Je jiná doba, vodákú co jezdí vodu je mraky, značná část umý jen hodně chlastat a pádlo drží jak slon kost. Pokut se takový borci vydají na vodu a v podstatně skoro nic neumý a ještě se posylní nějakým alkoholem je to špatně. A pokut vyjedou na rozvodněnou řeku je to nesmysl.
Profíci co umí by měli pomáhat a né se vozit za povodní a na ostaní kteří se neumí o sabe postarat se vykašlat. Hasiči nejsou žádný špičkový vodáci a často se dostávají na hranu svých možností, proč mají na rozvodněný řece zachraňovat nějaký ožralý vodáky. Jinak i profíci potřebují asistenci prof. Záchranářů - závody pod Lipnem!
Jiří Martinek
Všechny ceny všeho jdou nahoru, řešení je jednoduché! Nežrat a nechlastat v hospodě.
Nedám si velkou porci řízků, ale jen tu dětskou a k tomu jedno malé pivko!
Vřele doporučuji všem, mám doporučenou dietu od lékaře, mám nadváhu, není To tragické. Nějakých 95 a zvýšená hladina cholesterolu. Veký problé je to v restauracích vaří, samé nezdravé cholesterové bomby!
Jiří Martinek
Lidičky jsou bláznivý, koukal jsem na povoďnové mapy na Litovelsku byl jsem u povodní v okolí. Povodňové mapy nesouhlasí se skutečností jak to bylo, záměrně se to posunulo o sto metrů z obce a i obec postavila v zátopové zoně čističku odpadních vod.
I po povodních bylo postaveno osi 8 nových domů, na kraji vesnice kde bylo půl metru vody. Protože mapy kecají mají to urtě i pojištěný.
Jiří Martinek
Je zarážejí že tak silná a velká armáda používá zastaralé kulaté padáky, ty nejdou moc řídit, doslova jde o přibržděný pád, vítr vás sfoukne kam ho to napadne
Většina profesionálních vojáků používá klouzavé padáky, nejsou kulaté (vypadá jako velká madce, dokážou se prosadit proti větru atd. Doufám že naši vojáci jsou na tom lépe s vybavením i s použitím za větru!
Jiří Martinek
Neustále zvyšování nákladů za zbrojení nás všechny také zrujnuje, kolik zbraní se za posledních XX desítek let se vyrobilo a nepoužilo, jen to rezaví ve skladech. Všichni brblají ale protivzdušná obrana jen monitoruje, kde co lítá a do ničeho nezasahuje!!!
Všechno co se blíží k hranicím EU z Ukrajiny i jinde pokut nemá odpovídač by se mělo sestřelit. Pokut se budou ty debilové jen hádat co a jak by se mělo dělat a nedělají nic, brzo to může být velkej průser. Politici by se měli zamyslet nat tím co se děje - Izrael, Čína severní Korea atd. Atmosféra v ASii houstne stejně jako před 2. světovou válkou.
Jiří Martinek
Těch pomalejch řidičů je méně než těch bláznivech hodně rychlejch.
Také jsem zažil obrácný přípat, jedu 130 po dálnici, přede mnou kamion, kouknu do zrcádka v dáli za mnou osobák, vyhodím blikr začnu předjíždět a koukám za prdelí je to auto co bylo někde v dáli.
Vracím se za kamion, losí test - auto se výrazně rozhoupalo. Auto co mně předjíždělo spomalilo a já se málem rozsekal o kamion. Musel jsem dobrzdit na 80km. co jel kamion. Teprve potom předjíždějíci zrychlil a mne i kamion předjel. Kolik ten dobrák jel, určitě víc než 160km/h. Podobně to vypadá i na okreskách, tam ti šíleci předjíždí celé kolony. Jinak koukám do zrcádka vždy dvakrát, několikrát mně to zachránilo od bouračky a celkem často koukám jak mne někdo předjíždí na plné koule i v obci, na rychlostní lymity se nějak všude kašle. Měl by se zavést povinně automatický omezovač rychlosti v závislosti na rychlostech podle značek a navigace. Jen na závodním okruhu by měli ty pitomci jezdít bez omezovače rychlosti.
Jiří Martinek
Netanjahu evidentně dobře ví, v které zemi si nechat dobře poradit.
Problém je někde jinde
Izrael umožnil arabům pracovat na území Izraile, v Gaze jsou podmíky mizerný. Pracoval jsem v Gadu jezdily tam arabové na práci z Gazy, Hebronu Beršavy a byly spokojený! Takže mněl jsem kamarády mezi araby!
Rozesral to HAMAZ. Špičky Hamazu jsou někde skovaný hodně daleko. Musí se řešit ta malá skupinka politiků kteří zneužívají náboženství pro své účely. Tito šmejdi jsou poskovávaný po celém světě!!!
A zase to odserou civilisti, bohužel se dají jednoduše naverbovat a zaplatit! Obecně se v politice řeší neskutečné svinstvo, někdo na tom těží prachy a někdo s civilistů TO odsere!!!
Jiří Martinek
JINAK stejně to vypadá na třetí světovou, jen je otáska kdy to propukne. Za měsíc nebo za rok!
Otázka výměny kotlů za jinné lepší je o dotacích a o posoudění nároku na dotace!!!
Také jsme to řešily na Moravě na HANNÉ. Proběhla výměna kotlů, řešila se i výměna starých kotlů za nové, nísko emisní. Jelikoš se řešila cena a dostupnost zemního plynu, měnily jsme kotel na plyn (kondezační kotel 11Kw i univerzální zplynovací kotel na tuhé paliva.Bylo přislíbeno že máme nárok na něco, protože já trvale bydlím v Praze brácha na jiném pozemku na moravě nedostali jsme ani korunu. Ve starém udržovaném domku bydlí jen táta a na snížení nakladů tam má ubytovanou i rodinku ukrajinců.
Nedostali jsme ani kačku, přitom připravuji instalaci solárka na vytápění teplé vody dotace zase NULA. Těm šmejdům se nedá věřit, je to jen debiní REKLMA!!!!!!!!!!!!§
S ekologií nemá nic společného žádné auto, při jejich výrobě a provozu vždy vnikne spousta odpadu, prachových částic a škodlivých plynů. A na základní chemické sloučeniny jej můžete rozebrat jen plazmovým spalováním s nemyslitelným zachycováním a separací všech produktů tohoto procesu. Nicméně můžete sdělit, jaké auto máte? I u nafty se nedostanete pod 4 l/100 km, takže byste musel mít nádrž na 64 l nebo 2 nádrže na benzín a plyn.
Hybridy, To není žádná prasárna, každá výroba nového auta je neekologická! Zásadní rozdíl je vtom, že když brzdíte na starým autě brousíte brzdové destičky ničíte brzdový kotouč a zatěžujete okolí i bordelem s opotřebovaných brzových destiček a kotoučů. Hybrid při plynulém brždění brzdí elektromotorem(výrábí el. proud a dobíjí akumulátory), aš po výrazném sešlápnutí brzdového pedálu se aktivují třecí brzdy, šetří se při tom brzdy, dobíjí baterky a zvyšuje dojed auta. Pokut se řidič přispůsobí, jezdí inteligentně a plynule a né jako prase, brzda plyn.
Lze i ušetřit, nové hybridy umí jezdit pod 4 litry i s benzínem! U brzd je spíše problém že kotouče více oreznou a potom obrousí, potom se řeší výměna. Životnost brzd je ale delší než u klasiky. Hybrid je jedinná cesta s slušným dojezdem kolem 1000km.
A opravovat ty starý šunky s dýzlovým motorem kde se serou CR vstřikovače, čerpadla, dávkování močoviny a DPF filtry mne nebaví!!!!!!!!!
PS: jinak zatím mám klasiku, benzín 1,8T 20V VW, jezdím svátečně jen dálky. Naftové osobáky mne serou na silnici i v práci. Kurvítek v naftových motorech je už moc, a má to to velký vliv na udržitelný bezchybný provoz auta!
Základní parametry vypadají zajímavě, děsí mne jen výkon motorů a použitá převodovka CVT. Skoušelo to hodně značek, všechny vybuchly, nízká životnost převodovky a drahý servis! Tam se musí měnit celá převodovka CVT. Jinak CVT převodovky do skůtrů jsou super, slušná účinnost i životnost, v osobních autech středních a vyšších výkonů problém, hodně nízká životnost převodovky!!!
Jiří Martinek
Je to o lidech a pravidlech, které se nedooržují. Zrovna včera jedu po dálnici po Hradecké dálnici přede mnou kamion,. na tachometru kolem 130, v dálce se mně chystá předjíždět nějaké osobní auto. Vyhodím blinku a začínám přejíždět, koukám do zrcádka po 2. auto těsně za mnou. Strhávam volant do prava, losí test podvozku, auto vedle mne brzdí, také musím brzdit abych se nerozsekal o kamion. To prase co jelo za mnou jelo minimálně 160, to je ale zakázané-nebo ne?
Jiří Martinek
Tochnologie výborná, bohužel u těch mladých vyvolává stavy kdy neví co je realita a co ne! Závislých žáků na mobilních telefonech je ve čkolách víc neš 50 % strácí kontakt s realitou, nespočítají bez mobilu ani nákup v obchodě a do kalkulačky to nedokážou ani zadat. Všichni jenom on-line něco řeší a skutek utek.
Jiří Martinek
Chlazení do podlahy má i své nevýhody, při aktivním chlazení se sráží vzdušná vlchkost na podlaze a v rodinném domku potom máte na podlahách všude mokro!
Instalace výměníku na chlazení do rekuperace je asi super. Bourat a natahovat nové potrubý od čerpadla do rekuperace je přes celý nový rodinný dům nesmysl.
Vhodnějším řešením bude 2. tepelné čerpadlo (klima - vzduch- vzduch) instalované do rekuperace.
V česku i jinde se jezdilo i na E85. Také jsem používal asi deset toto palivo.
U VW a Škodovky můžou mít problémy motory s přímým vstřikováním FSI, starší motory i felicie 1.3 MPI nemá žádný zásadní problém s E10. Jezdil jsem i s e85, tam po pěti letech došlo k rozleptání gumové hadice mezi nalévacím hrdlem. Na E 85 je potřeba přídavná jednotka která navýší dávkování paliva asi o 10%. Po úpravě na E85, silikonové hadice a měděné trupky místo ocelových na benzín vydrželo s E 85 10 let.
Nakonec zrušeno, koroze kastle atd. Jezdil jsem s E85 také s VW, motor 1,8T 20V, auto výrazně ožilo, takě je uš na vrakovišti, nabořila mne polská dodávka zezadu. Žádné potíže s motorem. Jidinný problém je ten ž prodej E85 momentální vláda zakázala!
Jinak palivo s etanolem se hojně používá pro sportovní účely a není to žádná katastrofa! Jen podle generace a typu etanolu se liší základní cena paliva.
Podle mne to bude alternativa k elektromobilům. 15% syntetického benzínu(ze vzduchu a zemního plynu) + etanol.
Co se týče paliva, pro pravidelný provoz E 10 Feldě výrazně neuškodí. Jezdil jsem i na E85. Tam už je úprava auta nutná.
Jinné zapalovací svíčky - iridiové jako na LPG. Výměna gumového hrdla u nádrže, ocelové potrubí vyměnit za měděné (jako na LPG). Přídavná řídíci jednotka na vstřikování. Zvýšená spotřeba o 15%, ale také zvýšený výkon motoru. Motorům s nepřímým vstřikování E10 problém nedělá. Problémy nastávají u motorů s přímým vstřikováním(FSI a TSI).
Takže vy jste "tátovy" přenechal baterku a předělal si elektrokolo na kolo. A on si jistě s vaší baterkou předělal kolo na elektrokolo. To je velmi uvěřitelné. Proč jste mu teda nedal elektrokolo a nevzal si jeho normální? 😀
Jednalo se jen o výměnu aku, tátovy akumulátor chcípnul, můj akumulátor byl výkonější 16Ah(36V) Li fepo4, tátovy šel lion aku do háje za tři roky. Měl jsem výkonný těžký motor 500W v zadním kole na horském kole do terénu, táta měl standartní lehký motor 250W v předním kole. Táta by na teréní speciál nevlez, je zvyklý na svoje kolo a je mu nyní 80let! Letos odstavil auto a jezdí na kole podle počasí jen na nákupy a na ryby. OBĚ KOLA BYLA přestavěná skoro současně přet 8lety. Táta má sadu EV bike já Motor Piene.
Extrémní názory jsou všude a skoro na všechno. Je to o lidech!
Pracoval jsem rok v Izraili, v Gadu kousek od Gazy asi 1,5 roku. Česká firma v rámci smlovy o dílo musela zaměstnat stejný počet zaměstnanců z Izraile.
Byly to z 90% arabské firmy z Hebronu, Beršavy a Gazy. Nejšikovnější byly z Bešavy majitel firmy sice rus, dělníci arabové, i arabové z Gazi dělali na stavbě a byly spokojený. V Gaze získat praci celkem problém, Izrael v podstatě živí araby z Gazy Hebronu dlouhodobě. Zajišťoval všechno potřebné a v době kdy jsem tam byl všechno dokonale hlídal. Za dvacetpět let co jsem nebyl Izrajli se město hodně rozrostlo. A samosprávu hodně ovlinnil Islámský stát a Hamás.
Jedná se o SAMOSPRÁVU. Izrael udělal zásadní chybu že věřil že jsou arabové spokojený s momentálním stavem. Bohužel to tak není a extrémisté toho využily!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jenže i ti borci musejí někde sebrat návyky z té povodňové vody.
Pro vodáka co jezdí sjezd a slalom je to další level, ale to nepochopí spousta těch co tu hodnotí druhé. Ožralové jsou všude i za volantem a také se zachraňují. Ti co jedou Vltavu z Vyššího Brodu a dají si rum to jsou turisté ne vodáci. Honiči blbých historek. Pokud někdo z vás jste schopen na raftu sjet to co Polert na singlu tak můžete klidně mudrovat, moc vás ,ale není.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano jedná se hlavně o ty ožraly který jsou posilněný alkoholem, strácí veškerý zábrany, moc toho neumý a jen přidělávají práci všem v okolí.
Jinak něco jiného je jed na nějakém náročném úseku kde teče hodně vody nebo za povodní.
Například divoká voda pod Lipnem (pod hrází) jezdí tam občas i organizovaný amatéři, vrámci trénigu před i při závodech v srpnu. Využívá se většinou jen spodní úsek, a ožralové se tam vysktují jen po trénigu a večer.
Ve vodě neplavou žádné velké předměty, bývá tam vodní záchranka co lový zoufalce co se vysypaly z lodě, pomáhají i ostatní vodáci .
Při povodních je vše jinak!!!
Voda neteče pod mostem, ale tříští se o most.
Most nelze podeplout, pokut uděláte eskimáka stejně se zaseknete pod mostem a musíte vykrysit! To je ještě dobrá varianta. Pokut ale trefíte spadlý strom je to ještě horší!
Potom můžete uvíznout pod hladinou a utopíte se.
Překážek v proudu je hodně, a často nejdou obeplou, musíte někam přirazit a přenést To. Poku nemáte kde přirazit, všude samý bordel který jen plave je to špatně!
Jiří Martínek
1 odpověď