Už jen nadpis mne rozčiluje. Prověření by zasloužila i druhá strana. Moje zubařka na preventivní prohlídku dale dentistku, ta mi provedla dentální hygienu o kterou jsem nezpadal a chtěla po mě 2000kc. Říkám ji za co, já byl na prevent.prohlídce. co jste mi dělala mimo zákonem placenou prohlidku? Nic. Tak jsem odešel bez zaplacení(rozsah prohlidky jsem predem konzultoval se svou pojišťovnou, nebylo to poprvé), pani doktorka si ma mne, už po několikáté naúčtovala úkony, které mi neprovedla. Tentokrat za 4500kc. Toto udělala mi a vím o dalších případech kde se chová stejně, takže ano, pak nejsou v systému peníze. Neprovedenou činnost jsem nahlásil na pojišťovnu, ale do sporu jsem jít nechtěl. Teď už mám jiného zubaře. Proč každý výkon srozumitelně nenapíše a nenechají podepsat pacientem? Ona do ordinace na preventivky nechodi, zneužívá mladé absolventy, kteří potřebují praxi a jeste podvádí?.. Jak by se pani zubařka dívala na firmu, které by zaplatila za postavení domu a oni by práci neprovedli?Takže než házet špínu na pacienty, mezi kterými jistě jsou taky parchanti , začněte tam jde se legálně krade. Do diskusi se nezapojuji, ale tentokrat jsem musel. Omlouvám se vsem poctivým, těch se to určitě nedotkne.
zrušení stravenkových benefitů ? Jak se uvádí, proč by je zaměstnavatel platil, takže stát nezíská nic, navíc v restauracích ubude lidí na meníčka. Ne všichni si mohou dovolit dát 200,-kč ze mzdy denně (cca 4500 měsičně) jen za obědy. Takže stát přijde o další příjmy z hospod, po zrušení EET. To ještě ale asi nevyhodnocovali.
Jeden příklad z Lídlu - papriky stály minulý týden kolem 150kč/kg, včera je manželka kupovala za 109kč/kg a v letáku na příští týden budou za 59,90kč/kg a stará cena je 79,90kč/kg. Ta stará cena je opravdu cena, která byla bez akce na konci roku. Jak to tedy je? Mají velké zásoby a musejí to prodat? Proto nekupujme věci, které se nám zdají drahé, trh si s tím poradí. Když dáme na každou "kachnu", že se něco zdraží a my kupujeme do zásoby, to přesně je cílem zveřejněné zprávy. Selský rozum se někdy vyplatí.
Den po zastropování jsem oslovil firmu innogy a zachovala se úplně stejně, rozdíl mezi cennou den před zastropováním u firmy E.ON a cenou od innogy den po zastropování činil při ročním odběru cca 15tisic korun. To byla částka která médií proběhla na začátku diskusi.Na podezření o úmyslu jsem upozornil Novu, ale reakce nebyla. Přitom ověření je jednoduché, navíc jsem nabídl dodat obě nabídky. To by vláda měla hlídat, stejně jako zisky po snížení spotřební daně u paliv. Ti co Zdražilová a slevu nepro.itli by ji měli vrátit do rozpočtu
Všem neočkovaným a tzv. moudrým bych nechal před příjmem do nemocnice podepsat, že veškerou léčbu budou hradit ze svého a to včetně přesčasů lékařů a sestřiček. Pak ať se neockuji. Dělat Macura a pak prosit o kyslik a těžit z pojištění, to je nefér. Každé riziko by mělo mít své důsledky. PCR test je na houby, když platí 72 hod a já dostanu výsledek po 60 ti hodinách. Trasování to samé. Přišel mi formulář po 4 dnech od začátku nemoci, kdy jsem ležel doma, a chtěli kontakty za 2 dny. Úplně zbytečně, vyhozené peníze.
Když už jednou vyjde zákon, je to páka pro policisty na řidiče. Oni budou mít zařízení na kontrolu vzdálenosti, budou to fotit a když narazíte na idiota, bude si na vás honit ego a dostanete pokutu. Ale co řidič? Jak má přesně určit danou vzdálenost? on nemá v autě laser, který ho upozorní na menší vzdálenost od cyklisty. Napadlo mne, že by na všech silnicích musely být čáry 2m od okraje a když pojede cyklista, řidič bude vědět, že za tu čáru nesmí. Ale...... Co když cyklista nepojede vpravo, ale vlevo od čáry, takže ani to by nepomohlo. Myslím si, že žádný řidič nechce cyklistovi ublížit a ti, co jezdí jako prasata, těm je zákon ukradený. Nelíbí se mi bezmoc a nemohoucnost, do které řidiče zákon dostává. Když zajistí do každého auta systém, který tuto vzdálenost zajistí, aspoň akusticky, pak O.K. Čidla na nových autech nejsou nastavena na registraci tak vzdálené překážky. Zákon u kterého se zdrželo 40%poslanců by snad ani platit neměl.
Spíš je potřeba se ptát, kdo to staví? Eurovia, ta která zpackala dálnici z Ostravy do Bohumína. Co se týká staveb a oprav silnic to normální člověk nemůže pochopit. Drezurní a opravují se úseky, které jsou v pořádku. Je to proto, aby se proinvestovaly peníze? Prec se teda neopraví cesty, které to opravdu potřebují. Eurovia, zodpovědní pracovníci a další si hrají na svém písečku a miliardy mizí a mohly by pomocí tam kde je to potřeba, ale proč, že? Hlavně že peníze proinvestujeme a můžeme se chlubit, kolik jsme dali na opravy, ale s jakým efektem?
Divím se, že kontrolní úřad taky odhalil něco proti majitelovi. Většinou to zneužívání zaměstnanců mají vykoumáno. Každý má strach o své misto tak oficiálně nic neřekne, ale když se zaměstnanců ptáte anonymně, tak to se dozvíte věci. A já mám známé, kteří v Branu pracují, tak vím, že pan Juříček čisté svědomí nemá ani jako podnikatel. Pryž rád využívá svého postavení a proto šel i do politiky. Ne proto, aby pomohl zaměstnancům k vyšším platům nebo aby Brance u Opavy, kde bydlí a provozuje firmu, zvedl obecní rozpočet, ne ne ne. Jen ať kontrolují všechny majitele, jejich chování na hraně. Proto většina nemá pana Babiše rádo, šlape na kuří oka. Porovnejte dluh HDP v době vlády Kalouska a nyní v době coronaviru. Pořád ještě nejsme na těch procentech i když se tak utrácí.
2
Sledujících
5
Sleduje
2
Sledujících
5
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano tak by to mělo fungovat. Jsem pro. Tim by se aspoň z části zamezilo tomu, ze zubařka si bude psát ukony které nedělala a dostavat statisice za nic. Zneuziva toho, ze je zubaru malo.