A stále tady budou popírat Chemtrails a další vymoženosti dnešní doby. Ne jaderná válka, ale vyvolávání katastrof je cílem války proti lidstvu. Odkaz
Každý měsíc a možná i každý týden máme ve světě záplavy s velkým rozsahem škod.
A nikomu to nepřijde divné. Pořád je to údajná změna klimatu.
Mohl byste mi osvětlit pár detailů? Ještě mi na ně žádný zastánce teorie o chamtrails neodpověděl:
Jsem ochoten uvěřit, že je schopno udržet tajemství třeba i 500 cvičených agentů... po určitou dobu, protože dřív nebo později stejně vždycky něco propálí na veřejnost. Ale tohle globální spyknutí, aby fungovalo, tak by byla potřeba, aby jazyk za zuby drželo už několik dekád miliony lidí. Od uklízeček, řidičů, a vrátnejch po techniky, inženýry a vývojáře... a z těch milionů lidí jsou všichni tak morálně křiví, že to nevynesli ani jednu relevantní informaci nebo důkaz...
Tahle společnost, která se vnucuje s LGBT je zvrácená a nemocná !!
Nesouhlasím. Nemám rád WOKE hnutí, které se snaží vydupad ústupky a pozitivní diskriminaci všem myslitelným skupinám, aniž o to samy skupiny stojí. Někdo se narodí pihatej, někdo se narodí bez prstu, někdo tlustej, malej, bloďatej, plešatej, někdo se narodí v Belgii, někdo se zase narodí s jinou sexuální orientací, barvou kůže, někdo se narodí s alergií na lepek, někdo na laktózu, někdo se narodí hloupej, jinej zase chytrej. Společnost, kde se soudí člověk podle toho, co dokázal a jak se chová k ostatním je zdravá a teloerantní. Nemocné a zvrácené je odsuzovat někoho na základě něčeho, co ten člověk nemůže sám změnit nebo ovlivnit. Pokud tedy nejste katolička, nebo členka jiné dogmatické společnosti se středověkou mentalitou. To, kdo s kým leze do postele a co tam s ním dělá, je věcí jen toho, kdo leze do té postele a tomu kdo už v té posteli je. Pokud jeden neporušuje práva toho druhého, klidně, ať si do postele vlezou dva kluci, jeden se může identifikovat jako ježeček, druhý jako hruštička. Pokud mě do těch hrátek nebudou chtít zapojit, klidně s nima pujdu na pivo bavit se o věcech a zájmech, které máme společné. Nemocné a zvrácené je, kdybych je nazval nemocnými a zvrácenými....
Chytří a vzdělaní lidé volil Petra Pavla, ti ostatní estébáckýho prevíta.
Volby dopadly dobře.
Já jsem sice Pavla volil, ale nikdy bych neřek, že hlupáci ho nevolili. Znám dost lobotomů, co volila Pavla taky, a znám dost chytrých lidí, kteří ho nevolili, bez ohledu na to, koho volili, jestliže vůbec volili.
Médium aby nekydalo špínu i na státní svátek.
Autor je opravdu hnus!
Asi by bylo dobré kdybyste si udělal kurz "Pochopení psaného textu".. tedy normálně se to učí na základní škole, ale někdy je třeba prostě kvalifikaci doplnit. Ačkoli to není podmínkou na přjetí ani na jedné ze všech kateder Vysoké Školy Života, je to dovednost, která se v životě hodí.
Prababička byla němka, praděda poloviční němec, žili někde i Rokycan. Můj děda měl nastoupit k wehrmachtu 1.5. 1945, takže mu to Adolf "překazil". Dědy brácha byl o trochu starší, ten ještě narukovat stihl. Zjevil se v Ardenském lese a se slovy, které zde neleze publikovat, zhodnotil Vůdův charakter a vzdal se první spojenecké hlídce, kterou potkal. Aspoň se tohle u nás v rodině vypráví. Docela by mě zajímalo, jak to bylo ve skutečnosti. Ne, že bych podezříval předky ze lži, ale známe to všichni, něco se tuhkle přidá, něco ubere, aby byla historka zajímavější... třeba pra-praděda byl na frontě v polní kuchyni, co vařila pro vojáky v 1. sv. u Sommy a kousek u Verdunu. Tady se ale dochoval deník a nějaké fotky. Po dalším pradědovi máme dokuemnty z koncentráku... Po dědovi a jeho bráchovi nic takové nezbylo. Otázka je, jestli takovéhle věci chtěl mít vůbec doma. Děda měl za souseda nadšeného komunistu a kádrováka, jeho brácha bydlel naproti předsedovi ONV,... s takovými sousedy neměli zrovna na růžích ustláno. Ale až se vážně naučim německy, tak, abych se vyznal a domuvil v archivech, tak bych si rád rodinné legendy ověřil.
Za mě klidně. Jednak těch lidí s ujetým myšlením není tolik, oni jsou jen tak uřvaní. A i kdyby někdo jejich děti donutil chodit do školy, kde by jim řekli, že je to blbost, názor rodiny bude zpravidla silnější. Holt děti vyrůstající v deformovaném nebo nepodnětném prostředí budou poněkud tupější, na to bohužel zatím lék není. A když někdo věří, že za všechny nemoci mohou pocuchané čakry, tak asi nepůjde na zdrávku aby ho tam učili jakési nesmysly západní vědy 😄 😄
To byste se divil... já znám jednu ezošílnekyni, která nejen že vystudovala zdrávku, ale i medicínu. Má už x atestací, brzy z ní bude asi i primářka, všichni ji chválí jako profesionálku, v práci řádí na operačním sále a zachraňuje životy pomocí západní medicíny, ale pak mi řekne, že si kazim auru klením, mám rozházený čakry kvůli tomu, že jezdim autem a tuhle na mě zkoušela nějaký "homeopatický vnuknutí" (asi vyšší level autosugesce). Jednou jsem ji poprosil, aby mi to vysvětlila a sama se přiznala, že její vysvětlení se nápadně podobá diagnóze schizofrenie😄
Ale vážně, určitě se shodneme, že jde spíše o uřvané menšiny. Ono i tohle woke bláznovství mají nasvědomí menšiny těch menšin. Problém vidím v tom, že právě ty "problémové" rodiny o sobě neví, že jsou problémové. Ale je tu hodně oblastí, v čem můžou ty problémy být. Teď je vše s nálepkou LGBT špatně. A taky vše, co je nějak spjato s ekologií, migrací, rasou,.... nebude to asi jen výsada čechů, ale dnes společnost rozděluje kde co od toho, kdo koho volí po to, kdo jaké pivo pije. My k tomu přidáváme jen to švejkovství. Proto si myslím, že kdyby se řeklo "neposílejte děti do školy, když se učí něco, co je pro vás nepřijatelné", tak se může počet lavic ve třídách zredukovat na 50 %, protože pokaždé tam bude někdo chybět z důvodu, že jsou rodiče přesvědčeni, že se jedná o nějakou indoktrinaci nebo agitaci.
Vzdělávání je tam nula nula nic. To je vidět na maturitách. Jestli vám nevadí dávat 300 miliard na systém, který je schopen naučit děti po 14 letech trochu česky a anglicky, tak mě to vadí a sice velmi. Děti doma zavolají kamarádům jako za covidu a jdou ven. Na to školu nepotřebují. Škola je i zadarmo příliš drahá šaškárna. Vyhozené peníze přímo z okna.
Napadají mě asi tři varianty: Na hloupého si jen hrajete a trolíte | jste opravdu tak hloupý | nebo jste tak arogantní, že jste přesvědčen o své neomylnosti a jasnozřivosti, že fakt, že zjevně nemáte vůbec šajna, co se týče pschologie, sociologie a pedagogiky, napraosto perfektně ignorujete.... a pak je tu ještě šance, že jste nějaký ublížený mladý (post)pubescent maturant, na kterého si zasedla učitelka anebo opravdu jen nějaký chatbot s x profily, co meldují na diskuzích pořád to samé dokola...
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Například se dá zpomalovat a vracet zvukový výstup podle potřeby žáka. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat i kontextuálně, najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často tak málo žáci naučí a i to málo rychle zapomenou.To už je potom lepší pustit zvukový výstup textu dané látky z Wikipedie. Rozdíl je marginální. Dá se to dobře vyzkoušet. Třeba u anglické revoluce. Pustit dítěti hlasový výstup tohoto textu z Wikipedie anebo přednést výklad této látky, který je na některých webech. Dítě přijme srovnatelné penzum informací. A to velmi malé, protože poslechem se do paměti přijme jen málo.
Je asi jedno, jestli tu tenhle prakticky pořád stejný text píšete jako Lukáš Pekař nebo Zdeněk Zelený. Je naprosto evidentní, že jste jen PR pracovník SkyNetu.. nebo spíše PR chatbot... Lidská bytost do školy chodí i kvůli navazovaní, získávání, posilování a rozvíjení nejen vědomostí, ale i sociálních návyků a mentálního a emočního vývinu. Protože žádná ejáj nenahradí ani nevykompenzuje to, co člověku poskytne kolektiv. Ano můžete být hardcore introvert nebo jen asociál, ale i tak pro lidský vývoj být v kolektivu a netrávit tam jen volný čas, ale učit se i kooperovat, reagovat na různé situace, je důležité. Jako dalo by se pochopit vaše ničím neomezená vášnová láska k AI, ale pokud nemáte nějakou sociální nebo jinou disfunkci, nechápu, že nejste ochoten přijmout ani jeden z argumentů, které vám tu pod vašimi komentáři pod vašimi profily ostatní už nějaký ten pátek píší....
Naopak, rodič by měl mít možnost vzdělání svého dítěte ovlivňovat v tak širokých mezích jak to jenom jde. Jak co se týká ideologií, tak metodiky výuky. Stát by měl uplatnit svou pravomoc pouze v případě, že rodič chce dítě zřejmě poškodit tím, že jej odmítá vzdělávat vůbec.
Já vám nevím, ale dokážete tuhle myšlenku aplikovat na český národ? To by pak chyběly děti nostalgických příznivců starých časů při dějepise, kde se probírá 21. srpen, děti katolíků by nešly na přírodopis a zeměpis, protože stvoření, žádná evoluce. Děti konspiračních teoretiků by byly omluveny z fyziky, chemie a vlastně všech přírodních věd, protože Země je placatá, očkování nefunguje, hmyz je dnes odolný proti biolitu, protože je uměle vytvořený a jsou v něm čipy, ilumináti, NWO... Zdrávky by to mohly zabalit rovnou, protože pro ne zrovna malou část obyvatel ČR je fajn léčit savem i zánět spojivek a savo lze užít i jako prevenci místo očkování... a tihle rodiče to také dělají s nejlepšímy úmysly... i když slova, které obsahují kořen "mysl" je tu užit s velkým optimismem.
Hlavně že je na okres 100 policejních aut s radarama a útočnými rámy, ale na nehody je v okrese jedno auto, proto se na policajty při nehodě čeká klidně i 3 hodiny. Ale vybírat daň z tachometru to se musí, aby bylo za co nakoupit víc radarů a mohlo se vybrat víc penez. Půlku policajtů vyházet, jsou to stejně jenom operátoři radarů na měření rychlostí
3 hodiy 😄 Je to asi 3 roky zpět, kdy mi nedal přednost nějakej frajírek a ujel od nehody. Naštěstí bylo jen pár pomačkaných plechů, byli svědkové, že jsem to nezpůsobil já. Státní policajti mi prjeli do pěti minut dát dejchnout a když zjistili, že jsem nepil, předali mě nehodářům. Jeden mi povídá "To víte, je poslední krásné podzmní sobota, všude jsou po silnicích rozsekaný motorkáři, takže kolegové přijedou pozdějc.Máme tu dvě auta na nehody. Ale máte dobrý, že bydlíte kousek, tak my vám zavoláme, až kluci budou na cestě k vám. Auto zaparkujte tady a můžete jít domu, klidně si už můžete dát i panáka na uklidnění." Abych to zkrátil, po pár hovorech s dispečingem jsme se v půl jedný domluvili, že kluci od nehod přijedou druhej den ráno. Rovnou mi řekli, že pomačkaný plechy bez zranění měly nižší prioritu, než smrťáky a vážný urazy, co se děly jinde, a i k těm jezdili pozdě.... Vyházet by se měli spíš ty, co mají nastarost organizaci práce PČR, samotných příslušníků není zrovna hodně. Ale co jsem tak slyšel od pár známých, kteří u PČR jsou, tak by bohatě stačilo zredukovat papírování a nechat i vyšší šarže sloužit na ulici, a ne je naskládat do kanclů, kde dělají to, co zvládne každý, kdo umí s officem.
Udivující tady je, že všichni dělají z lidí, kteří tomu věří pitomce ale sami nemají jediné logické vysvětlení těchto rádoby fyzikálních zákonů? Napište sem někdo z těch "inteligentů" vysvětlení, proč ony "páry " vydrží na obloze celý den a pouze mění šíři a výšku? A proč například na blízkém obzoru jakoby utne a ona "pára" najednou není? Máte na to vůbec vy, kteří jiné označujete za hlupáky? Vidím zde, že nemáte ani pojem jak kondenzační "páry" vznikají a proč a kdy mizí!
Napadá mě hned několik příčin. Lom světla, rozdílné tlaky/teploty/směry větru, letadlo změnilo výšku, přidalo/ubralo výkon motorů, tudíž se změnily i teploty/rychlost a směr proudění vzduchu za letadlem, složení splodin motorů... a to jsem vyjmenoval jen pár věcí, co mě napadly, a to jsem už na střední fyziku dost flákal. Někdo studovanější s adekvátním vzděláním by vám odpověděl určitě podstatně erudovaněji....
Zapomínáte ovšem na podstatnou informaci! Ty stopy mizely ihned po vyrovnání teploty v atmosféře s teplotou plynů, tzn., do několika minut! Dnes vám vydrží na obloze celý den! A to je právě ten děsný rozdíl, kterého si nevšímáte! Fyzikálně nemožné! Nad hrncem v kuchyni vám také pára nelétá celý den nebo ano?
Tak ono ale taky asi dost záleží na letové výšce, větru a dalších x faktorech, na které třeba my ani nepomyslíme, pokud nemáme vystudovaný nějaký příslušný obor. Také bude asi záležet na tom, jak teplý vzduch jde z motorů, tedy jaký bude teplotní rozdíl. Motor a palivo ovlivní asi i spolodiny, jejichž různé složení a poměr bude hrát také zásadní roli. Je tam spousta proměných, které, věřím, se od minulého století dost měnily. Ale třeba i během druhé světové, když se formovaly svazy bombarérů, tak contrails zakryly nebe tak, že se pod nimi o pár stupňů ochladilo.. pravda, nedohledal jsem jak dlouho nad jižní Anglií contrails byly, ale zase moc časi jsem tomu hledání nevěnoval....
lžete .. zčátek druhé světové je mezinárodně uznáván jako napadení polska
je stanoveno podle prvního bodu války
chce to nemotat světovou válku vs zapojení jednotlivých zemí
pokud by situace eskalovala v 3 světovou tak začala ruskou invazí na UA v pnoru 2022
Tak nazvat mě lhářem bych si docela vyprošoval. Rád tu vedu debaty, přu se, argumentuju, nechám se poučit, vyvést z omylu, prože se klidně můžu v čemkoli plést nebo něco nevědět, ale jen pokud mi za to charakterově druhá strana diskuse stojí. Momentálně je mi na vás sympatická jen ta vaše profilovka a to je na nějaké debatování fakt málo. Tak hezkej den vinšuju...
Teorie pana Darwina a zvěst bible o stvoření života BOHEM jsou jediné dvě možnosti, které se lidem nabízejí.
Ta první možnost je nesmysl a ta druhá možnost, i když je PRAVDIVÁ se žel nedá podložit žádnou vědeckou studií či fyzikálními pokusy.
,,BOŽÍ zvěst je bláznovstvím lidem, kteří spějí k zahynutí.|"
,,A BŮH tak MILOVAL svět, že dal svého jednorozeného SYNA BOŽÍHO JEŽÍŠE KRISTA, aby každý, kdo v něho věří nezahynul, ale měl ŽIVOT VĚČNÝ.|"
A buď uvěříte bláznovské zvěsti o stvoření života BOHEM a možná Vám BŮH dá MILOST uvěřit i v JEŽÍŠE KRISTA nebo to odmítnete a pak už není nic.
No tak teorie pana Darwina je dávno překonaná, prto se dnes říá rozšířená evoluční syntéza. Já jsem ateista, nikdy nikomu víru neberu a stejný přístup očekávám od věřících vůči mně. Jelikož mi dogmata a tvrzení "je to tak, protože to tak je" hodně vadí, tak teologické debaty v zájmu zachovaní slušnosti radši moc nevedu.
Nepište něco co jsem nikde neřekl. Proti tomu že je někdo gay nebo lesba neměl nikdo nic ani za mého mládí a věřte si tomu nebo ne,ale ani já proti těmhle lidem nic nemám. Učitelka nám to s klidem vysvětlila v sexuální výchově a že je jedna moje kamarádka lesba tak spolu kamarádime od mala jako nic.
Vychovávat děti ke zvrhlostem že je 50 pohlaví, že si to můžou už jako malé určit a že z běžné psychické poruchy někdo dělá nová pohlaví....to se moje děti vážně učit nebudou. A můžou tak klidně činit i s tím že ví co je gay a lesba a že se k nim mají chovat normálně.
Tak to jsem špatně pochopil z vašeho komentáře, že nepovažujete i odlišnou sexuální orientaci za zvrhlost, to se omouvám. Samotnému mi na nervy leze WOKE a CANCEL culture. Uřvaná menšina libovolný menšiny, za kterou se stydí většina menšiny (sakra, to je věta...). Tohle bohužel neučí naše děti škola (zatím snad jen s výjimkou skandinávských zemí), ale média, která z toho udělala neskutečný generátor peněz. Stačí se kouknout na tvorbu Netflixu anebo Disney. Média podporují všechny ty levičácký pošuky, co v (už nejen) anglosaským světě strhávaj sochy vědců, prezidentů a dalších osobností, jen proto, že se chovoali tak, jak v jejich dobách bylo standardem, ale dnes to někoho uráží. Bohužel, dokud jim média budou dávat prostoru víc, než je záhodno (ideálně žádný), lepší to nebude. Mám kamarádku, učí občanku. Vyprávěla zážitky právě na tohle téma. V jedné třídě se sedmák zeptal, co si myslí ona o 72 pohlavích. Rozvinula se docela zajímavá debata. Jeden sedmák prones: "Mě doma mamka říkala, že když se někdo cítí bejt třeba kýbl vody, tak mi to může bejt jedno, dokud se mě nebude snažit utopit". Což mi přijde fajn. Ano, i za mě je to psychická porucha, ale pokud tim lidi neubližujou okolí (a sobě), ať se třeba identifikujou jako zelená pastelka. Dokud nebudou chtít počmárat mě, nebo něco, co jim nepatří, tak ať se scházej v penálu a skáčou po omalovánkách. To mi víc vadí smradlavej pobuda u vozíků u Penny, co loudí bůra na lahváče, než třeba kluk v plyšovým obleku ježka, co by chtěl napíchnout nebinární hruštičku.
Naše třídí na střední byla posedlá chemií a plasty (což se u chemikářky snad i hodí, pokud stejné nadšení neočekává od svých studentů 🙂 ). Řákala nám, že plast je skvělý vynález, úžasný objev, ale taky něco, co když ne samo, tak se bude velkou měrou podílet na úpadku civilizace, protože je to lehké, levné, odolné, dá se to chrlit prakticky skoro donekonečna, ale taky se toho člověk nezbaví. To se ještě moc nepsalo o mikroplastech, plastových ostrovech v oceánech. Největším strašákem byly dioxiny z plastu a freony z ledniček a sprejů, co zvětšovaly ozonovou díru. Říkala, že úplně nejlepší obal na světě je banánová slupka (mechanicky odolný, recyklovtelný, kompostovatelný...), a že by se vůbec nedivila, kdyby nějakýho "výraz pro osobu s nízkým intelektem" napadlo banán oloupat a zabalit do plastu. A o pár let později...
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
😀Tak na tu odpoved jsem zvedava. Ale predpokladam neco ve stylu "ctete, zajimejte se". :-)
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Takže to je úplně stejná odpověď, jako když se ptám na placatou Zemi, ilumináty, "nepřistání" na Měsíci... blbý pro konspirátory je, že já čtu a zajímám se, jen ty jejich pseudodůkazy rozcpuje průměrnej deváťák, když tu fyziku moc nefláká. Pokud teda konspirátor nenajede na kvanotovou fyziku/chemii/astrologii.. protože to mam pak kvanotvý tiky po doběma kvantovejma zorničkama, co vidí kvantově rudě 😄