A dodavatelé utnuli přísun zboží do řetězce.
Poučení ze SONY Žvanila Káji je velké. Podvodník SONY kmenová buňka Žvanil Havlíček, který pár hodin před vyhlášením konkurzu nakoupil u SONY zboží za statisíce a nikdy nezaplatil, a kšeftoval s kmenovými buňkami a podvedl tak lidi v nejhorší životní situaci - v době těžké nemoci.
Vypůjčím si s dovolením text od bloggera Dominika, i když je již staršího data a k jiném účelu, ale ve své podstatě stále platí.
.
"Marketingový tým Andreje Babiše si žije každý den svoji noční můru, kdy musí tu roztěkanou krysu bez charizmatu očistit od slizu, upilovat mu rohy, co mu vždycky přes noc narostou, vysvětlit mu, že se musí usmívat, a nikoliv se na lidi mračit, a od rána až do večera mu vtloukat do hlavy fráze, které musí říkat. Pokaždé, když Andrej Babiš uhne ze své naučené role a začne improvizovat, respektive začne být sám sebou, marketingový tým Andreje Babiše si v hrůze drásá obličej střepem.
ANDREJ BABIŠ JE ZŘEJMĚ OPRAVDU TAK NESYMPATICKÝ, BEZCHARAKTERNÍ, OPTICKY NEHEZKÝ, NEVZDĚLANÝ, NEEMPATICKÝ A POKŘIVENÝ ČLOVĚK, ŽE NIC JINÉHO NEŽ STRAŠIT LIDI VÁLKOU A MIGRANTY V JEHO KAMPANI UDĚLAT NEJDE".
,
Teď straší poplatky...
Kritika a debata o zvednutí poplatků o pár korun je jen ukázkovým způsobem, jak chce Burešsekta jako obvykle udělat z pšouku kuličku. A tu si pak valit před sebou jako brouk hovnivál - Geotrupes stercorosus . A babišky a babíšci jsou její vůní naprosto neodolatelně přitahováni.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel jsou zvířata, pro která je smrt vysvobození. Ale na takhle....existuje totiž něco jako veterináři...a dá se to udělat bezbolestně.