Na to , že chyběla je jednoduché vysvětlení. Ten, kdo změnil názor a převlékl kabát, přišel, byť byl vypískán. Ti, kdo jsme zůstali kovanými komunisty, zůstali doma a maximálně si vzpomněli na chyby typu "s SSSR na věčně časy" a následující podraz vůdce Gorbačova. Že mezi ty druhé paní Pavlová patří, svojí absencí na Národní dostatečně prokázala.
Celkem pravda. V srpnu 68 dal velitel dělostřeleckého pluku na západě příkaz ke kruhové obraně kasáren. Vytáhli jsme protitankové stovky, RAM 130, pancéřovky a bedny s granátama. A to byla zábava. Ve výcviku jsme se učili házet útočné granáty, ale v bednách byly obranné F1. Zbrojmistr se svými pochopy běhali po bateriích a stručně vysvětlovali, jak se s těmito zachází. Na štěstí jsme nebojovali.
To je jednoduché. Výpravčí ve stanici nejsou a pokud jsou, tak patří pod Správu železnic a ne pod ČD či jiného dopravce a čekání na přípoj jej celkem nezajímá. Jde prostě o jinou firmu. Vlaky vypravuje průvodčí. Ten se podívá na hodinky a pak i trochu na návěstidlo, za to ale nezodpovídá, a když to na hodinkách padne, zapíská a dá fírovi znamení k odjezdu. Jestli někdo běží od přípojného vlaku nebo jestli přípoj vjíždí , prostě neřeší. To nemá v pracovní náplni , resp. nemá na to kvalifikaci. Pro něho je směrodatný čas odjezdu. Dalo by se to řešit, ale musela by k tomu být nějaká vůle. A ta nebude, protože ti ,kteří stanoví podmínky v centru, neměli výpravku v ruce nebo již zapomněli na funkci nějakých čekacích dob či stanovený čas na přestup. Bylo pravidlo, že pokud zpožděný vlak vjíždí do stanice /je pro něho postaveno/ přípojný vlak počká vždy. / Kromě mezistátních rychlíků a vlaků vyšší kategorie/. To platilo za ČD. Dnes je to něco podobného jako u letiště - to řídí někdo a jiný vzlétá a přistává. Ale nějaká spolupráce i tam je.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Každý by si měl zaplatit svoji okrasu