Jedna repríza přece jen proběhla ještě za komunistů, seriál byl vysílán o letních prázdninách 1983 vždy v neděli dopoledne cca mezi 11. a 12. hodinou.
Málokdo si na to asi vzpomene, protože snad všechny ostatní seriály byly reprízovány daleko častěji.
Od toho roku si taky pamatuju jména těch flákačů Čumpelíka a Vrány ve skvělém podání pánů Somra a Faltýnka. :)
Nejspíš i to, že byl pro některé "Divnej", mu vedle jeho pracovitosti přispělo k proslulosti. O autorovi jsem se při vší úctě dověděl až z jeho zajímavého článku, tuším, že je mu 80.
Jinak souhlas s tím, co bylo napsáno i Milanu Chladilovi, to byla taky špička.
Stejně jako ten "Divnej", každý jinak, ale oba se nesmazatelně zapsali do historie naší pop-music.
Jsou to nejspíš takové konspirační teorie, které se vždycky pravidelně vynoří, že lidé kolem KG ho potlačovali...pak nechápu, proč mu bratři Štaidlové napsali několik písniček a jistě by nebyl problém zatlačit na správných místech, když byl jeho otec Jiří Šeda dlouholetým ředitelem Supraphonu. 🙂 Problém bych viděl spíš v tom jeho skutečně krásném hlase, většina lidí ho brala jako "druhého Gotta" a nikoli originálního Bartoně. Karel Gott v té době zpíval profesionálně už nejméně 10 let, takže další stejný hlas by byl nošením dříví do lesa, navíc i když mnozí na počátku dráhy o KG říkali, že "vypadá hrozně", byl originál i svým zjevem a měl nepopiratelné charisma. Pavel Bartoň při vší úctě připomínal spíš účetního nebo bankovního úředníka, což mu v době jeho nástupu za rozvíjející se normalizace taky moc u publika nepomohlo, posluchači chtěli cokoli jiného než "hodného chlapce", které už zastupovai třeba Aleš Ulm a zvláště Pavel Liška. 🙂 Zhruba ve stejné době nastoupili třeba Zich, Schelinger, sólovou dráhu rozjížděl Korn - ti zabodovali tím, že byli naprosto jiní a sví. Ono kdyby se objevil ve své době "druhý" Matuška nebo Neckář, taky by byli lidi chvilku okouzlení, ale prvotní očarování by brzy vyprchalo...holt vždy má větší cenu originál. PB se nakonec našel v pěstování bonsají, zazpívá si občas na nějakých akcích a jistě mu to vyhovuje víc.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Krásný článek, díky za vzpomínku na věčně mladého Jiřího Grossmanna.
Jen opravím - pásmo "Ondráš podotýká" se objevilo v Semaforu už v roce 1963 a jeho autorem byl Jiří Štaidl - tehdy ještě Olympic působil jako doprovodná skupina zmíněných interpretů a Š & G s tím neměli nic společného, ti ještě působili na jiných scénách.
Po pozvání od Jiřího Suchého se uvedli na jaře 1967 v Semaforu "Besídkou zvláštní školy". A také tehdy vystupovali ve hře J. Suchého "Benefice" v rolích hrobníků, kde nahradili v původním obsazení Ferdinanda Havlíka a Evžena Jegorova.
Pak přišla doba slavných "Návštěvních dnů" a dalších "Besídek".