České dráhy po sérii zdrcujících nehod najímají k řízení lokomotiv faráře, protože je tu jistá naděje, že Bůh vyslyší tyto osoby spíše, než běžného mašinfíru a tedy je nepatrně větší šance, že dojedete tam, kam Vám vytiskly jízdenku na začátku cesty.....a když přeci jen ne, tak Vás na poslední cestě doprovodil ten nejpovolanější. Dále se zjistilo, že je mnohem levnější provoz, protože farářovi, co by strojvedoucímu, stačí obejít celý vlak, a když všechny nápravy dostanou od něho namísto posledního promazání, jen poslední pomazání, tak se ušetří asi 200 litrů vazelíny za semestr a to máte dost peněz, že.....taky už porát.
Jakou sérii nehod? Poslední velký průser ve kterým bylo ČD byly Milavče nebo Český Brod...
On pán výše je magor. 2,2 SkyD byl sice průser, ale ne takový aby s tím už 10 let spamoval pod každým článkem o autech. Když se o ten motor člověk staral, neskákal s tím 5km po městě tam a zpět, tak najel slušnou porci kilometrů. Já mám už čtvrtou Mazdu v pořadí, z toho dvě od nového auta, a nemám žádné problémy. Je tedy pravda že mi teď před domem mohla stát Toyota Camry, ale prostě jsem nerozdýchal to CVT...
Kdyby daval pozor, jiste by si vsiml !
Navíc by signalizoval vysilackou a ne "navesti rucni specialni" (tj. cervenym praporkem). To je jen vymluva, aby nemusel priznat, ze se nevenoval jizde a prekazku prehledl (protoze to uz nelze dokazat).
Kdyby videl, ze srazce neni vyhnuti, mohl udelat ty 3 kroky na vagon
a zustat v bezpeci. Pri posunu sunutim (ne tazenim!) je sice povolena rychlost 30 km/h, ale v bezpecnem prehlednem useku. V pripade najizdeni k prekazce (ci najizdeni na jine vozy) nesmi byt prekrocena rychlost 5 km/h, aby bylo mozne okamzite zastaveni. To je rychlost chuze. Skoro to vypada na venovani se (mozna mobilu?) a neodhadnuti sirky tech palet perifernim pohledem. Chudak 🙁 .
Ty pako, stál jsi na tom někdy? Nevím jak se chceš zároveň držet, navigovat a ještě čumět do mobilu... Na to i zdravému jedna ruka chybí...
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vidíte, já tama jezdím 25 let... a na tom samém místě jsem viděl minimálně 4 havárky. Pokaždý stejný. Jednu dobu byla ta stráň v tom místě věčně rozrytá od čumáku aut. Pak opravili silnici.. byl tam hrubší povrch a chvilku byl klid.... a už se to asi ojezdilo... a je to zase za mokra moc hladké. Na suchu je to ok. Ale jak začne pršet.. stéká tudy voda... přesně pod tím rozdvojením. Ano obutí může mít vliv... ale nevěnování se řízení v tom úseku si myslím že ne... tam dává pozor skoro každý. Je to tam rychlé (pomalejší než dřív, ale pořád je to zatáčka ve vysoké rychlosti). A jak vám to tam ujede, sklon silnice vás svede do protisměru a do stráně....v lepším případě nic nepojede... a v horším...
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já nevím, já tudy jezdím asi 15 let, a že by to tam klouzalo, to si nemyslím... I když včera pršelo...
1 odpověď