Bídné výkony ukazují, že rozpory v kabině jsou. To ze zkušenosti určitě mohou potvrdit trenéři kteréhokoliv fotbalového mužstva, které něčím podobným, z jakýchkoliv důvodů, prošlo. A vzhledem k tomu, že se jedná především o nefotbalový problém (Balkánci mezi sebou) bude velmi těžké ho vyřešit. Nesmíme také zapomenout, že existují smlouvy s hráči, atd. Panu Rosickému se to tou širokou balkanizací mužstva (a tou širokou internacionalizací vůbec) zřejmě moc nepovedlo. Jistě hráči by měli být především profíci, ale zřejmě nejsou. Určitě je to dobrá zkušenost pro budoucnost, ale jak teď z toho ?? A k tomu nový trenér, při vší úctě k němu, zatím má určitě menší autoritu, než pan Priske, a souičasná krize ji určitě nepodporuje.
Od roku 2008 mám dva veterány Tatra 57. Do letošního jara jsem neměl problémy s karburátory. Od zvýšení obsahu biočalamády na 10 % mám (stejné!) problémy u obou, v podstatě karburátory tečou, zřejmě proto, že se ucpává jehlový ventil a nebo nevydrží použitá těsnění. Kolegové mně říkají, že za to čalamáda v benzínu nemůže a že je to jen náhoda, že se závady projevují u obou vozů najednou,
Přesto bych uvítal jednoduché řešení: Možnost nákupu benzínu (ze státních rezerv) pro veterány bez biosložky. A to i za cenu, že takový benzín bude o dost (řekl bych třeba výrazněji) dražší a bude k mání jen ve vybrané síti u EUROOILU. Ale bude deklarován zcela oficiálně a pro spotřebitele garantovaně bez biosložky.
Ale asi je to jen zbožné přání. Platilo by jednoduché pravidlo: Kdo chce jezdit bez čalamády, ať si připlatí, Jak píší v příspěvcích další autoři, vliv používání čalamády (10%) na kvalitu ovzduší je v součtu všech faktorů pravděpodobně stejně +/- nula.
Pokud vím, úspěšnost a výsledky sběru a recyklace plastů v ČR patří mezi ty velmi dobré v EU. Určitě by se daly ještě zlepšit především propagací a osvětou, a to bez mrhání prostředků a zatěžování občanů i obchodů, .
Když se ale systém zálohování zavede a přitom výrazné zlepšení výsledků nepřinese, kdo za to ponese zodpovědnost ?? Pan Hladík asi ne, kde mu už bude konec? Pokud slyšíme jen pouhé slovní argumentování, že jinde už to zavedli, bez analýzy, kolik toho u nás už recyklujeme teď a kolik je cíl nového systéímu, a kolik to bude stát,,jsou to jen politické nekontrolovatelné bláboly.
Trochu tomu nerozumím. Přes 100 let byla u nás "první dáma" manželkou zvoleného politika. A najednou se stává též "skoropolitičkou", kterou ovšem nikdo nevolil. A nebo zase zaměstnancem, kterého sice nikdo nejmenoval, ale má mít (trochu přitloustlý) plat státního zaměstnance?
Nebylo jednodušší zvýšit apanáž pana prezidenta ?? Reprezentuje přeci především jeho, my bychom se určitě bez její reprezentace (až na podlézavé novináře) obešli.
Já se spíš divím, že to sdružení tolika stran proti Babišovi tak dlouho vydrželo. A když vezmeme v úvahu, že pan premiér Fiala nepůsobí při řízení vlády zrovna rázným způsobem, tak si pan Bartoš myslel, že je "mistr světa", i když ten hlavní projekt - digitalizaci stavebního řízení totálně nezvládl. Myslím, že to začalo už výběrem týmu, který to měl připravit a realizovat. A hlavně za něj je pan Bartoš osobně zodpovědný a tudíž je správné, aby šel. Bohužel je dlouholetým předsedou pirátů, tudíž sebou strhává celou stranu, i když ji nikdo z koalice nevyhazuje.
Desítky let vlády hovoří o snižování administrativy ve správě, ta však nekontrolovatelně roste a roste. Proti tomuto trendu by měla jít digitalizace, ovšem projekty nevykazují očekávaný úspěch spíš naopak, viz třeba poslední projekt digitalizace stavebnmího řízení. A otázkou pro mne je, proč některé projekty vůbec vznikly. Na příklad probíhající změny v systému vedlejších pracovních poměrů. Záměru bojovat proti šedé ekonomice bych rozuměl, kdyby ovšem tam, kde šedá ekonomika bují nešla vláda přesně proti, myslím tím zrušení EET z čistě politických důvodů. A v systemu DPP, kde podle mne neušetří nic, zavedla komplikovaná opatření a hlášení, kdy (podle mého odhadu) desítky milionů údajů pracně vkládaných do systému, jsou a budou k ničemu, pokud ovšem vláda netají záměr, vše využít k dalšímu budoucímu zdanění. A autory systému bych konečně pustil do praxe, ať si užijí toho co vymysleli, protože tam podle mne v životě nebyli.
Souhlasím s panem Klausem, jsem stejného věku a vím na co mám a co už ne. Ale omezovat horní hranici věku pro prezidenta a poslance nevidím jako vhodné. Sami by měli rozhodnout, zda kvůli věku (a z toho titulu přirozené ztráty schopností) měli kandidovat, či ne. Pokud to neudělají oni, měli by jim to říci a rozhodnout už jejich nominovatelé (strany, ale to je těžké, viz primátor Svoboda v ODS) a nebo potom voliči.
Nestačím kroutit hlavou. To zřejmě vychází ze stejné "kuchyně" jako nesmysly, k ničemu nevedoucí, ale značně život a náklady zaměstnavatelů komplikující proběhlé úpravy u DPP a DPČ. Určitě by prospělo, kdyby se autoři změn ZP přiblížili praktickému životu a nevznášeli se v balonu chvályhodných záměrů, jejichž aplikace nepřináší společnosti vůbec nic, spíš naopak..
Myslím, že by ty rozdíly, které vychází z předchozích komentářů, měl pan Jurečka podrobně vysvětlit. Třeba má svou pravdu a možná, že to jen počítá jinak, než my občané. Ale matematika nelže! Takže podle mne je to jen manipulace a oblbování občanů ! A až k tomu dojde, a bude to všechno úplně jinak, kdo si vzpomene na Fialovu vládu ??, Doufám, že tu matematickou záhadu přeci jen někdo v parlamentu rozklíčuje.
Zdá se, že emoce kvůli jaksi neobvyklému způsobu sestavování zápisu (zápis nebyl odsouhlasen oběma stranami) překrývají některá fakta, která jsou daleko významnější.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V roce 2027 tak bude vyřešena jen část problému městského okruhu. Ale úzké hrdlo trasy provozu mezi D8, D10, D11 (a potažmo i k D1) je už dnes průjezd přes Kbelskou okrajem Proseka, nahrazující chybějící úsek okruhu Satalice-Březiněves. Fronty (nejen kamionů) na tomto úseku v obou směrech v převážné části všedních dnů to potvrzují. Je tedy otázkou, jak daleko je příprava stavby tohoto chybějícího úseku, aby z okruhu byla v provozu co nejdříve aspoň podkova. Ideální by bylo, pokud by podkova byla v provozu o rok později než zahajovaná stavba 511.