Tak klidně můžete zkusit Číně konkurovat, jestli budete ochotný dělat za pár centů na hodinu.
Jenže pokud budou čínské výrobky zatížené sankcemi a cly,konkurenční výhoda neekologické výroby a dětské práce je pryč. Pak bude mít Čína problém,protože bohatne na tom,že vyrábí všechno pro všechny. Pokud firmy,které dnes mají výrobní kapacity v Číně začnou vyrábět jinde,bude Čína chudnout. Pak číňanům nezbude,než levně prodávat suroviny z Afriky,které si v době konjuktury zajistili. Mohou nakonec dopadnout jako ruSSko...
takže firmy například Škoda dali clo třeba na auta ? Máte to nějak pomotaný . Kde vezme Škoda material na baterie když všechno Čína skoupila i v Africe a to se ještě auta skoro nevyráběli. ? Jak si to mají vzít zpátky když to jejich nebylo ? Nebo jak si mají vzít Český firmy výrobu léků z Číny když to jejich není ? Na všechno ale musíte mít souhlas EU není to jen na FIRMÁCH.
Když už něco píšete,tak to aspoň pište správně česky. Z tohoto derivátu českého jazyka se mi dělá trochu nevolno,a určitě nejsem sám. To jen na začátek a s dovolením začnu od konce. Žádná soukromá společnost nepotřebuje souhlas EU k tomu,aby si vybrala dodavatele a místo výroby svých produktů. Netuším odkud berete svá moudra,ale paradoxně je to obráceně. Před lety upozorňovali mnozí zástupci EU na nebezpečí které představuje přenos výroby a poskytování výrobních technologií Číně,ale firmy si to stejně udělaly po svém. Nemáte pravdu ani v tom,že výrobní technologie v Číně nepatří mateřským firmám. Většina významných firem vybavila výrobní závody svými technologiemi kvůli dodržení jakosti a efektivity. A pokud nebudou materiály na baterie elektromobilů z Číny, vytěžíme si např. lithium u nás a sami,nebo se prostě elektromobilita bude rozvíjet pomaleji.Netvrdím,že to bude snadné ale každá rovnice má své řešení a není na místě z toho hysterčit,jako to děláte vy. Bohužel se takto projevuje váš nedostatek sebedůvěry a nedostatek důvěry v naše (čechů,evropanů) schopnosti. Ale i tak vás to nemusí tolik trápit, protože než se naplno projeví něco z toho,čeho se tak bojíte,budeme vy i já pod drnem a naše chytřejší děti to dokáží vyřešit snáz než my...😁
Já jsem prostě stará škola. V létě leťáky a v zimě zimáky a nic na tom měnit nehodlám. Na zázraky nevěřím.. Pokud celoroční pneu dají měkčí směs, pak ano.. pak může být na sněhu dobrá, za to v létě už tak dobrá být nemusí a navíc se ve vysokých teplotách bude gumovat jako o život. Když jí dají naopak tvrdší směs, pak v létě OK, ale v zimě ve velkých mrazech bude tvrdá jako beton a přilnavost bude stát za prd. Navíc, co tím ušetřím? Celoroční guma se vždy dříve opotřebuje než letní. Tak to prostě je.
Stará škola moc nejste ,celkem dobře si vzpomínám na dobu,kdy jsme tu měli jedinou celkem slušnou pneumatiku Barum OR 34 na celý rok a pak jakýsi pokus o zimák od stejné značky,který se hodil spíš do terénu než na sníh a led...🙂
rozdíl je právě v tom detailu, že zimní jsou lepší, sice o kousek , ale jsou.
a co by za ní člověk s celorokem dal když nasněží
Jo jo,a co bych dal sice v zimě,ale na suchu ve městě za celoročku,nebo i letňák,když vám někdo vjede,nebo skočí do cesty....🤷♂️ O tom právě ten článek byl. Každý si mus1111í vybrat podle typu SVÉHO převažujícího provozu....🙂
Chybná rozhodnutí bývalých vlád! Závislost se nevyplácí, na tak nebezpečné zemi zejména!
Tentokrát vám nedám za pravdu zcela....myslím,že v případě Číny za to vlády úplně nemohou. Hlavní vinu mají firmy,které kvůli maximalizaci zisku přenesly do Číny výroby všeho možného. Problém je bohužel v tom, že to funguje jako domino. Pokud první firma přenese výrobu do podstatně méně nákladového místa výroby,pak musí totéž udělat všichni,jinak by jejich konkurenceschopnost šla do háje. Pravdu máte rozhodně v tom,že závislost se nevyplácí...platí to v obchodě,politice,vztazích i neřestech...🙂
Ano oni se nám narovnají , přece skoro všechno máme z Číny až to zdraží . ANI BATERIE DO AUTA NEMÁME ANI suroviny všechny NEKOUPÍME to
řekl manažér Škoda všechno Čína skoupila . . Vezměte kolik věcí , surovin , léků a důležitých věcí atd je z Číny. Nejdříve to tam navezou EU a ted budou mít h...
Sice to tak nikdy nemělo být ,aby maximalizace zisku přivedla všechny možné firmy z celého světa k výrobě v Číně,ale tím spíš je zapotřebí přemýšlet o tom, jak si to všechno vzít zpátky a ne jen panicky plakat jako vy a další,že to nezvládneme. Už nyní existují firmy,které si svou výrobu přenesly z Číny zpět. Další by měli následovat....jo a EU do toho netahejte,byla to nenažranost firem,nikoliv unie!
A to je ono. Kdo je členem EU, tak je povinen poslouchat přesně tak, jak to tu už bylo.
Slovensko o vstup do EU samo žádalo.Slovensko do EU vstoupilo dobrovolně,euro přijalo také dobrovolně a taktéž dobrovolně přijalo podmínky členství. Fico si ale chce dělat svou protievropskou politiku za evropské peníze,ale tak to nefunguje. Tak si nepleťte loajalitu s poslušností a suverenitu s podrazáctvím. Naštěstí Fico není Slovensko, a i když mám pochybnosti o skupinové inteligenci obyvatelstva,které ještě Slovensko neopustilo,stále věřím,že to není poslední slovenské slovo a slovenští voliči nakonec udělají správnou věc a pošlou tohoto Fica tam,kam patří....držím jim palce.
Hizbalàh je legitimní politická Libanonská strana která se účastní voleb. Členové této strany jsou Libanonci. Dokonce jejich zesnulý vůdce byl Libanonský občan. Hizbaláh je prostě Libanonská politická strana. Chápu že se to špatně poslouchá ale Hizbalàh je součástí vlády a pokud útočí na Izrael z Libanonského území pak se jedná o útok Libanonců na Izrael.
Jo jo,to určitě. Libanonská politická strana,která má svou vlastní armádu a vojenská zařízení. Libanonská armáda totiž na Izrael neútočí. Je známou skutečností, že se Hizbaláh do Libanonu infiltroval ze zahraničí.
Možná proto, že i ta slavná Škoda Auto bude bez dílů z Číny pěkně v zadeli. Navíc samotné automobilky byly proti zavedení cel. Proč? Protože jsou bez Číny opět v zadeli. To jen pár imbecilů v EU se snaží být papežtější, než papež.
Držte se bot ševče,znalosti z automotive a ekonomiky máte tragické....🤦😁
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
A kdo za to může. Čína? Ne, můžeme si za to sami, že svoji hamižností jsme přesouvali výrobu do Číny, nakupovali levně a huntovali si svůj vlastní průmysl, který nemohl konkurovat. A to vše jen pro megazisky. A teď se najednou divíme, co všechno Čína umí a jak jsme na ni zavislý. Stačí se podívat kolem sebe, na vše co sáhnete je dělané v Číně a nebo obsahuje čínské komponenty. Čína, kdyby ze dne na den přestala vyvážet, jsme rázem v prvobytně pospolné společnosti. A všichni se diví a kroutí hlavou jak si Čína může dovolovat uvalovat sankce. My, kteří se stejnými sankcemi ohaníme a hrozíme nalevo a napravo. My jsme ji dali tento nástroj do rukou, my jsme jí to naučili. Je už pozdě se probrat....teď už jenom budeme žrát to, co jsme si navařili. A pěkně do dna....😏
3 odpovědi
5
Sledujících
3
Sleduje
5
Sledujících
3
Sleduje
Až k větě ,,jsme rázem v prvobytně pospolné společnosti" bych s vámi jakž takž souhlasil,pokud si opravíte gramatiku. Dál už je to ale horší,protože když řeknete A,musíte říci i B,...totiž to,že by nás potom následovala i Čína samotná,protože zákony ekonomiky nejdou ohýbat do nekonečna a Čína by velmi rychle zkrachovala. A pozdě rozhodně není,jen jsme si svou pozici velmi zhoršili a bude nás to stát hodně,ale ne všechno..🙂
3 odpovědi