Tšžaři šetřit nebudou, mají velké slovo a velký vliv a chtějí vydělávat balíky. Náhradou by mohl být vodík k tomu alaternativa třeba elektřina. Ovšem musíme ji umět vyrobit za hubičku, takže zamakat na technologiích anebo je uvolnit už konečně, pokud jsou a zamakat na dobrých baterkách. Na tom už makají Číňané. Tuším, že mají rozpracované atomové baterie. Všechno jde jen musí mít vědci volné ruce.
No tak pro začátek by stačilo začít si méně vozit zadky v autech a začít více chodit pěšky. Na to žádné extra technologie nepotřebujeme. Moji rodiče auto neměli a šlo to taky.
Vodík nevím, nerozumím tomu, elektrokáry nikdo nechce, ale ani ty neřeší množství surovin potřebných k výrobě jen těch aut a atomové baterie? No nevím nevím. Neumím si představit, kdo by byl ochotný si do toho sednout.
Ty jezdis urcite na kole, bydlis v jeskyni a na internet chodis do lesa. Vtipne. Min takovych jako ty a usetri se na elektrine 🤦
Položil jsem jednoduchou otázku, pár lidí mělo potřebu nějakým způsobem reagovat, ale neodpověděl mi nikdo. Napsal jsem to nějakou cizí řečí, nebo co? Co je na té otázce špatného? Ty máš něco proti zlepšení klimatu? Nechceš, aby se tvým dětem dobře dýchalo? Jako jo, je to tvoje právo. Pro mě za mě jim zaveď vejfuk tvojí káry do pokojíčku a nastartuj, ale laskavě do toho netahej mě a moje děti. A ano, máš pravdu. Auto se snažím používat co nejméně. Do práce to mám necelé čtyři kilometry a autem jedu jen když je jako dneska. Nějaké mrholení, sněžení, mráz mi nevadí. To jdu pěšky, nebo na kole. Obstarávám tak běžné každodenní pochůzky, nákupy, na kole jsem jezdil vyzvedávat děti do školky a pak do družiny, nemám problém jet autobusem, nebo vlakem apod. Já vím, není to žádný zázrak, ale snažím se dělat alespoň něco. A stojí mě to jen pár hodin týdně. Na jednu stranu se mi forma toho jejich protestu taky moc nelíbí, na druhou stranu nějaké pokojné demonstrace někde vedle silnice nemají smysl. Kdo by se o tom dozvěděl? Pár lidí, kteří zrovna jeli kolem a zaregistrovali to. Takhle o tom ví půlka Evropy.
To si ještě hodně počkáte, než dojde. Pořád je v zemi několik triliard dolarů a toho se těžaři nevzdají jen tak. Navíc nemáme náhradu. Nebo nám ji alespoň nikdo nepředstavil.
Jednou prostě dojde. To je holý fakt. A už jen kvůli tomu, že nemáme náhradu a zatím ani nevíme, jestli vůbec a kdy ji mít budeme, bychom se možná měli začít snažit s tou ropou trochu šetřit.
Tak za prvé, Vaše úroveň vzdělání ani IQ, byť je neznám, ale dle úrovně Vašeho příspěvku je hodně nízká, Vás neopravňuje k tomu, abyste mi tykal. Za druhé moje děti mi říkají táto. Jestli jste zapšklý, že Vám Vaše děti říkají "fotr", je mi Vás líto. A takovému arogantnímu individuu mám dokládat a dokazovat, jak se angažuji v otázce zlepšení klimatu?
No tak hlavně že ty jsi studnice moudrosti. Jednak jsem se tě na nic neptal, takže vůbec nechápu, proč ses do toho montoval, ale budiž, když už jsi měl potřebu si začít hrát na chytrého, tak jsi mi alespoň mohl odpovědět. Ale to ty ne. Ty radši spustíš blbý kecy o tom, že pro tebe není moje IQ dostatečně vysoký. Tak víš co? Odpovídat už nemusíš. Je mi jasný, že ty neděláš nic. Tvoje děti ti jednou fakt nepoděkujou. Nazdar.
Co vy, taky se lepíte na silnice a myslíte si, že tím přispějete ke zlepšení klimatu?
Aha, takže každej, kdo si uvědomuje, že takhle to nepůjde napořád se podle tebe musí lepit k silnici? Co děláš konkrétně ty? Neodpověděl mi zatím ani jeden z vás všech, kteří měli potřebu nějak reagovat na moji jasnou otázku.
musíte rozlišovat použití VRZ při jízdě k případu (hasiči sanitka a v mnoha případech i PČR) od pronásledování vozidla. Tam tu rychlost udává ten co ujíždí.
Ano, to je pravda. Když někoho pronásledují, tak určuje rychlost pronásledovaný. V tom případě by si ale stejně měli promyslet, jestli to za to stojí. Myslím si, že tahle situace za to zase tak úplně nestála vyhrotit to ještě víc. Ale nechci soudit, nevím co tam ten pronásledovaný řidič prováděl. Mám ale na mysli situace, kdy nikoho nepronásledují, ale jen někam jedou k zásahu. Tam mi opravdu přijde, že jezdí výrazně rychleji, než hasiči nebo sanitka. Ale je to samozřejmě jen můj názor.
Nejde o vůli, ale EU je otevřená investorům - zakázat jen čínské nejde - to snadno obejdou. Takže se ptám, jak byste to udělal ?
Kvůli levným dovozům z E-shopu Aliexpress byla zrušena výjimka na malé dovozy do 20 USD, kdy se nemusely proclívat ani platit DPH. Pamatuji si ty články, jak tyto dovozy skončí, protože kromě cla a DPH bude potřeba zaplatit i celní odbavení cca 200-300 Kč a to se pro zásilku v ceně např. 200 Kč nevyplatí. Jak to dopadlo ? Aliexpress si zřídil v EU ( v mnoha zemích, Německo, Polsko, Španělsko,.. u nás je to v Mošnově) firmy (nejmenují se Aliexpress ani není jisté, že jde o přímou čínskou investici). Výsledek je, že dovezou na tuto firmu celé letadlo, proclí ho a zákazníkům rozesílají zásilky již jako vnitřní obchod v EU tedy bez cla a DPH. V konečném důsledku se jim takto obchod pro zákazníka vylepšil, protože takto dopravují zboží jakékoliv hodnoty (nejen tedy to původní do 20 USD)
Zásilky se v EU posílají včetně DPH, ne bez DPH. Bez DPH to je pouze mezi firmami, které jsou plátci DPH. Pro ty to je výhodnější. Otázka je, jestli je to DPH započteno do konečné ceny. Stejně tak clo. Když proclí celé letadlo, tak to clo zaplatí. Buď oni, nebo zákazníci v konečné ceně.
No, to jsi psal ty. Nikoliv já. Já tě jen citoval.
Koudelka a Nosek. Nikdy nezklamou a vždy se objeví včas, aby se projevili na netu a snažili se dokázat, že se do toho nezamotali, když se zamotali. Tak čekám na tvoje odkazy. Až je budeš mít, vrať se.
Díky za názor a diskuzi.
Jsem s pozdravem.
Hezký zbytek večera.
Tak co? Trochu ses do toho zamotal, viď? A kromě toho jsi mi ukázal, jaký seš namyšlený hova..o.
A už mě neotravuj. Nemám chuť ztrácet čas s člověkem, kterej večer neví, co psal ráno.
No, to jsi psal ty. Nikoliv já. Já tě jen citoval.
Koudelka a Nosek. Nikdy nezklamou a vždy se objeví včas, aby se projevili na netu a snažili se dokázat, že se do toho nezamotali, když se zamotali. Tak čekám na tvoje odkazy. Až je budeš mít, vrať se.
Díky za názor a diskuzi.
Jsem s pozdravem.
Hezký zbytek večera.
Přečti si ještě jednou tohle vlákno od začátku. Nejen tu diskuzi se mnou, ale CELÉ vlákno...
Hm. Můžete sem dát odkaz odkud máte statistiku, že když dříve jedno místo zaniklo, tak se objevilo 5 jiných míst a že ti už dnes neplatí? Hlavně ne Wiki. Děkuji.
Mám za to, že vzniká dostatek pracovních míst, když je třeba u nás či v USA tak malá nezaměstnanost, která vlastně zahrnuje lidi, kteří nikdy nepracovali a pracovat nikdy nebudou. Ekonomické krize vždy vyčistí ekonomiku a současný stav je přímo nezdravý.
Dozvím se už konečně kolik pokladních přišlo o práci a skončilo na pracáku vinou samoobslužných pokladen? Mám za to že žádná. Tudíž z toho vyplývá, že ač jedno místo zaniklo, vzniklo druhé. Nebo zaplnila místo, které bylo delší dobu neobsazené.
Tož tak.
Díky za názor a diskuzi.
S přáním hezkého dne.
No a neměl bys spíš ty dát odkaz na statistiku, která podpoří tvoje tvrzení, že když dříve jedno místo zaniklo, tak díky pokroku vzniklo pět jiných a že to bylo především díky zavádění strojů do výroby? To je totiž to, co od začátku rozporuji. Ty jsi jako první začal tvrdit, že když jedno místo zaniklo, tak pět jiných vzniklo a že to bylo díky pokroku, takže bys to měl být schopen podpořit nějakými důkazy, statistikami apod. Jsi toho schopen?
Samozřejmě, že v současnosti je dostatek pracovních míst. Tvrdím snad něco jiného? Kde? Pokud ano, prosím o odkaz. Momentálně totiž ještě žádná velká automatizace neprobíhá. Kdybys chápal psaný text, tak bys věděl, že jsem psal, že by to mohl být problém v řádu desítek let, ne desítek dnů.
Přírůstek obyvatel je nerovnoměrný. Obyvatelé přibývají především v Asii. V Evropě je to číslo o mnoho pomalejší a některé národy dokonce vymírají. Např. Nacionálně bolševické Rusko. Takže ani tam bych neviděl takový problém.
Díky za názor a diskuzi.
Tím bych to tak nějak ukončil.
S pozdravem. Hezký zbytek dne.
Hm, takže jsem se po šesti hodinách dozvěděl to, co píšu od začátku. Všechna ta čísla jsou v tabulkách v článku na wikipedii, na který odkazuji a kterému ty nevěříš. Přírůstek obyvatel je sice nerovnoměrný, ale pořád je fakt, že lidé přibývali všude na světě. Někde rychleji, někde pomaleji, ale všude. A to, že ten přírůstek začíná v současné době zpomalovat, popřípadě se úplně zastavil jsem napsal taky hned na začátku. To je na té wikipedii taky. A to je právě ten problém. Když obyvatelé přibývají, tak vyrábím více a potřebuji na to více lidí. Když lidé ubývají, tak vyrábím méně a potřebuji na to méně lidí. A teď je ještě k tomu začnu nahrazovat roboty. Dnes je prostě úplně jiná situace, než byla v 18. století, právě proto, protože začíná ubývat obyvatel. Nejde jednoduše říci, že jedno místo zanikne a vznikne pět jiných. To dnes neplatí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ti eko teroristi jen nemaji co na.praci. na dovolene litaji letadlama ale vadi jim auto. Pokud chces detem doprat cistejsi vzduch, nakup dazenice stromu a bez se nekam vysadit, uklid cerne skladky, a uc deti jak recyklovat. V tehle moderni do e, kde uz je stejne polovina veci ohrozujicich prirodu zakazana uz stejne vic neudelas. A ne - tim ze nekdo bude blokovat dalnice a nicit pamatky a dila nic neudela, jen nasere vic lidi. Je spousta jinych veci co se da delat jinak ale bohuzel.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak samozřejmě že jim vadí auto. Letadlo totiž obvykle letí plně vytížené a díky tomu má na osobu nižší spotřebu, zhruba poloviční, než má auto, ve kterém ve většině případů jede jeden, maximálně dva cestující. Takže pokud letí jednou za rok a zbytek roku chodí pěšky, nebo jezdí autobusem, tak jsou mnohem šetrnější, než ten, co jezdí každý den všude autem.
A zase znova. Zeptám se, Marečkové, co dělá konkrétně ona pro zlepšení klimatu a místo toho dostanu radu, co mám dělat já. Já už něco dělám, zajímalo mě, co dělá ona, popřípadě ti, kteří na tu mojí otázku reagovali. Zatím to jediné, co dělá Marečková je to, že mi neodpovídá a tím nespotřebovává elektriku. Ale to je trochu málo si myslím. A ti ostatní, například Jenerál, mi napsali, že nemám dost vysoké IQ na to, aby mi odpovídali. Ale u tebe, i když jsi mi taky neodpověděl, si cením alespoň toho, že dokážeš napsat sice ne to, co děláš konkrétně ty, ale co bychom měli dělat my všichni.