Casy se meni, lide odchazeji pozdeji do duchodu. Neco jineho bylo, kdyz prarodic odesel do duchodu v 55 a dnes ve 64 letech.
Deti jiz nemohou ocekavat u starsich takove vykony. Navic dnesni seniori chteji cestovat a byt aktivni a ne delat materskou skolku.
Naprostý souhlas. Mám 3 skvělé vnoučky, ale těším se na cestování a koníčky, na více volného času který jsem od svých 21let omezoval na minimum a věnoval se rodině. Pokud mě někdo za to bude kritizovat, tak je mi to naprosto fuk, protože on můj život nežil a nežije.
Velmi slusne popsane fiasko zahajeni OH. Znesvecena posledni vecere a to nejsem ani verici. Totalni paris pride, kde umelce i sportovce zastinilo osazenstvo, co driv vystupovalo v cirkuse. Nezachranil to ani assassins creed, gojira, celine nebo to nadherne vystoupeni v oblacich. Protoze zatimco delnici na lanech meli tak minutu, priserne modni molo vydrzelo snad hodinu a navic zastinilo i sportovni vypravy vcetne nasi.
Kdo chce skutecny necenzurovany nazor na zahajeni necht si projde 9gag. Francie se pred svetem behem par hodin zcela znemoznila. Hunger games hadr.
Naprostý souhlas a to je ještě bylo hodně diplomatický napsané. Já viděl především párty z Modré ústřice ;-)
Za posledních pár let se u nás to chování řidičů aut výrazně zlepšilo což je fajn, velmi často mi udělají větší prostor k předjetí a děje se tak i u několika aut jedoucích za sebou. Nedávno jsem se vrátil z motodovolené v Rakousku a tam mi za 5 dní a 1100km uhnulo pouze 1 auto.
Nicméně nedání přednosti v jízdě se děje neustále (málem mě teď na kulaťáku sestřelila rakouská policie, přehlédli mě), proto jezděte tak jako bychom byli furt na vedlejší silnici..
Každé ráno, když nakupuji v německém pekařství Kutzer, si na Uga vzpomenu 😄 Maji to tam tak vyrovnané, všude housky 😄
On s Pinou a dcerou Mariangelou a později s velehnusnou vnučkou Uginou , s kolegy a slečnou Silvaniovou - spolu s perfektním dabingem Stanislava Fišera, to jsou odpočívací chechtací filmy, strašlivě pitomé, ale nesmrtelně geniální ♥️
Přesně tak.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám Corollu sedan z roku 2017, téměř full výbava (bezklíčové startování, automatické parkování podélně, čtení dopravních značek, dešťový senzor, automatická světla, tempomat apod.). Klasický čtyřválec 1.6, 97 kW. Nemá turbo, takže se jí musí trochu šlapat na krk a je to znát, když je naložená, ale Toyotka je na to stavěná a ve vyšších otáčkách si libuje. Navíc jezdím většinou sám, takže těch pár dnů, kdy je naložená neřešim. A přesto i naložený rozhodně nejsem brzda silnic, spíš naopak. Ale jinak si nemůžu stěžovat. Pár asistentů, které se dají vypnout a hlavně nekecají do řízení, jen akustická signalizace. Spotřeba na delší trasy v létě kolem 6 litrů, zimu budu mít první a nemám ještě odzkoušeno, ale počítám s trochu vyšší spotřebou, dálky moc nejezdím, spíš město. Klasický motor kde se nemá v podstatě co podělat a při správné a pravidelné údržbě je nesmrtelný. Japonská kvalita a preciznost je na tom znát. Ani po letech nikde nic nevrže, neskřípe. Snad jen, že je trochu hlučnější od podběhů, ale to je vlastnost toho auta, ne vada. Kupoval jsem jí s poctivým nájezdem 30 tis. po ZTP majiteli, takže v podstatě nové auto. Já jsem s Toyotou nadmíru spokojen.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám to stejně jako vy, se stejným motorem mám Corollu r.v.2010 a šlape jako švýcary. Neměnil bych.