hess je od začátku vynikající a dnes už lepší než partnerka, ale nemá se moc kam posouvat. Takže asi nevyhraje.
Bohužel musím konstatovat že vypadl pár který určitě nebyl nejhorší. Opakuji se ale nerozhoduje tanec, ale jak je kdo oblíben u diváků. Lidé to Chilli spočítali že byla v několika soutěžích a reality show a už ji měli asi dost. A ještě jedna poznámka paní Drexler je zapškla žena. Hodnocení Hese, Dancigerové a Vondračkové jenom chyba, chyba, chyba málo chvály ale u Ptáčkové a Paulové chyby nechce hodnotit a jenom chválí, nechápu kam tim směřuje.
Chválí ty, kteří se nejvíc posouvají. Za mne nejbližšími adepty na vypadnutí jsou Vondráčková a Paulová. Tancují sice hezky, ale ničeho nového a překvapivého se od nich nedočkáme. I tak mi to bude líto. Před hodnocením poroty jsem doma řekl, že Ptáčková byla v páru skvělá, ale samotné jí to nešlo. To samé o pár vteřin později zopakovala celá porota. Za mne to byl posun týdne.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Například se dá zvukový výstup zpomalovat a vracet podle potřeby žáka. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat i kontextuálně, najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často tak málo žáci naučí a i to málo rychle zapomenou.To už je potom lepší pustit zvukový výstup textu dané látky z Wikipedie. Rozdíl je minimální. Dá se to dobře vyzkoušet. Třeba u Restaurace Bourbonů. Pustit dítěti hlasový výstup tohoto tématu z Wikipedie a nebo přednést výklad této látky, který je na webech. Dítě přijme srovnatelné penzum informací. A to velmi malé, protože poslechem se do paměti přijme jen velmi málo.😪
1) Opakujete se.
2) Internet Vás chování nenaučí.
3) Wikipedie a chatbot mohou lhát.
4) Poslechem přijímají děti stále méně informací, protože neumí naslouchat, protože jim rodiče málo čtou a málo s nimi mluví. Ze stejného důvodu se děti neumí chovat.
Zdá se mi, že není hodnocen aktuální výkon, ale výkon z minulého týdne. Pak to za mě bylo minule i teď objektivní. Před 14 dny špatně zatančili Ruml a Ptáčková, vypadl Ruml, přestože před týdnem zatančil výborně. Před týdnem špatně zatančili Ježek a Paulová, vypadl Ježek, přestože teď zatančil dobře.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud se jedná o popisné vědy. U technických a odborných předmětů lze dostat teoretický základ jako definice, věty, vzorce, značení a manuály činností, ale často i výklad technických zákonů a pouček. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Naučit žáky a studenty za 14 let výuky trochu česky a anglicky je velmi žalostný výsledek současného školství. A nezachrání to ani 15 až 20 procent studentů přirozeně nadaných na technické předměty.
Je především nutné co nejdřív udělat hloubkový audit celého systému a podle výstupů pak určit další postup. Určitě je ale potřeba hluboká reforma na všech úrovních. Nějaké všeobecné lyceum nemá šanci nic změnit. Vše zůstane při starém, budou to peníze vyhozené opět přímo z okna bez jakéhokoli smyslu a výsledků. Ostatně jako je tomu vždy.
Tak to je pak těžké, když věříte Wikipedii, do které může každý napsat libovolný nesmysl, který pak dodatečně sice někdo ověří, ale chvíli to trvá. Samozřejmě tam jdou napsat i některé věci, které ani ověřit nelze.
Blábol. Jsem jen o rok starší než “… dva ročníky středoškoláků, kteří se museli pro specializaci rozhodnout už ve čtrnácti letech” , jak gramaticky špatně píše autorka textu, která uvádí i další chybné argumenty. V té době se na gymnáziu učily integrály jen okrajově v posledním ročníku, ale na průmyslovce je kamarádi brali déle a důkladněji, takže byli pro studium učitelství matematiky připraveni lépe! I další uváděné argumenty jsou chybné. Když budeme mít delší všeobecné studium, bude delší i celková doba studia a hospodářství tím přijde o peníze a pracovní síly. Ta údajná polovina, která musela změnit zaměstnání, se musela doučit jisté znalosti, což je ale naprosto normální a i v pozdějším věku to takto prostě chodí. A na závěr. Studoval jsem na gymnáziu a i já jsem se teprve na VŠ musel učit, jak se učit, protože ani na gymnáziu jsem to v letech 1988-1992 nepotřeboval. To autorka také v textu zmiňuje jako závadu u absolventek zdravotnické školy se specializací všeobecná sestra a absolventů elektrotechnické průmyslovky.
Učila jsem skoro 20 let. To je málo? Mám za sebou stovky úspěšných studentů a doufám , že dnes dobrých lidí. Ze školství jsem neodešla, teď pracuju na jiné pozici. A neodešla jsem kvůli žákům, ale kvůli penězům. Jsem v období, kdy je potřebuju. Nemůžu si dovolit učit. Bohužel, takových jako já je hodně. Jen odcházejí třeba do soukromého sektoru. I já bych tam mohla odejít a měla bych ještě více peněz než mám teď. Ale školství a vzdělávání je moje srdcovka. I své působení tady v diskuzích beru něco jako poslání a povinnost. Pořád dokola se tu objevují přežité, zkostnatělé a neživotné věci. A hlavně hodně hlasití zastánci těchto věcí. Je důležité to vyvažovat a dávat i jiný směr. Mám jakýsi optimismus, že lidé názory mění. Ne třeba hned, ale až se jim to rozleží.
Děti na ZŠ po 20 letech ve škole, málo financí, proto změna zaměstnání, působení v diskuzích jako povinnost… Nabízí se otázka: “Co manžel?”
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Fialův sarkasmus byl namístě.