Nedělali tam až TAZ 1500? No je to bohužel důsledek cetrálního plánování, kdy stát vlastnil všechny firmy a mohl s nima nakládat jak chtěl. Kdyby tomu tak nebylo tak Škoda Auto dodnes možná spadá pod dnešní Škoda Transportation v Plzni, a místo Škodováckých tramvají by jezdily původní Tatry, LIAZ by nezačal vyrábět náklaďáky ze Škody 706 atp.
Nemáte úplně pravdu,začínali s dvanáctsettroikou a TAZ 1500 přišla později jako ,,inovace". Ale nic to nemění na kvalitě výroby obou. K nám do podniku přišla jedna skříňová,kupodivu dojela po vlastní ose,narozdíl od dalších pro pražskou záchranku,kdy nadpoloviční většina nedojela. Nicméně to byl stejně naprosto nevídaný střep,kde např. ze skříňové nástavby bylo kvůli neslícované karoserii vidět na silnici apod.
Víte, ono cizí jazyk se může naučit člověk i bez toho, že by byl obdařen nějak vysokým IQ, někteří jsou tzv. technického typu, snad se vyjadřuji správně. Já např. nemám hudební sluch, německy jsem se učila z učebnic pro samouky, byly tam i nějaké magnetofonové pásky, mimoto jsem sledovala na satelitu i některé německé filmy. V mých 50 letech jsem odjela pracovat do Německa - Passau. A teď začala ta prověrka mé znalosti pasivní němčiny, 😆 Do té jejich bavorštiny jsem se zpočátku moc nevešla. 😆
Souhlasím,ale nic to nemění na tom,že tento Jánský je arogantní trumbelínek...
Proč tady neřeknete že tady dělají takovou práci že nemusíte být ani vyučení.Jenom se zaučí a hotovo!Nebo chcete aby každý bral hned 50000kč.
Každý nemusí a ani nemůže brát 50 tisíc,ale dřít lidí ve směnném provozu za českou minimální,mzdu a pak se tvářit,jak mu na nikom víc než na lidech nezáleží je bezcharakterní. Stejnou nekvalifikovanou prací si jezdili lidé vydělávat do zahraničí za úplně jiných podmínek....
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Neuvidíme. To.mate dáno v hlavě.
1 odpověď
5
Sledujících
3
Sleduje
5
Sledujících
3
Sleduje
Ale jo, uvidíme. Bohužel nemohu za to, že nemáte dostatek představivosti...🙂