Důvod eroze je, že půda není schopná vsáknout vodu. Situaci zhoršuje vydatnost dešťů, svažitost, agrotechnika i širokořádkové plodiny. Opatření jsou přerušení plodin, setí do mulče, do krycí plodiny i agrotechnika. O čem se nemluví je elektromagnetické působení Ca+, tedy vápnění. Po něm roste rychlost vsakování velmi intenzivně. Stejně působí i mikroorganismy, které půdu provrtávají a provzdušňují. Ty ale musí dostat nažrat. Nějaký dobrák však vymyslel, že zemědělská půda může být skvělým, čistým, ekologickým zdrojem energie a biomasa se proto využívá k výrobě energie. Mikroorganismy nemají organické zbytky, chcíply hlady a důsledky popisuje tento článek. Ale je to stát, kdo plošně podporoval a žádal biomasu. Překvapivě to nejvíc prosazovala Strana zelených, zaručení ekologové. Musím se usmát, že o tuto ekologickou katastrofu se výrazně postarali ekologové. No a s vápněním jsme na tom taky na čtyřku. Ale není se co divit, když se cena pšenice, mléka, masa v živé váze a dalších komodit za posledních třicet let téměř nezvedla...
Zkouším to taky. Když nikde nikdo není a vidím dost daleko. Myslím, že není špatné si nacvičit, jak se auto chová ve smyku. Už asi dvakrát jsem se dostal do nepříjemné situace na mokré vozovce, ve vyšší rychlosti. Na sněhu jde o plechy, v létě jde o život. První co probleskne hlavou- zvládáš to na sněhu, teď musíš taky. Uff... Nemít natrénováno, bůhví, jak by to dopadlo... Ale driftovat za provozu, kde člověk nevidí, to se nedá odpustit. Jinak některé zatáčky na suchém vrchu taky nejsou špatné...
Já si pořídil starou oktávku 1,9 tdi ve 4x4. Nalítal jsem s ní za chvilku 200 tis, než blbec přehlédl, že odbočuji. Tak mám jinou. Kvalitní olej, kvalitní nafta, 70 000 km za rok. No, náklady na brzdové destičky, čepy, rozvody a výměnu oleje, kterou i přes kvalitní olej raději držím na 10 000. Občas se přestane otvírat okýnko. A to je tak vše. A ještě s tím jde projet i po zoraným poli a v zimě užít trošku legrace s trochou nezáludného driftování. Mám já si koupit nové auto, které bude za dva, tři roky odjeté, nebo nějakou jinou rachotinu? Tyhle oktávky jezdí furt, opravy jsou za hubičku, ačkoli je fakt, že když se sejdou brzdy i komplet náprava, je to cena dalšího takového auta. Ale držím si to svoje. On to po GO taky nikdo neprodá a když jsem kupoval druhé, brzy mi došlo, že předchozí majitel neměnil olej, tak jsem si jednoho dne udělal výměnu oleje i s motorem z té své staré.
Už dnes rozdávají z peněz, které do pokladny nepřitečou. S covidem nás čeká ještě leden, únor, březen, duben a květen. Leden, únor a březen budou nejhorší. Lidi mají nejméně vitamínu D a zároveň vir dokáže přežít nejdelší dobu. Jestli teď některé firmy vyhlašují bankrot, co teprve v květnu? Připomínám, že jarní lockdown některé firmy zkoušely dohonit až do října, kdy pochopily, že to nedají. No a pak se začne přelévat platební neschopnost, snížená poptávka, nezaměstnanost atd. A to ještě si stát letošní schodek uměle vylepšil tak, že dotace z EU si ponechal chvíli na účtu a doteď je neposlal těm, pro které jsou určeny. Ale to samozřejmě není koncepce, to jsou jen na chvilku trošku lichotivější čísla pro dobrý dojem...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, sebrat mu rentu i ochranku by bylo malým, ale přece jen trestem za znevážení voleb a podněcování davu. Pro výstrahu jiným. Ani nejmocnější muž planety si nemůže dělat co chce.