Kdo všechno může splňovat podmínku "ADEKVÁTNÍ NÁHRADA"?
Ve velkých letadlech to není až takový problém. V kokpitu je pilot, kopilot, "technik", popřípadě druhý kopilot. A možná i někdo další.
Tady v kokpitu byli dva, "technik" sedí jinde a odtud by taky neměl odejít. Tak leda že by letuška ... 🙂
At si dají záchod do kokpitu. Odchodu na toaletu by třeba mohli zneužít teroristé.
Let 10 hodin + příprava = 11 hodin nech.át. To bych nedělal ani ani za milion denně
Je hezké, že to konečně postaví, ale z Prahy do Štětína to bude mnohem blíž a mnohem rychlejší přes Německo. Na Štětín měli protáhnout D10.
D11 měla spíš vést na Náchod, Waršavu.
Toto je spíš propojka Štětín, Vídeň, Chorvatsko.
Ale zaplať pánbů, že se konečně pořádně staví a neodkládá se to. A to v celé republice
Vypadá to, že Bartoš včele Pirátů chtěl dělat dobré a dlooooooouho potřebné úpravy. Jenže to vadí samozřejmě opozici a i některým poslancům. Ale hlavně developerům, lichvářům a jiným, co vydělávají na obyčejných lidech.
Nehledě na to, že jsme kde co slíbili v rámci EU a bereme na to dotace.
Poslední kdo chtěl tyto problémy řešit byl Nečas.
Podmínka je brutálně málo.
V kriminále se naučí jiný lotroviny.
Dát jim náramek, aby byli večer doma a k tomu jim dát 10 000 hodin veřejně prospěšných prací. Minimálně odpracovat 120 hodin hodin měsíčně. 8 let tak nebudou mít čas navštěvovat noční kluby, a potom se můžou klidně odstěhovat. Žádná holka o ně ani kolo neopře.
Ona totiž práce šlechtí.
No a samozřejmě musí platit
Ono to papírování trvá skutečně 6-10 let. Jenže když se potřebovalo nasypat jinam, nebo snížit rozpočet, tak se to protáhlo. Teď se nesype jinam a rozpočet neškrtí, tak se staví.
Kdysi zařízl Zeman D11.
Babiš zase potřeboval asfaltovat polňačky. Tam dokonce stát "ušetřil" . Peníze šly hlavně z obcí a EU dotacím.
Pak se může stát, že se musí celé úřední kolečko projet znovu a podle nové legislativy. Protože každé razítko má časově omezenou platnost
Klasický kamion 2+3 nápravy má celkovou hmotnost 40 tun. Jedná se tady však o auta (soupravy) 3+3 nápravy. Tam to řeší 3*8+3*8=48. Například mlíkaři jezdí s takovými soupravami mezi mlékárnami a převážejí mléko, syrovátku, smetanu .... a to třeba 100, 200 km.
Horší je že se auta přetěžují. Někdy to dělají firmy úmyslně. Případnou pokutu pak zaplatí šéf. Navíc šoféři používají vysílačky a když chytnou jednoho, tak ostatní jedou jinudy.
Vysokorychlostní váhy se u nás montují už tak 15 let. Jak některou spustí, hned najdou nějací právníci nějaký problém. Využijí klidně i zákon na ochranu osobnosti
Škoda že nejde těm odmítačům zpoplatnit každý fotbalový (hokejový, ........) zápas. třeba 10 KČ a lepší zápasy víc. Finále Evropského poháru třeba za 50 KČ na hlavu.
To by bylo miliard a jen za jeden šampionát
Odštěpnému závodu (ANO) firmy Agrogofert jde pouze o umlčení slušných lidí a likvidací skutečných novinářů
Že to měli stavět Poláci, si myslí asi většina. Ono by to mělo vliv na další stavby.
Je tady však ještě jedna věc, která je desetiletí mylně interpretovaná. Ze Štětína do Prahy je to kratší, rychlejší a i pro kamiony levnější přes Německo. Konkurovat Německé dálnici by mohla konkurovat leda naše D10, kdyby se propojila s Polskou S3 kolem Jelenia Góra a Legnica.
Tato chystaná dálnice bude spíš pro směr Štětín, Jaroměř, Hradec Králové - Brno, Vídeň a dál na jih.
Hlavní proud bude stejně dál přes Náchod na Wroclav a Varšavu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Před asi 35 lety jsme podobně tahali mladšího kamaráda. Nechtěli jsme volat dospěláky. Kluk šel dom bosý a všichni jsme potom dostali nařezáno.
Když vylezlo najevo co se stalo, tak jsme dostali podruhý. Už tam nikdo nelezl.
Tak doufám, že ho doma nebudou chlácholit
2 odpovědi