Ani videl puste si ho znova.....nerozumite tomu, cary mary golman, rozhodci nedaval zlute a nepromeneni sanci.....atd atd barca hrala pak chvili kdy real poslal vse do utoku nerozumite tomu ano vysledek wooow tod vse real byl jasne lepsi o tridu
Je třeba si zajít k očnímu lékaři. Tohle už není sranda. Je nutné to odborně řešit.
Rok co rok píšu, že není řešena recyklace e-aut. Že je zločin něco takového vyrábět a chrlit do světa a nemít pro to likvidační linky. Panečku, těch chytráků, co se na mě vždy sesype.
25 let jsem dělal technologa a pokud se při výrobě objevila nějaká nebezpečná látka, muselo být přesně zapsáno, kam se bude co vyhazovat. Potom pro tyhle kontejnery přijela specializovaná služba a rozvezla je k likvidaci. Ejhle, a Evropa po deseti letech jedná.
Jen takový bonbónek. Čína nám dováží čím dál vícer e-aut a s nimi i tikající bombu v podobě pozdější likvidace baterek a celých aut. Prostě vyrobí baterie a my si je potom zlikvidujeme. Na naše náklady.
A totéž platí pro fotovoltaické panely. Čína vyrobí a prodá ( vydělá) a ty se Evropo starej co s tím, až to doslouží.
Ne, nikdo se agresorem při obraně napadené země nestane. Agresorem bude stále jenom rusko a nikdo jiný. Vy ruské onuce jste strašní prolhaní šmejdi jak všechno překroutíte, abyste podpořili své milované fašistické vrahy.
Vy máte v té makovici slušný guláš. Než něco napíšete, zkuste si to říct pro sebe a pak pište. Každý kdo smýšlí jinak je onuce a kdoví co ještě, ale vy frajer co to každému nandá. Ubohost je slovo, které Vás vystihuje.
To jistě je, ale 8-10 let je u většiny automobilek záruka na baterie, kdyby byli po 10 letech vyřízené tak se nedoplatí. U baterií hodně záleží na teplotním managementu nabíjení, nevybíjet ani nenabíjet do plna atd. Tam to šlo hodně dopředu. Třeba tesly neměli takové propady po větších nájezdech ani po 300 000 km, u jiných to bylo hoprší ale zlepšili se. Věřím tomu že za 10 let to bude ještě jinde. A až se konečně narodí solid state baterie tak ta výdrž i bezpečnost bude ještě jiný level... ale to si asi ještě chvíli počkáme.
A kde vezmete tu energii, která je potřeba pro nabití. Baterie a jejich kvalita půjdou kupředu, ale ty zdroje energie prostě nejsou. Toto je zásadní problém. Kabelem o určitém průměru poteče pořád stejné množství proudu, více není možné. Co s tím? Omezovat domácnosti, aby se nabijelo? Dokud toto elektrické vozy nevyřeší, nejsou konkurence schopné.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Investora našla v podobě daňového poplatníka, který zaplatil prošustrovaných stomiliónů. To nepočítám náklady přes miliardu. To se to pak staví.
4 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Tak předně je třeba říct, že penzion byl v provozu už před MS v Liberci. Takže melete nesmysly. Určitě to nepostavila za prachy z Liberce. A v čele organizačního výboru byla hlavně jako známá tvář. Rozhodnutí dělali jiní, ona jenom podepisovala co jí manažeři předhazovali. Spoluodpovědnost určitě, ale vina ne.