Snizeni rychlosti na 50 km/h emise nesnizi, ale naopak prudce zvysi… a duvid je rovnou dvoji… nejnizsi emise jsou pri cca 90 km/h, s odchylkami nahoru i dolu okamzite emise rostou… druhym duvodem je, ze danou trasu auto pojede o cca 1/3 casu dele, tudiz i dele bude produkovat ony emise…
Presne, at si kazdy poridi do auta krabicku aby videl kolik gramu sazi se uklada do dpf a v jakem rezimu..kdyz pojedu po dalnici tak neprodukuju skoro nic, spis naplneni dpf klesa..takze asi tak..cim mensi rychlost a min plynula tim hur
Posledních 20 let chyběla VW seberflexe, nestáli o zpětnou vazbu zákazníků, kvalita šla do háje, ceny naopak stále vzhůru. Na to nemusím být raketový inženýr abych pochopil, že to dlouhodobě fungovat nebude. Blbé je, že vrcholní manažeři přes své bachory neviděli, co se děje v podhradí. Dobře jim tak.
Ukaz mi jedinou automobilku kde sla kvalita nahoru. To ze to ted stoji za houby vime, ale ostatni jsou na tom jeste hur..
Na tom nebylo kvalitního vůbec nic. Neustále prasklé těsnění pod hlavou a elektronika bez rezervy, takže to jezdilo v nouzovém režimu s emisemi jako dvoutakt. Musel jsem to dát načipovat, aby to prošlo vůbec technickou. Skoro nové auto. A elektronika ze sebe chrlila chyby jednu za druhou. A naprosto nejhorší byl špatný zátah motoru v nízkých otáčkách, strašně nepříjemné na rozjíždění. Samostatnou kapitolou pak bylo čidlo klepání, které reagovalo i jen na mírně opotřebený rozvodový řetěz a snižovalo předstih v naprosto nepředvídatelných momentech. Jo, kdo na tom najel do 150 tis. km, tak to docela šlo.
Mate spatne okno v prohlizeci, to patrilo do Renault fora 😁
To že nemáte peníze na nové..nebo na udržování starého není problém nás ostatních... Mě jen vadí jak všichni řeší, že se během dvou let může auto pokazit a že to jako by není jejich problém...ten modrý kouř co se točí za autem musí být někde znát..třeba na ubývajícím oleji nebo trošku vyšší spotřebu kromě toho, že zadek auta je černý jak bota, případně auto smrdí jak patnáctiletá sekačka...prostě a jednoduše chce to trošku odpovědnosti
Nesmysl, pri zakladni udrzbe se nic takovyho nedeje..narozdil od novych aut kdy je schopne uz v zaruce zrat olej..to ze nekdo tu udrzbu nedela je vec dalsi, ale to by nedelal ani u vasich ekoaut..takze vysledek je stejny
To bude paráda až bude v Brně zase velká cena to bude kolaps a zase to odnesou okolní vesnice když nejsou schopni pořádně udělat dálnici a vyznačit objízdné trasy!! Vlastně tam už je kolaps skoro každý den
Ubytuj na zahrade par fanousku, postav si v okoli kiosek se zmrzkou a videlas..ono na vsech tehle velkych akcich ve svete zije velmi siroke okoli..
27
Sledujících
0
Sleduje
27
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No těch 500 000 aut si lidé koupili jinde. Taková Tesla vzala tradičtím značkám 415.000 aut. Do toho se aut prodává méně. Takže podíl Volkswagenu klesá. Jiní ale rostou. To je hold život.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nekoupilo, nekoupil je nikdo.. to je vlhky sen, ze to nahradila tesla nabo cina..
1 odpověď