Já jsem asi úplně blbej a nějak tomu nerozumím, ale jak to vidím já, tak jedinou rozumnou možností, jak nabíjet auto doma je pracovat v noci a přes den mít auto doma, napíchnuté na FV.
Nabíjet auto večer z baterky FV je prostě 1. hloupost a 2. to stačí na pár km.
Ano, až budu za pár let v důchodu, tak by byl EV asi fajn. Nikam nespěchám, kvůli prostatě stejně musím každou chvíli stát, do obchodu taky můžu až večer, abych naštval všechny ty, co se vrací z práce... Tak asi idylka.
Ale jinak je to nesmysl.
No, já to asi úplně nechápu... To, že elektrický motor má větší účinnost, než spalovací, není nic, co bychom nevěděli. To, že vnější provozní podmínky zásadně ovlivňují "spotřebu" elektrického motoru, to taky není nic nového.
Vůbec tedy netuším, co přesně chtěl autor tímto článkem sdělit. Jediným smysluplným výstupem je, že elektromobil je do města OK, ale na dlouhé trasy s dálničními přesuny, nebo těžkým nákladem se více hodí spalovák.
Proti tomu nelze nic namítat.
Jen bych připomněl, že Česko není jen Praha...
Tvrdit na základě jednoho svezení, že elektromobilita je budoucnost je poněkud "nemoudré", ba přímo naivní a hloupé. Těch problémů k řešení je v souvislosti s EV přece jen kapku hodně: nedostatek bezemisních zdrojů, komplikovaná, nákladná a málo odolná infrastruktura, těžké baterie s malou hustotou energie,...
I samo masové rozšíření EV je obrovským problémem.
Zkrátka EV není a v blízké budoucnosti ani nebude univerzálním řešením.
Jak může někdo, kdo má doma Fabii, "která mu bohatě stačí na vše, co je potřeba" tvrdit, že elektromobilita je budoucnost? Možná se tomu bude autor divit, ale svět nekončí za Prahou a ne všichni najedou ročně pár tisíc kilometrů.
Všichni ti ostatní budou ve valné většině preferovat cokoliv s normálním motorem a nádrží, na kterou najedou 800 km bez ohledu na počasí, naložení auta a jiné "drobné" detaily.
Elektromobilita je fajn, ale určitě nikdy nebude plnohodnotnou náhradou za spalovací motor. Prostě to není technicky možné.
Moc se mi líbí tyhle články, ve kterých se autor, snaží čtenáře přesvědčit, že lze autem dojet do Chorvatska, z Prahy do Brna,... a podobné úžasné trasy.
No samozřejmě, že to jde. Ono to jde i na koloběžce, nebo na oslu. Ale ta chuť to není.
Auto za mega si přece nekupuji proto, aby zvládlo 92,74573% provozních situací, zásadně měnilo své provozní parametry podle toho, jestli fouká, nebo sněží, nebo mrzne.... Tak nějak bych chtěl, aby auto za mega zvládlo všech 100% situací a variant.
Zkrátka nechci plánovat cestu podle počasí, obsazení, či naložení auta, nebo podle toho, kde zrovna je volný dobíjecí stojan. Třeba to někomu vyhovuje. Tak sláva, hurá...
Ale proč se to musí líbit i mě?
Je to hloupost, tohle nemá nic společného s věkem. Chybují staří i mladí.
Důležité je se z toho nepo...at.
Chce to se občas projet po jižní Evropě, projet centrem Říma, Florencie, nebo Neapole a ono vás to přejde. Najednou zjistíte, že musíte předvídat a rozhodně nemůžete spoléhat na to, že někdo dodržuje nějaké předpisy.
Mít přednost, je sice fajn, ale lepší je když to ví i ten, co vám ji má dát.
Jinými slovy, to, že někdo nezabliká (nebo udělá jinou chybu), ještě neznamená konec světa, stane se to každému z nás. Je třeba s tím prostě počítat, "číst" situaci, mít přehled, být ohleduplný a hlavně nebýt "vstřícně předpo$raný".
Nemyslím, že by za nehodami starších řidičů stála neznalost. Většinou to je nepozornost, nebo to, že už na stres spojený s řízením a zejména s potřebou rychlé reakce nemají. A s tím jim žádná autoškola, nebo přezkoušení nepomohou. Ale obecně je docela jedno, jestli je člověk mladý, starší, nebo starý. Někteří na to, být dobrými řidiči prostě nemají (znám jich několik).
No, myslím, že nejdůležitější je, nepos.at se z toho. Určitě to chce více ohleduplnosti a rozumu na obou stranách.
Nemám tahle "moudra" rád, vždy by to mělo být o normální domluvě a není třeba hysterických "výkřiků".
Různých skupin s nebezpečným, nebo otravným chováním v životě je...( chodci, cyklisti, koloběžkáři, bruslaři, motorkáři, automobilisti,...) V každé skupině najdete pitomce, který velmi často ohrožuje své okolí a otravuje mu život. Ale většina je snad normální.
Teorie je fajn, ale na D1 to nefunguje. Představa, že ze 130-140 se budu stále "rovnat" do souvislé kolony kamionů jedoucích 90, je velmi naivní.
Uhnout? Ano. Pustit? Ano. Když to podmínky dovolí.
Nejsem ten, kdo by měl chuť kohokoliv brzdit, nebo vychovávat. Ale i já se chci dostat bezpečně, plynule a v rozumném čase do cíle. A tomu neustálé zajíždění do pravého pruhu se zpomalením na 90 a následnou akcelerací na 140 fakt neprospívá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já bych si nemyslel, že jde primárně o závist. Podle mě jde o obyčejnou lidskou hloupost. Mnoho lidí nechápe jeho/jejich humor a třeba hra České nebe musí být pro určitou skupinu lidí přímo frustrující a naprosto nepochopitelná. Všichni se smějí a oni nechápou čemu - to pak jednoho dokáže naštvat...