Je to hloupost, tohle nemá nic společného s věkem. Chybují staří i mladí.
Důležité je se z toho nepo...at.
Chce to se občas projet po jižní Evropě, projet centrem Říma, Florencie, nebo Neapole a ono vás to přejde. Najednou zjistíte, že musíte předvídat a rozhodně nemůžete spoléhat na to, že někdo dodržuje nějaké předpisy.
Mít přednost, je sice fajn, ale lepší je když to ví i ten, co vám ji má dát.
Jinými slovy, to, že někdo nezabliká (nebo udělá jinou chybu), ještě neznamená konec světa, stane se to každému z nás. Je třeba s tím prostě počítat, "číst" situaci, mít přehled, být ohleduplný a hlavně nebýt "vstřícně předpo$raný".
Nemyslím, že by za nehodami starších řidičů stála neznalost. Většinou to je nepozornost, nebo to, že už na stres spojený s řízením a zejména s potřebou rychlé reakce nemají. A s tím jim žádná autoškola, nebo přezkoušení nepomohou. Ale obecně je docela jedno, jestli je člověk mladý, starší, nebo starý. Někteří na to, být dobrými řidiči prostě nemají (znám jich několik).
No, myslím, že nejdůležitější je, nepos.at se z toho. Určitě to chce více ohleduplnosti a rozumu na obou stranách.
Nemám tahle "moudra" rád, vždy by to mělo být o normální domluvě a není třeba hysterických "výkřiků".
Různých skupin s nebezpečným, nebo otravným chováním v životě je...( chodci, cyklisti, koloběžkáři, bruslaři, motorkáři, automobilisti,...) V každé skupině najdete pitomce, který velmi často ohrožuje své okolí a otravuje mu život. Ale většina je snad normální.
Teorie je fajn, ale na D1 to nefunguje. Představa, že ze 130-140 se budu stále "rovnat" do souvislé kolony kamionů jedoucích 90, je velmi naivní.
Uhnout? Ano. Pustit? Ano. Když to podmínky dovolí.
Nejsem ten, kdo by měl chuť kohokoliv brzdit, nebo vychovávat. Ale i já se chci dostat bezpečně, plynule a v rozumném čase do cíle. A tomu neustálé zajíždění do pravého pruhu se zpomalením na 90 a následnou akcelerací na 140 fakt neprospívá.
...to je zase blábol. Jsem sice jedním z "nich", ale přesto se necítím nijak "postižen". Je to prostě demografická realita a je naprosto zbytečné se nějak pohoršovat.
Kde nic není, ani smrt nebere. Takže stát může rozdat jen to, co vybere.
Jedinou chybou minulých vlád je, že se žádná z nich neodhodlala k pořádné důchodové reformě s nějakým odklonem od průběžného systému.
Velmi subjektivní pohled. Předražené? Otázka je, co očekávám a jaké jsou priority. S cestovkou nejezdím, apartmány si vybíráme sami a do restaurací jdeme kdy chceme a kam chceme, chceme-li vůbec. U vody jsme obvykle sami, v místě, kde se nám líbí, nikdo tam neruší, nikomu nevadí náš pes...Takže co přesně je předražené?
1. Tesla Model Y 267 372 +93 %
Ano, na prvním místě je skutečně EV. Všechno ostatní v první desítce stojí zhruba polovinu až třetinu ceny té Tesly. Čím to asi bude.
Stáří našeho vozového parku je přibližně 16 let, tak ten, kdo do teď jezdil starým Favoritem, asi rozbije prasátko a vyrazí si koupit auto za jeden a půl míče. Budeme se tedy bít v prsa, jak jsme ekologičtí, protože za pár let nekoupíme auto s moderním spalovacím motorem, ale nadále se nám tady bude prohánět plno aut, které stěží plní EURO III (protože zkrátka na to EV nebudou mít).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vypadá nádherně a dovedu si představit, že bych si takového mazlíka pořídil. Rozhodně raději, než nějakou čínskou plečku.